Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 14 stycznia 2014

Lovely Snow Princess, Snow Dust nr 2.



To że pod koniec ubiegłego roku stałam się ogromną fanką lakierów piaskowych wiecie nie od dziś dlatego też chciałabym Wam zaprezentować kolejny lakier tym razem Lovely z serii Snow Princess o dokładnie takim wykończeniu. Nie byłam przekonana do niego z racji swej półprzezroczystej formuły którą widziałam na blogach jednak gdy siostra go zakupiła stwierdziłam - czemu by nie spróbować ;-) Niesamowicie urzekł mnie na blogu Idalii - po raz pierwszy go tam zobaczyłam.



Ten cudak to pół transparentna biel z milionami iskrzących się na złoto - srebrny kolor drobinek. Do pełnego krycia, takiego jak na zdjęciu potrzeba aż 4 cieniutkich warstw jednak nie jest to uciążliwe gdyż lakiery piaskowe mają zazwyczaj to do siebie że stosunkowo szybko wysychają - 30 min i pazurki gotowe. Jako bazy użyłam mojej ukochanej odżywki Eveline 8w1 z którą nie rozstaje się już dobre dwa lata. Opcjonalnie jako bazy można by pokusić się o użycie białego bądź cielistego lakieru jednak efekt końcowy byłby zupełnie inny - ten sposób testowała moja siostra jednak nie przypadł mi on do gustu ale kto co lubi ;-) 

Z góry przepraszam za niezbyt dokładne malowanie ;-) 



Niestety nie powiem Wam jak jest z jego trwałością gdyż na moich paznokciach gości dopiero drugi dzień jednak ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu - dotknęłam jeszcze mokrym lakierem do blatu i musiałam malować od nowa ;-)  Za 8 ml lakieru płacimy 8,59 zł.  Czuję, że dzięki niemu moje paznokcie stały się twardsze co dla mnie jest ogromnym plusem :) Chodzą teraz za mną kolejne dwa piaski z  limitowanki Snow Princess ale pewnie jak się zdecyduje znikną już z półek.


Podoba Wam się ten lakier ? Miałyście z nim styczność  ?



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



32 komentarze
  1. Lubię tą serię:) Mam srebro i złoto i to moi ostatni ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ja jednak nie lubię lakierów tej firmy i chyba zdania o nich nie zmienię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta seria, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym pewnie na białej bazie spróbowała, tak ja siostra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten lakier, jednak ja wolę go na białym podkładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale jeszcze nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam lakier z tej serii ale złoty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zauwazylam, ze ten najszybciej znika z drogerii :) bardzo go lubie, chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham i ubóstwiam, też mam ten lakier, jest piękny i żaden inny nie trzyma się tak długo na moich paznokciach,

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te dwa odcienie :) u mnie po kilku dniach po prostu 'odchodzi' od płytki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Mi niestety nie udało się trafić na tą serię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. abcolutnie piękny! wygląda fenomenalnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham piaskowe! Bardzo łatwo się je nakłada, a moje ulubione (Essence lub Miss Sporty; jeden mam z Wibo, ale do ulubieńców nie należy ze względu na przekłamany, sugerując się buteleczką, kolor) potrafią utrzymać się bez odprysków do czterech dni. Jak na moje tempo pozyskiwania lakierowych uszczerbków to naprawdę długo :D No i jeszcze jeden plus - łatwo na nich coś poprawić, domalować; dzięki piaskowej strukturze wszelkie poprawki są praktycznie niewidoczne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne! bd musiałą kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go właśnie na paznokciach, zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale podoba mi się efekt:) Kojarzy mi się z zimą i śniegiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, jest uroczy i taki mroźny, jednak mnie takie krycie przy dopiero 4 warstwach zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest. Też pisałam dziś o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest :) Świetnie wygląda na takich paznokciach, długich i spiłowanych na prosto. ;) Mnie już przeszła ochota na tę śnieżną edycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygląda. Kusi mnie tym, że nie ma problemów ze zmywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest wspaniały, im więcej razy go oglądam, tym coraz bardziej się zakochuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. i teraz bardzo proszę odpowiedzieć mi na pytanie dlaczego ja jeszcze nie obserwowałam Twojego blogaska i jestem w zwiazku z tym totalną ignorantką?
    Mea culpa

    OdpowiedzUsuń
  24. Bezwzględnie muszę go kupić! :D Jest wspaniały :]

    OdpowiedzUsuń