Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 11 lutego 2014

Produkty do testowania w lutym!


Dawno nie pokazywałam Wam nowości jakie wpadały w moje ręce - postanowiłam to nadrobić, nie jest tego zbyt wiele bo pojawiły się okoliczności sprzeciwiające wszelkim zakupom ;-)) Na zdjęciach znajdują się głównie rzeczy które były nagrodą w rozdaniu u Mileny ale także co nieco od Darii - jeszcze raz serdecznie dziękuję ;-*






Od dawna chodziła mi pod głowie książka Chodakowskiej - zdaje sobie z tego sprawę że znajdzie się wiele przeciwniczek jej osoby, stylu bycia / postępowania jednak czemu by nie spróbować ;-)) A nóż widelec uda mi się co nieco zmienić w sobie ;-) -  Po połowie zalecanego dziennego treningu już mam zakwasy! ;o



W mojej kosmetyczne już przez dłuższy czas brakowało maseczek i nadarzyła się świetna okazja aby to zmienić - w Biedronce dostępne były dwa rodzaje maseczek Lirene, nawilżające oraz peeling enzematyczny zaś w H&M te widoczne na zdjęciu z którymi jeszcze nigdy nie miałam styczności ;) 


W stacjonarnym sklepie Golden Rose w Zamościu skusiłam się jedynie na kredkę do brwi o której jeszcze nie wyrobiłam sobie zdania - użyłam zaledwie dwa razy chociaż nie wiem czy się polubimy - czas pokaże. Zakupy w Rossmannie zaowocowały o kolejną tubkę Carmexu z racji tego iż moje jak i mojego TŻ usta wołają o pomstę do nieba a Alterra była w promocji tania jak barszcz - tą stosuję głownie na brwi i rzęsy.




Wszystkie te dobroci ze zdjęć powyżej udało mi się wygrać u Mileny w rozdaniu - cieszyłam się jak małe dziecko między innymi dlatego, że bardzo chciałam wypróbować Sache Vite, cienie Pierre Rene ale także tusz do rzęs MIYO - po jego zastosowaniu siostra pytała co z nimi zrobiłam że są tak długie, szok! :D 


Takie zaś dobroci dostałam w podzięce od Darii która sprawiła mi ogromną niespodziankę gdyż jakiś czas temu myślałam o produktach marki Lily Lolo a tutaj - róż w przepięknym kolorze Clementine.


Dodatkowo właśnie dziś przyszło do mnie szkiełko które mam nadzieje ułatwi mi w pewnym sensie zdjęcia - częściej pojawią się makijaże!? ;-) 


Dajcie znać czy miałyście styczność z którymś produktem ? 
A jeśli tak to jak się sprawdziły ;-)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



54 komentarze
  1. Polecam podsuszyć nieco tusz MIYO. Jako nówka jest fatalny... skleja, odbija się. Później robi się przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go tylko raz jednak teraz wykańczam mój 2000 calorie - MIYO poczeka więc zobaczymy czy coś się zmieni w jego formule ;)

      Usuń
  2. Mam książkę Chodakowskiej i wg mnie bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. seche jest super, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. cudności! ciekawe jak ten puder z pierre rene,poza tym cwicze z chodakowska pare miesiecy,nie jest tak strasznie jak wszyscy mowia,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyłam z nią przez pierwsze trzy miesiące ubiegłego roku Skalpel 1 jednak przestałam i przydałoby się ponownie do tego wrócić :P

      Usuń
  5. Sztyft ochronny Alterry kupiłam z myślą o brwiach i rzęsach :)
    Ale z przyjemnością stosuję ją również do ust - świetnie się sprawdza.
    A Lirene lubię maseczkę odżywczą, pachnie jak śmietankowy budyń :)
    Ta nawilżająca się u mnie nie sprawdziła, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałość :)
    Książkę Ewki mam jest super, jedyny minus to, że nie da się wykonać ćwiczeni z niej bo trzeba przewalać kartki w poszukiwaniu ćwiczenia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trochę mnie to irytowało że muszę tak przerzucać te kartki w poszukiwaniu danego ćwiczenia ale z czasem mam nadzieje, że będzie lepiej ;)

      Usuń
  7. Znam tylko cień Pierre Rene i bardzo je lubię, choć wszystko zależy od danego cienia, bo mam wrażenie, ze każdy jest z innej bajki oraz pomadkę Alterry :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Seche Vite uwielbiam ;) mały wybawca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety po pierwszym zastosowaniu mam mieszane uczucia ale dam mu szansę z innym lakierem :P!

      Usuń
  9. Róż LL mi się marzy! Życzę Ci bardzo owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tą maseczką z H&M, wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym przeczytać tą książkę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oj Seche to i mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że pokażesz nam bliżej ten róż z Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Pokażę wszystko co będę mogła z tego posta ;-))

      Usuń
  14. świetne nowości :) Ja Seche Vite mam i bardzo lubię, ciekawe, jak u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również chodzi mi po głowie książka E. Chodakowskiej, wiem że ćwiczenia z nią potrafią zdziałać cuda, więc życzę powodzenia:) Buziaki i przyjemnych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego testowania, mam tego carmexa. Swietny jest ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszalam ze ten Carmex zachwala wiele osob, chociaz ja nie mialam rzyjemnosci go uzywc..
    Pozdrawaim i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tylko SV, więc czekam na jakieś recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo ile świetnych rzeczy widzę! :) A różu zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten Carmex ale nie bardzo go lubię, ciekawa jestem natomiast jak wygląda tusz na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości! Mi się marzy Seche Vite no i ciekawa jestem różu Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie miałam z żadnym styczności :(

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio mam banie na tusze do rzes takze ich jestem najciekawsza ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie posiadam żadnego w/w produktów, a Jeśli chodzi o Ewę Chodakowską to mam jej płytę z ćwiczeniami :) Tylko ciężko mi ruszyć się do ćwiczeń zawsze znajduję jakąś wymówkę he he he

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko Seche Vite, swojego czasu nie mogłam się z nim obejść, aktualnie zostaję jednak przy Essie Good To Go. Książka Chodakowskiej też za mną ostatnio chodziła, ale w końcu dalej nie zdecydowałam się, czy jest ona mi potrzebna do szczęścia :)
    Ciekawa jestem maseczek z H&M, zawsze je oglądam, bo mają takie ciekawe kompozycje zapachowe, ale jeszcze nigdy się nie zdecydowałam na żadną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego :) Czekam na recki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lily Lolo róż <3 czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne nowosci, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa jestem tej kredki do brwi :) były odcienie brązu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;-)) Ta kredka jest z rzeczywistości brązowa jednak zdjęcie nie oddaje koloru - przesadziłam ;P

      Usuń
  30. Fajne te nowości :) mam cienie pierre rene i są świetne a na tusz Miyo czaję się od dawana ale mam bardzo duże zapasy i muszę je wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
  31. o jejku, chętnie wypróbowałabym te wszystkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kupilabym sobie ksiazke Ewki. :)))
    Super kosmetyki, maseczki jak i wygrane!! Mowisz dlugie rzęsy po tuszu? Hmm..
    Gratuluję i milego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. ja polecam ćwiczenia z Mel B, ćwiczyłam i z Chodakowską, ale Z Mel b jest o wiele ciekawiej i przyjemniej ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  34. same wspaniałości ;) Ciekawi mnie róż od LL. Mam ich podkład i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  35. W zasadzie to nie znam żadnego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  36. róż ma przepiekny kolor ;) świetne produkty i udanych testów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń