Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 4 lutego 2014

Seledynowa kreska w roli głównej.



Dość długo na moim blogu nie było makijaży, sama też jakoś ostatnio nie za często sięgałam po kosmetyki kolorowe jednak coś mnie naszło i w taki oto sposób powstał zwykły brązowy z seledynową kreską. Ogólnie zapomniałam  o tym, że posiadam takowy eyeliner - Manhattan.  






Chyba wyszłam z wprawy robienia zdjęć na ten właśnie cel gdyż zrobiłam miliony a i tak żadne z nich mi się nie podoba - ach my kobiety ;-) 


Do jego wykonania użyłam:


  • Mix podkładów - Essence i Dermica
  • Korektor Maybelline pure cover mineral
  • Puder Kryolan Anti Shine
  • Bronzer The Balm Bahama Mama
  • Róż MAC Warm Soul 
  • Rozświetlacz The Balm Mary Lou-Manizer
  • Baza pod cienie Hean
  • Paleta cieni Sleek Au Naturel
  • Żelowy eyeliner Manhattan 1 Petrol
  • Tusz Max Factor 2000 calorie
  • Kredka Catrice Made to stay inside eyepencil


z tej okazji przygotowuję dla Was skromne rozdanie ;) 



I jak podoba Wam się taki akcent kolorystyczny ? 
Jestem bardzo ciekawa ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



52 komentarze
  1. Uwielbiam kreski na powiekach, w tym sezonie są wyjątkowo modne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jakoś jestem przyzwyczajona do tych czarnych / brązowych i trudno mi się przekonać do kolorowych ;P

      Usuń
  2. Pasuje Ci niebieski :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super kolor tej kreski, jak najbardziej Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka mała kreseczka a jak duzo daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ma kolor, chociaż na zdjęciu na seledyn nie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie to wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, bardzo ładnie to wygląda :-) Ja do tej pory malowałam tylko czarne, ale może kiedyś spróbuję jakiegoś innego koloru :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo ładny, ale kolor tęczówki hipnotyzuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentują się o magia Twoje brwi w tym makijażu, czy to magia Aqua Brow? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat to nie był Aqua brow :P

      Usuń
  10. Mam cień color tatoo w podobnym kolorze i właśnie nim maluję taką kreskę- według mnie to świetny akcent w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie najbardziej urzekło połączenie właśnie tego różu,bronzera i rozświetlacza.cudo na twarzy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny kolor tego eyelinera!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny kolor tego eyelinera *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny niebieski kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcień kreseczki jest cudny! Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie probowalam innej kreski niz czarna, ale ten kolor wyjatkowo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Często robię sobie kolorowe kreski na powiekach- szczególnie seledynową :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna kreseczka! Piękny kolor! :) ale tak samo jak Ty gustuję na co dzień w bardziej klasycznych kolorach kresek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kreski. To miła odskocznia od tych czarnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście nie jest wielką fanką kolorowych kresek, ale u Ciebie bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kreseczka wyszła idealnie! Oczy prezentują się pięknie :)
    Cały makijaż również.

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki piękny ten makijaz !!!!!!!!!!!!! rewelacja zainspirowalas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyglada kolorowa kreska, ładnie ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo efektowne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam parę kolorowych kredek, ale jakoś mało ich używam, także dzięki za kopniaka w tym temacie :) Rzeczywiście najczęściej czarnych i brązów się używa, kolorów mniej, trzeba to zatem zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jest ta kreska i jej kolor :) ja mam zawsze problem z prostym narysowaniem kreski, ale wszystko przede mną :)
    zapraszam do mnie na lakierowy post, pozdrawiam serdecznie i będę wpadać częściej :)
    www.chilli-choco-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kreseczki rewelacyjne ;)
    kolor jest cudny, ogromnie mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor tej kreski! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kolor :) mam podobny z essence i często latem go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie krechy :) Ja mam podobny kolor eyelinera z MySecret :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham kreski na powiekach, lubię też zabawę z kolorowymi linereami :]

    OdpowiedzUsuń
  32. kolorowe kreski są fantastyczne ;)
    ja czasami eksperymentuję w kolorze electric blue ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kreska idealna i ma do tego znakomity kolor

    OdpowiedzUsuń
  34. makijaż piękny, a ten eyeliner prezentuje się genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta kreska jest rewelacyjna! Świetny kolor i idealnie namalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna kreska, a jej kolor jest jak najbardziej w moim stylu :) Mam identyczny kolor kredki żelowej o nazwie Savage z Avonu :) A jeśli chodzi o sam eyeliner żelowy z manhattanu to kupiłam go ostatnio na e-zebrze i niestety twardy i nie da się nim zrobić jakiejkolwiek kreski...

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podoba, zainspirowałaś mnie :-) super kolor

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny kolor kreski i idealnie wykonana :))

    OdpowiedzUsuń