Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 5 lutego 2014

O palecie Sleeka Oh So Special.


Wczoraj pokazałam Wam makijaż wykonany jedną z palet Sleeka a dziś zapraszam na prezentację jednej z nich. Oh So Special - bo o niej dziś mowa - to druga paleta w mojej skromnej kolekcji  którą udało mi się wygrać w rozdaniu. Nawet nie wiecie jaką radość ona mi sprawiła.  Na dzień dzisiejszy mam ich 5 i każda z osobna urzeka mnie swymi kolorami. Chyba już każda z Nas słyszała o Sleekowych dobrociach i posiada w swoich zbiorach chociaż jeden kosmetyk a jeśli nie - to bardzo chciałaby go mieć. 




W palecie znajduje się 12 cieni - nie przeraźcie się jeśli po zakupie będą Wam się wydawały malutkie , tak było też i u mnie przy pierwszej palecie jednak starczają na długo ;-) Możemy je zamówić we wszelkiego rodzaju drogeriach internetowych za około 35-40 zł.  Ich formuła różni się trochę od standardowych cieni, jest tak jakby mokra jednak nie jest kremowa. Świetnie nakładają się na powiekę, rozcierają, przy bazie pod cienie trzymają się cały dzień - nie rolują w załamaniu, nie opysują. Jedynym minusem którego mogłabym się doszukać jest opakowanie, często się rozwala i niesamowicie brudzi co później trudno jest domyć - odciski palców, jednak posiada w sobie duże lusterko niezbędne przy makijażu gdzieś na wyjeździe ;-) Czarny cień, który znajduje się w prawie wszystkich paletach Sleeka może śmiało posłużyć nam jako eyeliner nakładany na mokro skośnie ściętym pędzelkiem. 




Skład: Mica (CI 77019), Talc, Paraffinum Liquidum, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben, MAY CONTAIN: Titanium Dioxide (CI 77891), Yellow 6 Lake (CI 15985), Yellow Iron Oxide (CI 77492), Red Iron Oxide (CI 77491), Red 6 Lake (CI 15850:1), Red 7 Lake (CI 15850:1), Red 27 Lake (CI 45410:2), Ultramarine (CI 77007), Hydrated Chromium Green (CI 77289), Ferric Ferrocyanide (CI 77510), Black Iron Oxide (CI 77499)


Podsumowując, jest to jedna z tych palet która fantastycznie nadaje się do makijażu dziennego - zaraz po Au Naturel. W paletach Sleeka znajdziemy zarówno matowe jak i perłowe cienie więc każda będzie uszczęśliwiona. Polecam ją serdecznie ;-)


Macie tą paletkę ? Korzystacie z niej ? ;) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



84 komentarze
  1. Chyba jestem jedną z niewielu dziewczyn, która nie ma w swojej kolekcji paletek Sleek ;) Jednak przyznam, iż bardzo kusi mnie 'Au Naturel' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych paletek <3 Te opalizujące róże są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 4 paletki, w tym także i Oh So Special, o której piszesz, najbardziej lubię te różowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 3 (celestial,acid i au naturel) moją faworytką jest au naturel:)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletki ze sleeka mają coś w sobie, że chce się je mieć! świetne kompozycje kolorów, można z nich wyczarować zarówno coś na dzień jak i na wieczór ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tej paletki akurat nie posiadam, mam au naturel i ją kocham miłością wieczną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ją jako pierwszą i od razu się zakochałam. Teraz moja kolekcja się powiększyła i mam nadzieje, że dalej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i uwielbiam;) Choć ostatnio rzadko po nią sięgam:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że jest świetna, ale nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie, to w tej palecie jest za dużo różu, Ja mam Au Naturel i jestem zadowolona, bo wszystkie kolory mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę paletę szczególnie wiosną, bo ma przepiękne odcienie różu, które dają wrażenie bardzo świeżego i dziewczęcego makijażu. Długo zastanawiałam się nad tą paletą, bo wydawało mi się, że nie będę jej tak często używać, a okazało się, że jest praktycznie nie zastąpiona. Towarzyszy mi na prawie wszystkich wyjazdach przez swoją niesamowitą uniwersalność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i lubię bardzo, cień Gateau jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojjj długo o niej marzyłam, ale teraz mi przeszło na Au Naturel i zaraz chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam manię na Sleeki, mam dwie paletki, matową tą z żywymi kolorami i sparkle 2, ale jakoś leżą nieużywane, w sumie nie wiem czemu :) Chyba chodzi o kolory, bo są takie bardziej 'od święta' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś czuję, że pokochałabym się z tą paletką! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo co za pigmentacja. Powiem szczerze że nie mam ani jednej paletki Sleek :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ją, niektóre cienie są już doszczętnie zużyte inne prawie nie ruszone ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo ale ładne kolorki w niej są ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna paletka :) chciałabym ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tylko Au Naturel i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej akurat nie posiadam. Ale bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ją, a w zasadzie moja mama ma i zawsze jak wracam do domu, to się nią maluję :). Piękny dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziwię się, że jej jeszcze nie nabyłam..

