Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 5 marca 2014

Maseczka by H&M Face Mask Dragon Fruit.


Ostatnio na blogu pokazywałam Wam, że udało mi się upolować maseczki z H&M - jak widać jedna kosztowała całe 2 zł więc żal było nie wziąć - wcześniej nie miałam z nimi styczności, chętnie chciałam wypróbować ;-) Z maseczkami ostatnimi miesiącami było u mnie na bakier ... Czy wyszło mi to na dobre ? 



Zacznę może od tego, że maseczka posiada jasnoróżowy kolor i przepiękny zapach. Sama w sobie jest kremowej konsystencji z licznymi granulkami.   Delikatnie złuszcza jednak zaraz po nałożeniu czuć lekkie szczypanie, pieczenie które przechodzi po ok. 2-3 minutach. Całość trzymałam jakieś 15 minut. Po jej zastosowaniu skóra jest niesamowicie gładka jednak efekt ten niestety nie utrzymuje się zbyt długo - jedna saszetka wystarczy na dwa zastosowania. Jej cena regularnia to 4,90 zł


Podsumowując, jest to fajna maseczka jednak osobiście szukam czegoś więcej ;-) Moja skóra ostatnimi czasy potrzebuje wielkiego nawilżenia więc będę szukała czegoś w tę stronę. 


Miałyście styczność z maseczkami z H&M ? 
Polecacie jakąś nawilżającą bombę ? 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. nie mialam pojecia,ze w H&M można kupić maseczki

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam że u nich to ciuszki, a tu proszę , też maseczki można dostać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro będę w H&M dobrze sie składa popatrzeć i na maseczki

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo nie wiedziałam, ze mają maseczki! To pieczenie, choć chwilowe , mnie niepokoi

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych saszetkowych jestem wierna dwóm markom: Ziaja i Perfecta.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedys maseczke z h&m i nie robiła nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy, z hm lubie zmywacz w płatkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet jakbym jakas zobaczyla w H&M, to nigdy bym takiej nie kupila :-D
    Za kazdym razem jak jakas kupie, to musi mnie podraznic... Zniechecilam sie do nich :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam! Tez bym po nią suegnela, i jak bd wciaz za 2zł to ja wezme :) a co!!
    Za 5zl juz bym wziela tez na próbę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze oglądam te maseczki w H&M, głównie ze względu na selekcję ciekawych wersji zapachowych/składnikowych, ale jeszcze nigdy się na żadną nie skusiłam. Widzę, że szału nie robi, ale nie jest też zła, więc może w końcu się skuszę. U mnie z maseczek w saszetkach najlepiej sprawdzają się maseczki marki własnej, angielskiej drogerii Superdrug, a z Polskich Ziaja z zieloną glinką. Kiedyś lubiłam też bardzo maseczki Dermica, ale już dawno ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy nie stosowałam maseczek z H&M ale chyba nigdy się nie skuszę - nie ufam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie mam w szufladzie kokosową i gdy wybieram maseczkę to tak biorę ją do ręki, zastanawiam się, boję się że zrobi mi syf z twarzy i odkładam :P Ale chyba pora wziąść się w garść i spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w H&M ich nie zlokalizowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. H&M maseczki oł łał nie wiedziałam, obadam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak spotkam w promocji to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś rabarbarową i była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam pojęcia że maja maseczki, ale jak bym spotkała to pewnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, jeśli szukasz dobrego nawilżenia to jest taka hydro ... z Efektimy - bardzo skuteczna.

    Tą z H&M wzięłabym dla samego różu na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo wszystko chyba bała bym się spróbować ich maseczek, czytałam gdzieś kiepską opinię na ich temat :( Jeśli potrzebujesz fajnego nawilżacza, polecam niedrogą maskę od Babuszki Agafii z mlekiem łosia :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jaka swietna maseczka H&M wymiata nie powiem hehe

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiedziałam że h&m ma maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się trochę boję tych maseczek, żeby mnie nie uczuliły czy coś :P jeśli szukasz super nawilżenia to polecam Ci maseczkę INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCĄ z DermoMask - do kupienia w SP czy aptece - pokazywałam ją ostatnio w ulubieńcach i denku :) jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam już kilka - moimi faworytami są czekoladowa i cynamonowa ;) Buzia jest gładka, nawilżona a do tego te zapachy... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam parę ich maseczek i nie polubiłam się z nimi gdyż każda wywoływała na skórze uczucie pieczenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie bardzo przepadam za kosmetykami z H&M, ale słyszałam, że i tam są perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na tej samej promocji kupiłam maseczkę cynamonową, co to była za tragedia u mnie juz po 2 minutach cera zaczęła mnie palić, polecialam szybko zmyć, buzia była cała czerwona i strasznie swedziala, nie wiem z jakim składnikiem wdała sie taka reakcja na mojej cerze ale od razu odrzuciło mnie od tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie te maseczki z h&m niestety nie są dobre :(

    OdpowiedzUsuń