Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 12 grudnia 2013

How how how - grudniowe nowości.


Witajcie! ;-) Pojawił się malutki przestój na blogu jednak znów się zmobilizowałam i postanowiłam zrobić zdjęcia gdyż bałam się, że za jakiś czas zapomnę o tych wszystkich rzeczach a bardzo jestem ciekawa Waszych opinii na temat poniżej prezentowanych produktów gdyż większość po raz pierwszy gości w mojej kosmetyczne ;-) 


Na pierwszy ogień idzie maść Acne Derm  gdyż czytałam wiele dobrego na jej temat i mam nadzieje, że w pewnym stopniu pomoże również i mojej skórze zaś krem matująco-nawilżający 25+ z Ziai chodził za mną już od dłuższego czasu aż w końcu postanowiłam po niego sięgnąć. Użyłam go dopiero kilka razy więc trudno mi cokolwiek na jego temat powiedzieć. 


Pisałam niedawno o lakierze piaskowym z My Secret i nie mogłyśmy obojętnie przejść obok tych z Wibo będąc w Rossmannie razem z mamą. Gościły one już u mnie na paznokciach jednak oddzielna recenzja pojawi się w związku z nimi :)  


Przy okazji poszukiwań prezentów gwiazdkowych nie mogło się obejść bez wejścia do drogerii. Mój tusz Max Factor 2000 Calorie strasznie nie chce współpracować z płynem micelarnym z BeBeauty tak więc pragnęłam powrócić do płynu dwufazowego z Delii który swojego czasu wychwalałam pod niebiosa jednak był to zły pomysł. Zmieniła się szata graficzna opakowania ale także majstrowali coś przy składzie gdyż demakijaż nim to istna katorga! Żel do golenia to już tradycja ale także w moje łapki wpadły pięknie pachnące  żele peelingujące z firmy Marion które serdecznie polecam ;-) 


Kobieta zmienną jest tak i mój kolor na głowie ulega zmianie - znów powrót do czerni. To chyba naprawdę jest mój kolor! :P Ten mały pojemniczek do opakowanie z Rossmanna na jedną z części prezentu gwiazdkowego tylko ciii ... :P Słodkości z Farmony to zestaw który pachnie bajecznie i chce kolejny na zapas bo to jest mój zapach! ♥


Po dość długim czasie dotarła do mnie wygrana od Klaudii  na którą czekałam z niecierpliwością i z której jestem niesamowicie zadowolona! ;-) Dziękuję ślicznie!


Oraz druga wygrana czyli Paese Box od Kamili której również jeszcze raz dziękuję! ;) Cienie i lakier są obłędne, puder również niczego sobie. 


I ostatnią już wygraną jest zestaw szamponu i odżywki z serii Diamond Volume. Przyznam szczerze, że nie byłam przekonana do produktów marki Nicea jednak te pozytywnie mnie zaskoczyły i myślę, że sięgnę po nie jeszcze nie raz ;-) Produkt firmu Bernard Cassiere to mleczko do ciała które od dobrych kilku tygodni testuję dla Was i powiem na razie tylko tyle że pachnie pięknie pinacoladą ♥

I to już chyba wszystko w tym miesiącu nie liczyć oczywiście prezentów gwiazdkowych na które liczę! :P 


A czy Wy miałyście któreś z tych produktów ? Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzały ;-) 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



30 komentarzy
  1. Pierniczkowa seria Farmony jest niesamowicie aromatyczna. Czuję się jakbym wyciągała pierniczki z pieca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, właśnie się nią wysmarowałam i zapragnęłam kolejnego zestawu ! :D

      Usuń
  2. Zaciekawiło mnie kilka rzeczy, chętnie część z nich wykupię i wypróbuję na sobie w najbliższym czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajjj ile cudnych nowości! Kusi mnie ta pierniczkowa seria Farmony. Peelingi Marion także. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć te kosmetyki u siebie w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ten lakier od Paese, mam ten sam, albo bardzo podobny, nie jestem pewna bo zdjęciu, mój jest z lekko perłowy. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki Farmony wyglądają ciekawie
    wg dużo fajnych kosmetyków widzę u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Farmona. Mam ten zestaw. Cudo !!! :) zazdraszczam lakierów z Wibo! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie używam tego szamponu i odżywki Nivea, jednak na razie ciężko mi coś więcej o nich napisać.

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo fajnych rzeczy, Farmonowy zestaw także mam oraz żel Gillette jest mi dobrze znany

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaski od Wibo pięknie prezentują się na paznokciach, a pierniczkowe balsamy sama bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości :) Ja obiecałam sobie nie kupować kosmetycznego nic aż do stycznia :P

    Ale piękne zdjęcia! Cudowne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty robisz piękne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejkuuu, strasznie zazdroszczę tych skarbów :) Najbardziej spodobał mi się lakier z wibo oraz kosmetyki z farmony, które wielbię! A, zdjęcia są fenomenalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne rzęski sobie wybrałaś:)
    też muszę sobie jakieś "strzelić" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też jestem ciekawa tej serii szamponu i odżywki z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten bordowy lakier z Wibo. To jeden z moich zdobyczy z wielkiej promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu jakie dobroci, gdybym miała od czegoś zacząć próbować to sama nie wiem co na początku wpadło by w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kremu 25+ bedziesz mega zadowolona ja go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości :) gratuluję wygranych :) ten cień z Paese ma śliczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy :)
    Co do Acne Derm - nie tak dawno kupiłam i stosowałam ok 2 miesiące (przerwałam bo dostałam próbkę czegoś innego) Bardzo ładnie złagodził trądzik, byłam zadowolona , pierwsze efekty zauważyłam po ok 3 tygodniach ponieważ wcześniej 'wyciągał' wszystko na wierzch i cera była paskudna jak nigdy. Uważaj bo bardzo wysusza :) Ja z pewnością do niego wrócę jak skończę testować mój nowy spray :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam próbki nievei, niedługo spróbuję ;p. Ile tegoo .. :D jestem ciekawa lakierów wibo, no i jak pachnie marion;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe nowości, nie miałam nic z nich ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ile nowości :) wszystkie bym Ci zgarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Znowu się obkupiłaś! :P Fajne piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ile rzeczy wow ;p i ile wygranych :)

    OdpowiedzUsuń