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 10 palet ale tej nie mam i chyba to będzie następna, którą kupię pokusiłaś strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie ją, bardzo. Chociaż ma już ze sto lat i mam wrażenie że wóczas była tańsza ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam okazji jeszcze testować, zresztą cienie zawsze dostaję, nie pamiętam żebym kiedykolwiek kupowała, ale jak już tak będzie miało się stać, do będę miała na uwadze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta paletka chodzi za mną od dawna, mam już dwie, a nie wiem czemu tej jeszcze nie kupiłam, po wypłatce! :-D Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydaje mi się , że wreszcie nadejdzie dzień kiedy będę musiała sobie kupić jakąs dobra paletkę Sleeka :) Ta ma piękne kolory i rzeczywiście nada się do wielu okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bym polubiła, moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mma storm i jeszcze jedną (już nie pamiętam dokładnie :)) ale ta wciąż mi się marzy

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam au naturel i ani jednej więcej, inwestuję bardziej w Inglot, ale długo już się czaję na tę paletkę i jestem pewna że niebawem zapuka do mnie listonosz! :) Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie posiadam :( Widzę, że piękne kolory są w tej palecie na pewno by mi odpowiadały.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tą paletkę i kocham ją :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolorki! Niestety nie mam takiej paletki, ale te brązy wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja chyba sprezentuję taką przyjaciółce na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jak na razie mam tylko jedną paletę Sleeka...ta prezentuje się nieziemsko i swego czasu bardzo mnie kusiła...

    OdpowiedzUsuń
  37. Sleek to kusiciel, jakich mało :) Ech piękna ta paletka, kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam żadnej paletki Sleeka i jakoś mnie do nich nie ciągnie:)
    Ale kolorki fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  39. przeraża mnie to, że tak bardzo mi się chce którejś paletki ze Sleeka...musze się z tego wyleczyć :D ale mają takie piękne kolory, zwłaszcza ta!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna jest! Mam Au Naturel i bardzo sobie chwalę, więc jeśli kupię kolejną paletkę, to będzie to najprawdopodobniej właśnie ta :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne, jednak jak na razie nie używam cieni:D

    OdpowiedzUsuń
  42. ładne ma kolory ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zestaw kolorystyczny jest idealny.
    Wykorzystałabym każde kółeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne kolorki, idealnie dopasowane, marzę by ją mieć w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja nie mam żadnej paletki:P

    OdpowiedzUsuń
  46. Jedna z moich ulubionych paletek Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam ze Sleeka paletkę Bad Girl, jest świetna, gdyby nie jedno - okropnie się obsypuje, co przy jej ciemnych kolorach doprowadza mnie absolutnie do szału. Mimo wszystko postanowiłam w końcu dać szansę innym wersją i już niedługo spróbuję jakąś kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna kolory ,mocna pigmentacja ,teraz czekam na jakiś makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowicie podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedyś miałam chętkę na paletki Sleek, kupiłam Au Naturel i chęć mi przeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. o matko ze swatchy ten na gorze po lewej ;o matko cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  52. ojej cudowne cienie ;) Obserwuje oczywiscie ;**
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jest śliczna! :) Ja mam jedynie Au Naturel i zastanawiałam się nad kupnem Oh So Special, ale sama nie wiem... Wolę matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wolisz same matowe cienie to znajdziesz ich jedynie 7 w tej paletce ;)

      Usuń
  54. Śliczna paletka!:) To są właśnie "moje kolory" :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam tylko Bad Girl, która kocham.
    A ta bym bardzo chciała mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. mam ale jakos rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ach, zazdroszczę takiej pięknej wygranej! Kolory są śliczne i bardzo uniwersalne - można stworzyć coś na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  58. mam ją i dobrze, że mi o niej przypomniałaś, bo jakąś ją odsunęłam na bok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kolory cudowne w tej paletce ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczna paleta :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. mam ją :) u mnie jest na trzecim miejscu zaraz po Storm i Au Naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Właśnie dzisiaj ją zamówiłam, już nie mogę się jej doczekać, kolorystyka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładne kolory tych cieni :)
    oj daawno mnie tu nie było... :D

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne kolory ma ta paleta. Ja moją już prawie zużyłam. Zostały mi z niej tylko dwa cienie - czarny i ten ciemny brąz co jest nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam ją i uwielbiam. To była moja druga paletka Sleeka (zaraz po Bad Girl) i służy mi do dnia dzisiejszego ;) Uwielbiam te dwa iskrzące cienie z lewej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie mam tej paletki, ale mam tą słynną, klasyczną Au Naturel i jestem bardzo zadowolona. Na tą mam chrapkę już od dawien dawna bo bardzo podobają mi się kolory!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zazdraszczam zazdraszczam zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja ją mam ale jakoś jeszcze nie użyłam :P troszkę się zawiodłam jak pomiziałam i jasne kolory praktycznie znikają, ale zobaczymy jak będzie przy bazie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  69. jestem szczęśliwą posiadaczką tego maleństwa, jak i Au Naturel ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jedna z ładniejszych paletek tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  71. miałam oh so special oraz storm - niesamowicie podobały mi się swatche ciemniejszych kolorów :)
    ale u mnie nie chciały współpracować kompletnie z tłustymi powiekami i choć kolory mnie strasznie nęciły - znalazły nowe właścicielki

    OdpowiedzUsuń