Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 17 lutego 2014

Nowości! Lutowe zamównienie na Ladymakeup.


Na wstępie zacznę może od tego, że stała się rzecz dla mnie tragiczna a mianowicie podczas robienia zdjęć do tego posta - poległ mój Canon 1000d, zobaczyłam najpierw na podglądzie na żywo czarny prostokąt a następnie Error99 a co za tym idzie zdjęcia jestem zmuszona robić pożyczoną cyfrówką co wcale nie jest łatwe - przerzucenie się z jednego na drugi ale cóż zrobić ... :( Do naprawy na razie nie pójdzie ( o ile w ogóle się opłaca ) no ale ... Podobno dziś jest Światowy Dzień Kosmetyków także chciałam Wam pokazać co zamowiłam w ostatnim czasie ze sklepu Ladymakeup.  Było to drugie poczynione na tej stronie zamówienie - o pierwszym pisałam tutaj. Trochę "poszalałam" ale myślę, że warto było ;-) 




Powyżej znajduje się wszystko to, co było praktycznie niezbędne ;-) Głównie zależało mi na podładzie Revlonu   ( 240 Medium Beige ) oraz dobrej odżywce do włosów a że Marta Zmalowana zachwalała produkty VitalDerm to skusiłam się i na nią - dodatkowo do podkładu dorzuciłam Kamuflaż Catrice ( 01 Ivory ) którego recenzja ukaże się niebawem ;)) Jedynie co mnie trochę rozczarowało to kredka z MIYO jednak zobaczymy jak spisze się w niejednym makijażu i dopiero wtedy wydam ostateczny werdykt - na pewno o tym poinformuję. Biały eyeliner marki Zoeva potpatrzyłam u Agnieszki Dressed-in-mint i od razu zapragnęłam go zwłaszcza że kosztuje niewiele - faktycznie śmierdzi jak jakaś farba ;P Następnie na tapetę poszły cienie MIYO oraz Catrice który swego czasu pokazywała Kasia KatOsu. O pigmentacji tych pierwszych chyba nie muszę mówić - z resztą swatche będziecie mogły zobaczyć poniżej ;) Przyznam że dwa lakiery Golden Rose ( biel - 04, kolor wina - 30 ) to totalne widzimisie - biały który posiadam w swojej kolekcji jest tak beznadziejny że postawiłam na tą firmę zaś tego drugiego spodobał mi się kolor ;) Pojawiła się również w zakupach kolejna sztuka mojego ukochanego pędzelka do cieni - Hakuro H79, jest niedrogi a niezastąpiony ♥ Jeśli jeszcze nie miałyście z nim styczności to z całego serca polecam! 

Już poza zakupami na stronie będąc jeszcze w Rossmannie dwa razy skusiłam się w końcu na paletkę UD dla ubogich - Lovely  Nude make up kit - oraz ampułki z Rival De Loop - zobaczymy czy działają ;P 

Pędzel Hakuro H79 + ampułki Rival De Loop + paleta Lovely Nude Make up Kit


Cień Miyo 06 - Glitz +  cień Catrice 420 - Talk Like An Egyptian 


Cień MIYO 35 - Ocean + cień MIYO 05 - Gold Dust


Biały eyeliner Zoeva + Kredka MIYO 03 Blue

Zabieram się niedługo za testowanie i po pewnym czasie możecie się spodziewać recenzji poszczególnych produktów - w wypadku cieni możliwe, że jakiegoś makijażu gdy tylko uda mi się opanować "nowy" aparat. Wraz z nadejściem słońca mam tyle zapału  a bez mojego aparatu tak mało możliwości ...  Złośliwość rzeczy martwych bo dokupiłam mu nawet nowe szkiełko a nie zdążyłam się nacieszyć :( 



Korzystałyście z produktów pokazanych powyżej ? 
Jak się u Was sprawdzały ? ;-) 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



56 komentarzy
  1. Ależ piękne cienie wybrałaś! :)
    Pędzel Hakuro H79 mam, i od ponad roku bardzo dobrze mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię te cienie z miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Cień Catrice wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie liner Zoeva :) super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka dla ubogich:P
    wyciągałaś kartę, baterie i na nowo próbowałaś włączyć aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam już wszystkich sposobów które były opisane w Internetach :(

      Usuń
    2. oj to faktycznie nie za fajnie;/

      Usuń
  6. Cień Catrice wygląda obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa cienie z Catrice i najlepiej aplikuje mi się je na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletę Lovely mam i ostatnio namiętnie używam :)
    A pędzelek H79 muszę kupić też dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie Miyo uwielbiam :) A paletkę Lovely mam i bardzo lubię nią robić makijaże dzienne.

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetne kosmetyki!
    Bardzo mi przykro z powodu Twojego aparatu Kochana, wiem jak to jest :** ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ten biały eyeliner po poście Agnieszki ;) Jest ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję z powodu aparatu, sama nie wyobrażam sobie podobnej sytuacji :( Poczyniłaś zakupy-marzenie :) A naked dla ubogich mam i ja, na bazie całkiem fajnie wszystko współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory tych cieni :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję problemów z aparatem, oby szybko udało się rozwiązać tę sytuację :)
    Dostałam dwa cienie z MIYO i jestem zachwycona ich konsystencją, pigmentacją i trwałością, na pewno kiedyś jeszcze się na nie skuszę, jak tylko gdzieś je znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie Miyo są świetne, osobiście mam dwa i są to jedne z moich ulubionych, na pewno skuszę się na więcej kolorków, bo są taniutkie. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie w końcu zamówię tą odżywkę Vitalderm i może w końcu znajdę ten zachwalany kamuflaż Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzje tych produktów! Szczególnie tego białego eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cyfrowka? Jaka robilas? Zdj i tak super!!!!
    Piekny cien zloty i brazowy!!!!
    Arfanowy olejek chce!!
    Zaszalalas konkretnie rzeklabym!
    Fajna paletka i lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyfrówką będę zmuszona robić zdjęcia, w poście udało mi się jeszcze Canonem 1000d :(

      Usuń
  18. Hakuro h79 jest jednym z moich ulubionych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam 1 cień MIYO i jest całkiem fajny :) Kamuflaż Catrice muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zakupy, a cienie piękne maja kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to zawsze robisz takie świetne zakupy, że wszystko bym chętnie widziała u siebie (poza tym czego co już mam, czyli kamuflaż i podkład revlon i paletką Lovely) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cienie Miyo mają bardzo ładne kolory. Zaraz tam dla ubogich, może lepiej dla początkujących;P.
    Ostatnio byłam w Rossmanie i chcialam zakupić tą paletkę,ale mamy dwa Rossmany i akurat w bylam w tym mniejszym i niestety nie dostałam cieni;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że cienie z Miyo mają dobrą pigmentację. Muszę się kiedyś za nimi rozejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Współczuję zepsutego aparatu... :( Oby udało się go naprawić po kosztach.

    Fajne zakupy, też czaję się do złożenia zamówienia na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm ja dalej nie wiem, jaki odcień Revlonu sobie wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz nigdzie sklepu wokół żeby pójść i dobrać a później zamówić przez Internet ? ;)

      Usuń
  26. Te cienie Miyo 06 i Catrice 420 są boskie, po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. mam pędzelek Hakuro H79 i potwierdzam - genialny. w zupelnosci wystarczy mi ten 1 pędzel by wykonać cały makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko niezbędne:D
    Mam korektor z Catrice ale nie miałam okazji dłużej testować.. jeszcze:) A co do paletki Lovely to w moim przypadku niektórych cieni praktycznie na powiece nie widać.. ale można z nią wyczarować naprawdę fajne, naturalne makijaże oka a to dla mnie najważniejsze, bo lubię nudowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam żadnego z Twoich nowości, ale jestem ciekawa tego białego eyelinera ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba najbardziej zainteresował mnie liner Zoeva, bo przymierzam się do czarnego :) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekaw tej palety z lovely ile kosztowała ?
    Chyba się skuszę : ) Bo kolorki są cudne
    Uwielbiam cienie z Catrice : )

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka kosztowała jakieś 12 zł ;-))

      Usuń
  32. same piękności :) również skusiłam się u ladymakeup na kamuflaż catrice w kolorze 01, swoją drogą rozeszły się dosłownie w moment, deficytowy towar :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze...ten złoty cień Catrice.. przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapierałam się, że nie kupię tej paletki, ale jestem coraz bliżej złamania :P
    Biel od GR podobno jest świetna, jak spotkam to kupię :]

    OdpowiedzUsuń
  35. super cienie :)))
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))))

    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakupoholiczka :P Super nowości! Współczuję perypetii z aparatem, ja bym się załamała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci dzień już chodzę wkurzona na maxa :/ nie potrafię współpracować z cyfrówką ...

      Usuń
  38. O kurczę nie fajnie z tym aparatem, współczuję... A powyższych kosmetyków nie używałam, cienie mają piękne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie korzystałam, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    Zapraszam: http://moniczysko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dressed in mint faktycznie kusiła tym białym cackiem i w marcu też go zakupię;) PS jak pierwsze wrażenia z eyelinerem?!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zakupy!
    super, że pokazałaś ten biały eyeliner ;) szukam takiego i chyba się skuszę ;)
    a cienie z Catrice są na prawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń