Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 27 grudnia 2013

Farmona Tutti Frutti | Olejek do kąpieli karmel i cynamon.


Święta, święta i po świętach ;-) Jak Wam minęły ? brzuchy pełne ? z prezentów zadowolone ? bo ja bardzo i to nawet bardzo bardzo ale to postaram się pokazać na dniach dziś jednak chciałabym powiedzieć co nieco na temat olejku do kąpieli o iście zimowym zapachu który wykończyłam już dosyć dawno jednak nie było okazji go zaprezentować a mianowicie mowa tutaj o karmelu i cynamonie od Farmony :) 


Był on swego czasu dostępny w Biedronce przy okazji kosmetycznej gazetki i ja, jako ogromna fanka zapachów zimowych nie mogłam przejść obok niego obojętnie - bez powąchania ;-) Jego regularna cena to ok.  16 zł jednak ja dorwałam go za jedyne 9,99


Opis producenta:
Opalizujący olejek do kąpieli o przytulnym zapachu rozgrzanego karmelu i świeżo zmielonego cynamonu. ZASMAKUJ W NAJCENNIEJSZYM AFRODYZJAKU! BIAŁE TRUFLE – SYMBOL PRESTIŻU, BOGACTWA I POŻĄDANIA! Zawarte w olejku białe trufle to najcenniejszy i najdroższy afrodyzjak znany już w starożytności – znak Wenus, rzymskiej bogini miłości. Pobudza zmysły, podnosi atrakcyjność fizyczną i budzi pożądanie. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a zniewalający aromat odpręża i relaksuje. Dzięki zawartości zmielonego cynamonu i olejku cynamonowego skóra pozostaje pachnąca, odświeżona, jedwabiście gładka i aksamitna w dotyku. Opalizujące drobinki rozświetlają ciało na długo pozostawiając uczucie luksusu.


Producent nazwał ten produkt olejkiem jednak swą konsystencją z pewnością go nie przypomina. Osobiście mi to nie przeszkadza bo często pozostawiają one po sobie tłusty film zarówno na ciele jak i wannie czego nie lubię ;-)  Posiada brązowy - karmelowy kolor z milionami srebrnych drobinek których nie widać po jego zastosowaniu. Opakowanie jest solidne wykonane z twardego plastiku który w żaden sposób nie przeszkadza w wydobywaniu z niego produktu. Zamykane jest na typowy "klik" - łatwo się otwiera i nie ma mowy o żadnym niepożądanym wylewaniu.  


Intensywny, dość mocny zapac utrzymuje się przez  długi czas, jest to coś, co tygryski lubią najbardziej a ja zdecydowanie do takich należę i pomimo swej wysokiej ceny regularnej jak za 500 ml butelkę odkupię go ponownie gdy tylko wykończę inne produkty zalegające w szafce ;-) Pieni się bardzo dobrze, nie zmienia koloru wody ale nie o to przecież w tym chodzi. Nawilżać również nie nawilża jednak nie oczekujmy tego od produktu który ma nam jedynie umilić kąpiel, gdyż do tego służą balsamy i masła do ciała i gdyby nie fakt, że mazideł  posiadam już chyba roczny zapas to chętnie skusiłabym się również na to z tej serii ;-)  Ode mnie dostaje on 6/6 bo jest idealny ♥

Miałyście styczność z tym produktem albo chociażby z masłem ? Przypadło Wam do gustu ? ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



32 komentarze
  1. Mam z tej serii żel peelingujący, pachnie przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się za nim rozejrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach musi być cudowny ! <3 chcę goo..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być rewelacyjny, idealnie wpasowujący się w zimowy i świąteczny klimat :).

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach idealny! chetnie sama wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam teraz z tej serii masła i peelengu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach karmelu uwielbiam, ale cynamon to tak średnio, choć nie wiem czemu bo tow gruncie rzeczy całkiem ciekawy aromat...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Farmona jak zawsze stanela na wysokosci zadania! Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj byłem w rossmannie igo widzialem( chyba to byl yen ....) i przyciaga nieziemsko :D

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie próbowałam, ale coś czuję, że jeszcze dzisiaj będę galopować po niego do drogerii... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi święta minęły przyjemnie, aczkolwiek za szybko :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I bardzo dobrze, że zapach długo się utrzymuje - musi być śliczny :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie super pachnące płyny, żałuję, że nie kupiłam go jak był w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie używałam kosmetyków z tej serii, ale kiedyś miałam balsam do ciała i zapach był ekstra :D Olejku do kąpieli nigdy jakoś nie widziałam, następnym razem zobaczę czy jest w biedronce lub w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę spróbować, lubię takie dodatki i rzecz jasna Farmonę

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm ależ on musi mieć piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze nie mogę na niego trafić, zawsze wykupią w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też go kupiłam w Biedronce, i również mam pozytywne zdanie o nim, bardzo lubię piękny i trwały zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach cynamonu w kosmetykach nie do końca mnie przekonuje. Jakoś nigdy za nim nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat nie miałam nic z Farmony...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się skuszę na tą wersję, tak wszyscy wychwalają :P

    OdpowiedzUsuń
  22.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 650 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś pierwszy raz wypróbowałam wersję jeżyny z maliną i jestem bardzo z niego zadowolona. Mój jednak barwił wodę na niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Karmel i cynamon?...brzmi ciekawie:) zapach pewnie zachwycajacy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego ja go nie widziałam!? Mam nadzieje, że jeszcze gdzieś na niego natrafię. Mogę się założyć, że zapach by mnie w sobie rozkochał. Uwielbiam tego typu zapachy. Oh jak mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię Tutti Frutti za ich zapachy :) Są intensywne i od razu poprawiają mi nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam serięn Tutti Frutti, a ten wariant zapachowy to już szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam peeling z tej firmy i jest świetny ! teraz czas na olejek :D mam nadzieje ze dorówna peelingowi ;)
    zapraszam do mnie .
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń