Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 1 marca 2014

Chciejlista na nadchodzący czas.





Jakiś czas temu, bodajże na święta pokazywałam Wam moją ostatnią chciejlistę - listę prezentów z której wpadły między innymi podkład i kotektor z Maca oraz bronzer Bahama Mama z theBalm. Wcześniejsza była w listopadzie którą również w pewnym stopniu udało się zrealizować - moje zbiory powiększyły się wtedy o Batiste XXL, róże Sleeka, szczotkę TT, kamuflaż Catrice, 3 pędzelki Hakuro oraz paletkę Sleeka Ultra Mate v2 ;-) 



Tym razem przydałyby mi się następujące rzeczy :

  • Zoeva 109 Face Paint
  • Zoeva 126 Luxe Cheek Finish
  • Zoeva 227 Soft Definer
  • Revalid X 90 Kaps.
  • Dabur Amla Hair Oil Olejek do włosów
  • Barry M Peach Melba
  • Sleek MakeUP Pout Paint PEACHY KEEN
  • Herome Laboratories, Nail Hardener Extra Strong
  • Kryolan Dermacolor Camouflage Kółko korektorów
  • Kryolan, DermaColor, Fixing Spray
  • NYX, High Definition HD Nude
  • + Duraline Inglot, pigmenty Kobo ...

Niestety jej realizacja będzie bardzo rozciągnięta w czasie z kilku względów - między innymi trzeba poopłacać zaliczki a jakie, to już możecie się tylko domyślać ;-)



Posiadacie coś z listy wyżej ?
Sprawdzają Wam się te rzeczy ? 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



44 komentarze
  1. Też mam zamiar kupić korektor z NYX.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mnie ciekawi fixer kryolana,kółeczko kamuflaży miałam ale nie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic z tej listy, ale 3 też mnie kusi :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam farbkę do ust peachy keen, ale ze względu na kolor rzadko po nią sięgam przynajmniej w okresie zimowym, częściej latem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie myślałam o mieszaniu jej z innymi szminkami np ;)

      Usuń
  5. Nie mm nic z tej listy i w sumie nic by się nie znalazło na mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic z tej listy, ale chyba też muszę sobie stworzyć taką listę, bo mam mnóstwo rzeczy, które chciałabym kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przypomniałaś mi o farbce do ust, na którą w tamtym roku się czaiłam a potem zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czaiłam się już na nią w tamtym roku ale jeszcze do dziś nie wpadła w moje łapki :P

      Usuń
  8. tak właśnie się zastanawiałam jaki korektor kupić i chyba po Twoim poście kupię NXY :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Revalid bardzo polecam - tylko patrz po aptekach, bo można dostać już za 20 zł, a w niektórych aptekach chcą nawet ponad 60 zł!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie taką rozbierzność cen więc będę miała na uwadze ;)

      Usuń
    2. Zaciekawiłyście mnie tymi tabletkami ;-)

      Usuń
  10. Pędzelkami sama bym nie pogardziła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie niesamowicie, szczególnie ten 109 ♥

      Usuń
  11. Niestety, nie mam nic z tej listy :-) Ale różnorodna i fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo kurczaczki!!
    To laadnie ;) tu chciejlista, a ostatnio moda na blogu "wyzwanie dla blogerek nie kupuje zadnych kosmetykow przez 5-6tygodni" zdaje sie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie robie listy, bo byłaby starsznie dluga
    ale na pewno porządne pędzle chciałabym bardzo mocno !
    paletkę kamuflarzy również

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamuflaże Kryolan też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ''Chciejlista'' takiej nazwy na to to ja jeszcze nie słyszałam hahahaha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie nie zostaje mi nic innego jak życzyć Ci realizacji tych marzeń :D
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też życzę spełnienia marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie Amla niestety się nie sprawdziła... okropnie śmierdzi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia i podwyżki;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pedzle to i ja bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także czasem spisuję sobie taką listę. Zazwyczaj nakręcam się oglądając inne blogi, jak i kanały na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie miało nie być żadnych chciejstw, miało być oszczędzanie, sprzątanie, zużywanie. Mimo to lista sama kształtuje mi się w głowie i zaczyna być ogromna! Lush, Pat&Rub, Mac, nie zapowiada się ekonomicznie. Mnie jednak też teraz hamują inne wydatki, więc muszę pozostać rozsądna i ograniczyć się z zakupami, do potrzebnego minimum.
    Zaliczki? To kojarzy mi się tylko ze ślubem i weslem ;) Tak, czy inaczej wygląda na to, że to coś pozytywnego, więc gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingoo ;)) Dziękujemy ;*

      Ja abym nie sporządzała takiej listy musiałabym w ogóle wyłączyć się z życia blogowego i nie oglądać filmików na YT - niby mam podstawowe rzeczy do makijażu jednak ciągle mi czegoś brak ;))

      Usuń
    2. O proszę, szczęśliwy traf :) Życzę powodzenia w przygotowaniach :)

      Dokładnie, by zablokować wszelkie chciejstwa również musiałabym zaprzestać oglądać blogi, a najlepiej w ogóle dać sobie spokój z internetem ;)

      Usuń
  23. Na mojej liście są podobne produkty, ale żaden z tych ;) Planuję zakup pędzli Zoeva, ale zupełnie inne egzemplarze :) Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie niesamowicie ciekawią te pędzle Zoeva dlatego znalazły się na tej liście ;)

      Usuń
  24. swietne te cudenka, karuzele kryolana to i ja chce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. amle mialam ale inna wersje < 3 tak tak tak ! kupuj :DDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Revalid używałam, ale mi nie pomógł :(

    OdpowiedzUsuń
  27. życzę szybkiej realizacji powyższej listy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten lakier mi się też marzy i pędzle Zoeva ale chyba skuszę się na jakieś zestawy bo dużo taniej wychodzą (jak ostatnio przeliczyłam to mi szczęka opadła) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego na którym mi najbardziej zależy nie ma w zestawie na polskich stronach :(

      Usuń
  29. Kółeczko Kryolan też chciałam kupić ale i Kryolan i Glazel mają parafinę w składzie więc nie wiem jak to się skończy...

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam Spray fixujący Kryolana, ale w okresie weselnym mi szybko poszedł w eter, że tak powiem :) Na kółeczko korektorowe tez się grzeję już długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie fixer chce wypróbować przed weselem ;-)) Mam ten z Kobo jednak to chyba nie to samo :(

      Usuń
  31. Sama od dawna czaje sie na pędzle Zoeva ale ciagle zastanawiam sie czy moze lepiej zakupić z Real techniques ?;) hymmm !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa pędzelki RT i nie są takie złe jednak kuszą te Zoeva niesamowicie ;-))

      Usuń