Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 8 stycznia 2014

Bernard Cassiere Pina-Colada Bodycare.



Witajcie! ;-) Dziś będzie nieco pachnąco a to za sprawą pewnego produktu który dostałam do testowania od przedstawicielki firmy Bernard Cassiere. Jeśli nie lubicie tego typu postów to zapraszam do innych zaś jeśli jesteście ciekawe co mam Wam do powiedzenia na jego temat to zapraszam dalej ;-) 


Producent mówi:


Produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry całego ciała o właściwościach antyoksydacyjnych, nawilżających i zmiękczających. Zawiera ekstrakty z kokosu i ananasa ( wit A i C ). Stosować rano i/lub wieczorem.


Zacznę może od tego co przyciągnęło mnie do niego najbardziej czyli od zapachu. Mam nadzieję że wszystkie wiemy jak pachnie pina-colada ( połączenie ananasa z kokosem ). Urzekł mnie od samego początku i niesamowicie się ucieszyłam, że właśnie tak pachnący produkt będę mogła testować. Nie jest on ani za słodki ani za mdły - taki w sam raz. Bardziej wyczuwalna moim zdaniem jest nuta ananasa.


Opakowanie wygląda na bardzo ekskluzywne, posiada przydatną pompkę która niewątpliwie ułatwia nam aplikację. Śmiało można ją zabezpieczyć przez wydostawaniem się produktu na zewnątrz.  Za cenę 99 zł dostajemy 200 ml mleczka co dla niektórych może wydawać się zbyt wygórowaną ceną  i przyznam szczerze, że sama na jego zakup bym się nie skusiła jednak jako prezent np. gwiazdkowy - z pewnością byłabym z niego zadowolona gdyż nawilżanie ciała to podstawa ;-) 


Skład nie jest też zbyt krótki, na zdjęciu doskonale widać - same oceńcie jaki on jest. To co wyróżnia mleczko z pośród innych moich smarowideł to konsystencja. Miałam już nie raz styczność z podobnymi produktami jednak nigdy nie były one tak lekkie i tak szybko się wchłaniały. Pozostawia po sobie uczucie nawilżenia i przy regularnym stosowaniu widać efekty jednak trzeba pamiętać o systematyczności! ;-) Producent mówi jeszcze o właściwościach zmiękczających które idą w parze z nawilżeniem - jak najbardziej jest to zaleta. Z wydajnością również nie jest źle gdyż przy stosowaniu raz dziennie wystarcza na długo - testuję go od ponad miesiąca a zostało jeszcze trochę ;-) 


Zalety:
- zapach
- konsystencja
- opakowanie
- czas wchłaniania
- uczucie po zastosowaniu
- wydajność

Wady:
- cena

O firmie oraz ich produktach możecie poczytać tutaj. ;-) 


Miałyście styczność z podobnymi produktami tego typu ? polecacie coś ? ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



22 komentarze
  1. W ogóle nie znam tej marki, ale pina-coladą pachnie podobno dezodorant Coconut z Lush, który ostatnio testuję i podoba mi się ten zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, podoba mi się zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiłbym się pina-colady przez ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym produkcie :)
    Ale ładne masz paznokcie :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki. Cena wysoka, ale za dobry produkt warto dac wiecej kasy :) Zapach ananasa mnie kusi bardzo i sliczne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk, ale zapach na pewno przypadłby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, cena odstrasza, nigdy bym nie dała tyle za balsam :P. No i zapach nie przemawia do mnie - ananas i kokos to nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. rany ja kocham pinacoladę i jako drinka i jako kosmetyczne cudeńka takie jak to mleczko! ;)
    szkoda, że cena taka wysoka bo chętnie bym go kupiła :((

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your nails and this product looks good! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Skład strasznie długi, co mnie raczej nie przekonuje :P ale zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka jest mi kompletnie nie znana, ale przykuł moje spojrzenie ze względu na zapach. Uwielbiam Pina-Coladę, choć chyba nawet bardziej w smaku, niż zapachu. Skład nieco zniechęca, ale jakby miał świetne działanie, to na pewno bym mu to wybaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Preferuję bardziej treściwe formuły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trochę drogi :( na paznokciach wibo nr 3 ? :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej marce, ale muszę wypróbować! :D
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie?
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zapach musi być rewelacyjny :)
    Marki nie znam, zawsze fajnie jest poczytać o czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie długi skład i nic ciekawego w nim nie ma. Napewno nie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zachęcająca recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej marce! Balsam prezentuje się pięknie, a i pewnie równie pięknie pachnie! Dobrze, że wspomniałaś o systematyczności - ja mam z tym spory problem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pinacolada (om om om :D)
    Piękne masz pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń