Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 3 stycznia 2014

Biel w asyście Sylwestrowego Złota.


Chwaliłam się Wam już prezentami prosto spod choinki, pokazałam swoich ulubieńców roku a dziś przyszedł zaś czas na pazurki który już od dłuższego czasu za mną chodziły. Czerwień królowała na nich dość długo ( podczas świąt jest nawet wskazana ) ale przyszedł odpowiedni moment na zmianę wraz z nadejściem sylwestra. Oczywiście czerwony kolor pasuje do wszystkiego jednak chciałam zaszaleć i postawiłam na biel i złoto z minimalnym dodatkiem srebra. Nie zawsze te dwa kolory współgrają ze sobą ale ... ;-) 


Do wykonania potrzebne są nam tak naprawdę jedynie dwa lakiery kolorowe ( + podkład ), trzeci jest opcjonalny. U mnie jak zawsze na pazurkach gości od ponad roku odżywka Eveline 8w1 - notka tutaj; znalazłam w swoich zbiorach biały lakier Miss Sporty stricte do frencha którym nie polecam malować całych paznokci ponieważ posiada mikroskopijny pędzelek stworzony do precyzyjnych pociągnięć. Gwiazdą wieczoru zaś stało się złotko z Golden Rose z serii Jolly Jeweles.  Nie jestem przekonana co do trwałości tego zestawienia ale jak na razie gości na moich pazurkach już 4 dzień i trzyma się bez zarzutu ;-) 



A Wam jak podoba się takie połączenie ? ;) Lubicie biel na paznokciach ? 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



57 komentarzy
  1. Piękne połączenie, bardzo mi się podobają takie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mani:) Lubię takie połączenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt. Lubię te lakiery z JJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem fajnie:)
    To z pewnością byłoby super uzupełnienie nie jednego stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! zmaluje sobie takie na dniach! :-) z tym że nie mam tego GR, ale złote świecidełka już tak <3 dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel na paznokciach wygląda bardzo dostojnie, ważne jednak aby paznokcie były wypielęgnowane. Twoja propozycja bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne połączenie, wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzies juz widzialam cos podobnego i powtorze, ze bardzo mi sie to polaczenie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy dodal mi sie komentarz, wiec pisze jeszcze raz -.-
    duzo dobrego slyszalam o jj, a mani swietny, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda takie połączenie ;) Musze kupić czarny i biały lakier, koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda! Bardzo elegancko, ale oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam biel na paznokciach:) Bardzo podobają mi się Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne połączenie :)
    Też mam teraz biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten biały lakier i to złotko JJ - więc kiedyś na pewno coś takiego zmaluje, bo niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają, cudowne ;) idealne na imprezę sylwestrową! Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne są!! :) uwielbiam JJ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze podobały mi się tak ozdobione białe paznokcie!
    Vejjs, a czemu mnie u Ciebie jeszcze nie było?!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam białe paznokcie! Też posiadałam te odżywkę, choć jej minusem jest to, że po pewnym czasie przybrała nieciekawą konsystencję ;/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się bardzo podobają białe paznokietki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlasnie stosuje kuracje z eveline..

    Masz boskie paznokcie, bardzo chcialabym takie!!! Lecz mam okropna lamliwa rozdwajajaca i ogolnie optycznie mala plytke ;// sa nie do zbiesienia..
    Kiss pozazdtoscic!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie są piękne. Trudno wybrać odpowiednie połączenie z bielą. Tobie się udało. Odżywkę z eveline 8 w 1 uwielbiam. Dzięki niej udało mi się zapuścić paznokcie z czego jestem naprawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. JA to kocham takie błyskotki, ale to żadna nowość :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Może jesteś chętna mi takie zrobić <3?

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, bardzo mi się podoba taki rodzaj zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na Twoich paznokciach pięknie to wygląda, na moich czysta biel niezbyt się prezentuje :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepięnie się prezentuje ten duecik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię biel na paznokciach, a świecidełka również wg mnie prezentują się najbardziej elegancko na właśnie takich, bardzo jasnych bazach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny pomysł, ładnie to wygląda. zapraszam w wolnej chwili do mnie i liczę na obserwację jak się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyzwoita biel, a drobinki świetnie się z nią komponują i czynią ze zwyklaka cudo;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie :) Zwracają uwagę.

    OdpowiedzUsuń