Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 18 grudnia 2013

Niepozorna mięta | Editt


Witajcie ;-) Znów prawie tydzień przerwy a to wszystko teraz ze względu na zbliżające się święta ... bla bla bla, każda wymówka jest dobra, prawda ? ;-) Prezenty praktycznie skompletowane, choinka ubrana, potrawy pomalutku się przygotowują - pierniczki już dochodzą do siebie a ja dziś chcę Wam zaprezentować niepozorny lakier ;) 


Kupiłam go tak naprawdę przez przypadek wtedy, gdy panował ogromny boom na kolor miętowy jednak nie wymagałam od niego zbyt wiele gdyż wiedziałam, że po tak taniej firmie nie można spodziewać się zbyt wiele. Jakież było moje zdziwienie gdy go użyłam któryś raz z kolei ... ;) Pojemność tego lakiery jest niewielka co też pozwala nam zużyć go do końca - koszt wynosi ok. 3-4 zł o ile dobrze pamiętam bo zakupiłam go dość dawno a mimo to nie zgęstniał. Do dokładnego krycia potrzeba standardowo 2 warstw które u mnie bez żadnego top coat'u jedynie na odżywce z Eveline utrzymały się 4 dni co było prawdziwym szokiem.  Jeśli gdzieś znajdziecie te lakiery polecam wypróbować bo moim zdaniem naprawdę warto  ;-) 


Też miałyście do czynienia z tym, że produkt Was tak pozytywnie zaskoczył ? ;-))



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



31 komentarzy
  1. Miałam ten sam lakier albo o ton jaśniejszy i to był mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem takie niepozorne maleństwa sprawiają tyle radości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolorek ;)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest śliczny, bardzo mi się podoba :) Nosiłabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor. Bardzo intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor i trwałość też widzę dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam, ale chetnie byn Go przygarnela! Tymbardzuej ze same o nim oh i ah. Ja zas w ogole bie zorganizowana, za to choinka ubrana tez ;)) jiss

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest boski :) tez chce :p

    OdpowiedzUsuń
  9. mój Editt, cudna, półmatowa biel niestety zamienił się w glutka po miesiącu ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba najpiękniejszy kolor mięty jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny. Wykończenie jest dość ciekawe, jakby matowe. Ale ja i tak wolę błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za tak niską cenę więcej sobie życzyć nie można :) Cudny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mocny, miętowy kolorek :)
    nie widziałam jeszcze takiego

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek, lubię takie odcienie :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niekonwencjonalna Ty :D Wszyscy publikują świąteczne posty, a u Ciebie prezentacja kolorku jak z pełni wakacyjnego sezonu :)
    Pozdrawiam, do Gwiazdki już tylko pięć dni!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolor, fajnie że lakier z takiej póki cenowej jest na tyle dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kolor podoba mi się ten matowy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier w tym samym odcieniu i bardzo lubię po niego sięgać w lato.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności :)
    Ja jednak mam problem z tymi 2-warstwowymi lakierami.
    Nie mogę stosować już do nich żadnej bazy/ odżywki bo lakier nie chce do końca zaschnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. same plusy, a kolor śliczny, intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolorek :) miałam też miętowy tylko, że ciemniejszy i z firmy Miyo

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor :) Mam jeden z tej firmy i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń