Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 15 marca 2014

Haul Marcowy - nowe produkty do testowania.





Jak już widzicie po tytule z początkiem nowego miesiąca przybywają do mnie nowe produkty ale także te, które wcześniej dotknęły dna a niezbędne są w codziennej pielęgnacji. Wiele z nich się powtarza jednak świeżutkie nowiutkie perełki które z miłą chęcią będę testowała cieszą mnie jeszcze bardziej - magia Internetów działa! ;-) Odwiedziliśmy między innymi aptekę, tradycyjnie Rossmann, Dauglasa ale także Mintishop oraz Lawendową Szafę którą mam na wyciągnięcie ręki ;) Jeśli jesteście ciekawe co takiego w najbliższym czasie pojawi się na blogu zapraszam dalej ..



  • Tonik Lirene nawilżająco-oczyszczający - nie mogłam się na niego nie skusić po licznych recenzjach, pisałam o toniku z melisy ( tutaj )  który się skończył więc to idealny moment żeby przerzucić się na coś nowego.
  • Skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych Pharmaceris - recenzja pojawi się lada dzień na blogu więc jeśli jesteście ciekawe go wyczekujcie ;-) 
  • Żel do golenia Isana + maszynki Wilkinson - żel jest jednym z ulubionych, nie dość że tani, wydajny to jeszcze ładnie pachnie. Z tymi maszynkami również nie rozstaję się od dłuższego czasu - dla mnie najlepsze w swej kategorii. 



  • Soraya DeoProtect - jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu to wiecie, że jestem ogromną fanką tych kuleczek - zmienili jedynie szatę graficzną co kompletnie mi nie przeszkadza bo na szczęście tak jak to bywa w przypadku wielu zmenionych kosmetyków tutaj wszystko pozostało takie same. Dezodoranty to oczywiście kwestia indywidualna jednak jeśli nadal szukacie czegoś fajnego to polecam ;-) 
  • Temperówka For Your Beauty - zależało mi na takiej która posiada dwie komory - głównie chodziło o tą większą - gdyż ciężko bez niej jest temperować krędkę NYXa Jumbo Pencil która do tej pory właśnie z tego powodu leżała nieużywana.
  • Puder Synergen - chciałam ponownie go wypróbować i zobaczyć czy naprawdę jest taki fajny jednak chyba nic nie przebije Kryolanu Anti-shine ( tak wiem wiem, jak mogę porównywać do siebie całkiem różne pudry )
  • Korektor Nyx HD Concealer - jeden z produktów które znajdowały się na mojej chciejliście na najbliższy czas, chwilę później Hania Digitalgirl nagrała o nim filmik - u mnie na blogu pojawi się na pewno porównanie go do MACa Pro Longwear NC15 które mam nadzieję Was zaciekawi ;-)
  • Pilarix - ostatnio na blogosferze zrobiło się o nim głośno, w swoim filmie Ewa Redlipstickmonster wspomniała o jego cudownym działaniu i skuszona postanowiłam zakupić - u mnie pojawia się problem z wysuszoną skórą szczególnie na łydkach i ramionach oraz wrastającymi włoskami, moja mama zaś stosuje go na pięty - zobaczymy jak się sprawdzi, na pewno dam znać.
  • Alantan Dermoline - to zaś sprawka Marty Zmalowanej która w wielu filmikach wspominała o nim - musiałam go poprostu mieć, nie pytajcie - siła youtube! :D 
  • Regenerum do paznokci -  recenzje, recenzje i jeszcze raz recenzje, kupiony przede wszystkim ze wzgędu na tragiczny stan paznokci mojej mamy - strasznie rozdwajające się na wolnym brzegu. 


  • Real Techniques Expert Face Brush - pierwsze dwa pędzle z tej firmy niesamowicie mnie urzekły - kolejny do podkładu stał się moją miłością od pierwszego użycia i mogę śmiało powiedzieć, że jest lepszy a niżeli Hakuro H50! Następny w kolejce do zakupu jest ten ogromny pędzel do pudru, recenzji tego również możecie się spodziewać ;-)
  • Hakuro H79 pędzel do aplikacji cieni -  miesiąc temu również go zamówiłam, to trzecia sztuka w moich zbiorach ale jest tak fantastyczny że jeden to za mało i do tego bardzo atrakcyjna cena - jeśli nie miałyście jeszcze z nim styczności koniecznie spróbujcie! :D 
  • Hakuro H76 pędzel do aplikacji cieni - ten pędzelek również posiadam jednak tylko jedną sztukę ale taka mała kuleczka zawsze się przyda. Również kosztował niewiele bo z rabatem niecałe 15zł. 
  • MAESTRO pędzel do kresek PROSTY 790 r 0 - przyznam się bez bicia, że swój wcześniejszy pędzelek do eyelinera zepsułam tym, że go poprostu ścięłam i już średnio nadawał się do użykowania - ten świetnie się do tego sprawdza i w końcu mój żelowy eyeliner z Maybelline nie będzie się jedynie kurzył.
  • Zoeva 221 Luxe Soft Crease Pędzel do cieni - pierwszy pędzelek tej firmy, przychodzi do nas w świetnym etui, posiada nieco krótszy trzonek a niżeli np. Hakuro. Dokładnie takiego kształtu nie posiadam ale bardzo podobny - spodziewałam się chyba czegoś więcej jednak po dłuższym użytkowaniu będę mogła powiedzieć coś więcej.  



  • Maseczka Clearskin Avon Pore Penetrating - jest to również maseczka o której po raz pierwszy usłyszałam u Hani na kanale, poszperałam w internecie trochę aby znaleźć coś więcej na jej temat i postanowiłam zamówić - oby u mnie również się sprawdziła.
  • Maseczka Planet Spa Turkish Thermal Baths - kiedyś posiadałam maseczki z tej serii, zobaczymy jak się sprawdzi. Kosztowała niewiele gdyż jest ona jedną z trzech części zestawu za niecałe 20 zł.
  • Arbuzowy płyn do kąpieli - pięknie pachnie! Zobaczymy jak będzie z jego wydajnością , nie przesusza skóry co u mnie jest niezwykle ważne w ostatnim czasie.
  • Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie - morela i masło shea AVON Naturals - produkt najmniej pożądany z tych trzech jednak musiałam coś dobrać do zestawu, po pierwszym użyciu mogę śmiało stwierdzić, że nie jest taki zły jednak niesamowicie śmierdzi tak jak któryś z syropów - niestety nie pamiętam jaki ;P



  • Maska do włosów drożdżowa - pobudzenie wzrostu - drugie opakowanie pięknie pachnącej maseczki, fajnie działa na moje włosy jednak nie jestem pewna czy pobudza wzrost bo stosowałam go wspólnie z szamponem Pharmaceris.
  • Glinka Marokańska Czerwona Wulkaniczna - zielona glinka skradła moje serce, postanowiłam wypróbować tą czerwoną bo również podobno fajnie działa , zobaczymy i na pewno dam znać. 
  • Planeta Organica Organic Acai & Truffle Anti-Age Face Mask  - odmładzająca maseczka do twarzy - o niej przeczytałam tutaj i zapragnęłam ją wypróbować a że pojawiła się okazja to czemu nie ;-) W tym miesiącu postawiłam na maseczkowanie swojej buźki.


  • Inglot Duraline - tego pana chyba nie trzeba przedstawiać - produkt cudotwórca ! ;-)) Fajnie spisuje się zarówno do żelowego eyelinera, pigmentów sypkich jak i cieni prasowanych. 

Jak tak teraz patrzę, to trochę tego się nazbierało jednak same powiedzcie, czyż nie jest to niezbędne ;-) Tymczasem udaje się do łazienki na porządny peeling i pierwsze testy maseczek, trzymajcie kciuki! :D


Z rzeczy bardziej prywatnych to wczoraj udało nam się podpisać pierwszą umowę czyli jesteśmy o krok bliżej, w następny weekend mam nadzieję, że uda nam się sfinalizować drugą . Cztery najważniejsze kwestie mamy odhaczone, zostały jeszcze dwie ale one same rozwiążą się w najbliższym czasie ;-) Do tego udało mi się wygrać w rozdaniu  u Hexx - już dawno myślałam nad zakupem tego podkładu i bardzo się cieszę, że będę mogła przetestować - Dziękuję! ;))





Miałyście styczność z którymś z tych produktów ? 
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat ? Chętnie poczytam ;-))




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



90 komentarzy
  1. soraya jakoś nie widzi mi się w kwestii ochrony

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zakupy!:) czekam na recenzje korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nowości :) Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie korektor z NYX'a :) Płyn z Avonu miałam i dla mnie pachnie dość chemicznie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra przed chwilą powiedziała to samo o płynie z Avonu ja zaś niczego chemicznego nie wyczuwam! ;o

      Usuń
  4. Miałam alantan, ale do cery tłustej odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  5. puder z Synergen jest jednym z moich ulubionych pudrów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kompletnie tych kosmetyków. Mam jedynie ochotę na maskę Agafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie chociażby dla zapachu i poprawy kondycji włosów ;))

      Usuń
  7. Tę wersję toniku z Lirene bardzo lubię. Zużyłam już kilka butelek. Pędzel H79 mam również, ale troszkę drapie, niestety. Mam kilka pędzli z Hakuro i wszystkie sprawdzają się bardzo dobrze i służą wiernie od ponad roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka z Avonu jest bardzo dobra ;) Jejku zazdroszczę pędzelków ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się co do maszynek do golenia, nie ma lepszych, używam od x lat tylko tych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pędzelki są super podobno :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzla z RT zazdroszczę:) no i ogólnie świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo fajnych nowosci widze ;) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jakie urozmaicenie.... nie znamy chyba niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie ciekawa jestem tego korektora z Nyx . No kusi mnie ;) Ciekawa jestem Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż cudowności! :) Miałam ten tonik z Lirene, ale jakoś... nie polubiliśmy się :P
    Czekam na porównanie korektorów! :) Kocham się w MACu, ale 75zł ... może znajdzie się nieco tańszy zamiennik? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor z NYXa kosztuje 29 zł więc kto wie .. kto wie ^^

      Usuń
  16. Bardzo fajne pędzle :) Ciekawe jak sprawdzi się antyperspirant z Soraya i oczywiście korektor Nyx bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne nowości ;) najbardziej ciekawia mnie kosmetyki rosyjskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Jakoś tak właśnie się nazbierało ;))

      Usuń
  19. Maszynki Wilkinson i maseczka Clearskin to jak na razie moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tonika z Lirene to mój ulubiony, ciągle do niego wracam :) Też jestem ciekawa tego korektora pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tę maseczkę z Planet Spa i bardzo ją lubię. Czekam na recenzję tej drugiej, bo zastanawiam się nad jej kupnem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przetestuję dłużej na pewno pojawi się recenzja ;)

      Usuń
  22. Pędzle!! :) Jestem ciekawa jak sprawdzi ci się regenerum, bo od klientek słyszałam tylko narzekania na ten produkt :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby u mnie było odwrotnie bo pokładamy w nim ogromne nadzieje :(

      Usuń
  23. Moje serce raduje się na widok Twoich pędzli i Regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki polecam, szczególnie ten do podkładu ;)

      Usuń
  24. W moich zakupach ostatnich rownież pojawił sie alantandermoline i rownież wszytko za sprawa zmalowanej

    OdpowiedzUsuń
  25. mam i ja tę maskę drożdżową ale na razie grzecznie czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne nowości :) Czekam na porównanie korektora NYX z MACiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten szampon z Pharmaceris, ale spodziewam się po nim dość dużych efektów i z tego samego powodu nie mogę się jakoś za niego zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście zauważyłam efekty jednak trochę inne a niżeli się spodziewałam :D

      Usuń
  28. Arbuzowy płyn jest wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Duraline jest uu mnie niezastąpiony:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pędzelki Real Techniques i Zoeva to moje marzenie, zazdroszczę! :) Może sama niedługo się na nie skuszę :) Nie wiem, czy ten fragment w poście przegapiłam (czasem ślepnę :D), czy go nie ma - gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam oczywiście na Mintishop'ie ;-))

      Usuń
  31. Pędzle Real Techniques ubóstwiam, według mnie to najlepsze pędzle pod słońcem, zresztą na blogu o nich pisałam...na urodziny chyba uda mi się dostać kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie jeszcze niektóre niesamowicie, oj kuszą ale trzeba się powstrzymać trochę ;))

      Usuń
  32. Właśnie też się muszę wybrać po ten krem alantan:) Też słyszałam o nim od Zmalowanej ale i koleżanka moja używa i potwierdza że jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam płyny do kąpieli z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe nowości, akurat tak się składa że nie znam żadnej z kupionych przez Ciebie rzeczy, więc będę wypatrywać recenzji, szczególnie jestem ciekawa jak sprawdzi się pędzel z RT. Gratuluję wygranej u Hexx :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślałam, ze to kosmetyczka z Zoeva. Śliczne etui dodają na pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow ale fajne zakupy, zazdroszczę ☺ będę wypatrywać recenzji ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nowości ;) ciekawi mnie tonik Lirene, długo mnie kusi ale jeszcze nie skusiła bo mam dystans do kosmetyków Lirene.
    Płyn z Avonu miałam ale konwaliowy był genialny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu, ale kiedyś miałam ten żel do kąpieli i miał obłędny zapach! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. też mi się gdzieś obiło o uszy, że warto mieć alantan.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie rownież interesuje rowniez czekam na korektor bo szukam tego idealnego dla mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogromne zakupy!
    Hakuro 79 też bardzo lubię, mój faworyt tej firmy, ciekawi mnie pędzelek Zoeva, dużo dobrego mówi się o ich pędzlach :))

    OdpowiedzUsuń
  42. pedzelki rewelacja! Hanie ogladam od dawna i wydałam juz przez nia fortune na kosmetyki, ale trzeba przyznac, filmiki robi nieziemskie ;) ciekawa jestem, jak zadziała regenerum, daj znac, jak się mamie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam tę maseczkę drożdżową ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. mam tą maseczkę z Avon z glinkami i jest ok jak dla mnie :) i tą odzywkę do włosów także, nienawidze jej zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Dawno temu miałam ten płyn do kąpieli z Avonu i powiem szczerze zużyłam całą butlę myśląc, że to żel pod prysznic :D W ogóle nie zauważyłam różnicy hah dopiero później czytając katalog rzuciło mi się w oczy, ze to płyn a nie żel :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześwietne nowości! Pędzle Hakuro uwielbiam, ale zazdroszczę Ci Real Techniques! Jestem ciekawa tego szamponu z Pharmaceris, bo zaczyna się o nim mówić pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notkę wyżej jest jego recenzja :)

      Usuń
  47. Sporo tego :) Bardzo lubię te maszynki do golenia. Uważam, że są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja w następnym miesiącu na pewno kupie ten korektor z Nyx :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ile nowości:) maszynki wilkonson też lubię i często je kupuję, a regenerum do paznokci kiepsko się u mnie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  50. oczywiście że wszystko jest niezbędne :D
    Duraline mam od niedawna,ale jeszcze nie specjalnie potrafię znaleźć do niego zastosowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście używam do rozrzedzenia eyelinera żelowego ;)

      Usuń
  51. Fajne nowości, przyjemnego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow! super produkty !! :))))

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  53. Do mnie kilka dni temu przyszedł Hakuro H77 i już jestem nim zachwycona :) Ten płyn do kąpieli z Avonu chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! świetne nowości !! :) z całego zestawu mam tylko pędzelek Hakuro :p

    OdpowiedzUsuń
  55. maskę Avon mam od świąt - jest niezła :) królują u mnie samodzielnie mieszane glinki z dodatkami w zależności od potrzeby skóry, po gotowce sięgam głównie na wyjazdach. A ten gotowiec, jako jeden z niewielu jest całkiem ok :)

    a mnie nietypowo ;p interesuje temperówka - ostra ? bardzo lubię Avonowe żelowe kredki do powiek, tylko temperuje się je naprawdę tragicznie, nawet schłodzone. Przerobiłam już sporo temperówek i większość tak samo słabo sobie z nimi radzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temperówka jest całkiem całkiem jak dla mnie ;)) Jumbo dała radę :)

      Usuń
  56. Sporo tego :) Ja jestem ciekawa tej maski od Babuszki :) Bardzo fajne są kosmetyki z tej serii i ciekawa jestem jak się spiszę u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  57. miałam kiedyś płyn ten arbuzowy i inne zapachy :) pędzelki są cudowne, ja mam na ich punkcie bzika i uważam, że ich nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, pędzelków zdecydowanie nigdy za wiele! ;)

      Usuń
  58. Trochę Ci tego przybyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. no sporo sporo tych nowości... Inglot duraline to świetny produkt, którego często nie używam ale zawsze lubie go mieć w moich zasobach. Pędzle RT i Zoeva bardzo lubię, podejrzewam że i Ty będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  60. A mnie te maszynki lubią podrażnić :P ja muszę uzywać Wilkinson Sensitive albo Gilette do skóry wrażliwej, bo inaczej od razu cała skóra robi się czerwona :( Świetne zakupy, bardzo lubię płyn arbuzowy z Avonu! Często zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. sporo tego to testowania - ja po zakupie Hakuro H50s postanowiłam, że chociaż jeden pędzel tej firmy w miesiącu muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Poszalałaś z tymi zakupami :)
    Pędzle Hakuro są i na mojej liście oczekującej :)
    A arbuzowym płynem do kąpieli zastrzeliłaś mnie, też chcę taki :P muszę dorwać od kogoś katalog Avon..

    OdpowiedzUsuń
  63. Ile smakołyków! Ciekawi mnie ten korektor:) Również lubię tą piankę do golenia, świetnie się spisuje :)
    PS. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem ciekawa glinki wulkanicznej :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję udanych zakupów ;) ciekawi mnie chyba najbardziej tonik i szampon więc czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. cudowności!
    mam tylko temperówkę for your beauty;D

    OdpowiedzUsuń