Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 23 marca 2014

Nowości + Vejjsiątko na instagramie.


Wczoraj pisałam o końcu mojego rozdania , lista zamknięta i serdecznie dziękuję wszystkim dziewczynom które zechciały wziąć udział ;) Na tygodniu przyszła do mnie wygrana u Hexx z której niesamowicie się ucieszyłam - już od dłuższego czasu chodził za mną podkład Lirene Glam&Matt , po pierwszym razie muszę przyznać, że nie jest taki zły jednak szału niestety nie ma :(  Będę miała co testować i o czym dla Was pisać ale to nie koniec ...


Dziś wybraliśmy się w końcu do nowo otwartego Centrum Handlowego w Lublinie Atrium Felicity co mnie niesamowicie ucieszyło bo ... w końcu mamy dostęp zarówno do SuperPharmu jak i Hebe! ♥ Nie byłabym sobą gdybym nie skusiła się na słynne pędzelki Sense & Body Girl's Best Friend- żałuję bardzo, że nie było puchacza do pudru jednak jeszcze to nadrobię - oraz pięknie pachnącą maskę Crema al Latte. Woda termalna Avene przyda się zarówno mi jak i memu TŻ. Udało mi się również w Auchan dostać słodzik,  Stevię - herbaty nie słodzę już od niepamiętnych czasów jednak z innymi rzeczami jest już trochę gorzej więc wypróbuję zwłaszcza, że dużo dobrego słyszałam na jej temat :) 



Już jakiś czas temu założyłam konto na Instagramie jednak wczoraj postanowiłam zacząć działać dzięki pomocy mojego TŻ ;-)) Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam TUTAJ. 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



46 komentarzy
  1. Chętnie będę Cię podglądać na instagramie :)

    ______________________

    www.perfectsklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Tymi pędzelkami mnie zainteresowałaś.
    Przyjrzę się im podczas następnej wizyty w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele kosztują a podobno są fajnie więc polecam się im przyjrzeć ;)

      Usuń
  3. maska do włosów jest świetna ;)

    zapraszam do mnie ;)obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten podkład Glam&matte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stewia się przydaje nawet do wypieków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy i w tej dziedzinie się sprawdzi ;)

      Usuń
  6. Ja też kupiłam tę maskę :) Chciałam też kupić wodę termalną Uriage ale niestety nie było już :( Ale nie ma co narzekać , fajnie że w końcu otworzyli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak! Nad maską się zastanawiałam dość długo jak podeszłam do regału z nimi bo oszołomiona nie wiedziałam którą wypróbować najpierw :P Szczerze mówiąc to zaskoczeniem dla mnie było, że własnie Hebe i SP się pojawił :D

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa peelingu z Under20, czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam hebe w moim mieście i uwielbiam ten sklep :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście niestety miałam strasznie daleko do najbliższego Hebe, teraz zaledwie 10 km ;)

      Usuń
  9. ciekawią mnie te podkłady :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnej z tych rzeczy, ale jestem mega ciekawa, jak sprawdzi się stewia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Narzucony dodał ją do kawy i stwierdził, że jest strasznie gorzka :P

      Usuń
  11. ciesze sie, ze masz juz hebe, bo sa tam naprawde fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem musiałam zachować umiar jednak niech ja tam wpadnę tylko kolejny raz - zostawię fortunę! :D

      Usuń
  12. Podkłady Pharaceris chodzą za mną od dawna, ale jednak nie mogę się do końca do nich przekonać. Fajnie, że będziesz miała Super-Pharm, u mnie w mieście go nie ma, ale często widzę, że mają korzystne oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej zależało mi na Hebe i właśnie Super-Pharm bo jak tak przeglądałam blogi innych dziewczyn to mogłam jedynie pomarzyć a tak .. mam praktycznie na wyciągnięcie ręki ;-)

      Usuń
  13. Gratuluję wygranej u Hexx :)
    A z Twoich zakupów mam budyniową maskę Kallos - pachnie obłędnie i działa też nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąchałam ją zapieczętowaną i nawet w taki sposób poczułam ♥ mam nadzieje, że i na moich włosach jakoś zadziała ;-)) Miałaś może jeszcze inne rodzaje tych masek ?

      Usuń
  14. fajne zakupy, lubię maski Kallos za zapach i działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i u mnie jakoś podziałała ! :D

      Usuń
  15. koniecznie napisz jak się sprawdza podkład z Lirene glam and matt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dłużej go przetesuję na pewno dam znać ;-)

      Usuń
  16. Kusi mnie podkład z Pharmaceris, bo te drogeryjne zaczynają mnie powoli denerwować :D. O tych pędzelkach nie słyszałam, więc czekam na kilka słow o nich :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać jak tylko trochę poużywam ;-)

      Usuń
  17. fajne zakupy :) ja się Instagramu prędko nie doczekam :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczynam obserwowac na instagramie!

    Zazdroszcze nagrody!
    Ja hebe mam w ch w bluecity w Warszawie, ale od roku mieszkam pod wawa :(
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba najbliższe Hebe miałam w Warszawie więc to jakieś 200km ;P

      Usuń
  19. Podobno ten podkład z Lirene nie jest za dobry, ale nie wiem :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie za specjalnie się sprawdza niestety :(

      Usuń
  20. Tyle dziewczyn poleca podkłady spod skrzydeł Eris (Eris, Lirene, Pharmaceris), że muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ile dobroci! miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak bardzo mnie ciekawi ten podkład z Lirene, ale mam już niemiłe doświadczenie z podkladem tej firmy także chyba odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pędzelki Sense&Body bardzo mnie ciekawią :D bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Peeling z U20 naprawdę mocno rozgrzewa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu wypróbować tę maskę kallosa! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam na otwarciu waszego centrum! Lublin jest boski! Wracam latem, bo tym razem udało mi się zwiedzić jedynie Pałac Lubomirskich

    OdpowiedzUsuń