Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 30 marca 2014

Kokosowy duet prosto z Malezji - Yves Rocher.


Witajcie ;) Już jakiś czas temu w paczce rozdaniowej znalazłam próbkę żelu pod prysznic Yves Rocher o zapachu kokosa a że ja jestem strasznym freakiem jeśli chodzi właśnie o ten zapach nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Długo się nad nim zastanawiałam, chciałam go już nawet zamawiac online jednak coś mnie podkusiło aby sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy stacjonarny sklep tej firmy i co się okazało - Lublin przyszedł do mnie z pomocą ( chodziłam tamtędy miliony razy i w ogóle go nie zauważyłam ). Lokal znajduje się na ul. Kapucyńskiej 2 niedaleko Poczty Polskiej ;) Wracając do samych kosmetyków, w taki oto sposób stałam się posiadaczką zarówno żelu pod prysznic oraz mleczka do ciała.



Seria Les Plaisirs Nature to różnorodność produktów jak i zapachów, znajdziemy w niej zarówno żele do kąpieli i pod prysznic, mleczka do ciała, balsamy do ciała ale także wody toaletowe, żele do mycia rąk oraz mydła czy peelingi dostępne tutaj. Mleczka i żele dostajemy w solidnie wykonanych, plastikowych opakowaniach z zakrętką o pojemności 400ml za które płacimy od 17 do 21 zł. Oryginalnie nie posiadają one pompki - możemy ją dokupić za 3 zł co jak wiecie niesamowicie ułatwia aplikację danego produktu ( szkoda tylko, że nie jest dołączona w gratisie ).


Producent o żelu pod prysznic: 
Żel pod prysznic i do kąpieli Kokos to kosmetyk do mycia ciała, który zapewni Ci chwile przyjemności i odprężenia, otulając ciało lekką, pachnącą pianą i pozostawiając na skórze subtelny, egzotyczny zapach kokosa. Formuła żelu nie wysusza skóry. Kosmetyk ma neutralne dla skóry pH. Działanie: oczyszcza i pielęgnuje skórę pod prysznicem lub w kąpieli. Składniki: wyciąg z orzecha kokosowego z Malezji, żel z aloesu bio, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Sposób użycia: Umyj żelem ciało pod prysznicem lub w kąpieli. Na zakończenie obficie spłucz skórę wodą.

Producent o mleczku do ciała:
Mleczko do ciała Kokos to kosmetyk pielęgnacyjny, który nawilża skórę całego ciała, pozostawiając ją aksamitną w dotyku, komfortową i przyjemnie, subtelnie pachnącą. Lekka, nietłusta konsystencja łatwo i szybko się wchłania, dzięki czemu zaraz po użyciu mleczka można się ubrać. Działanie: nawilża skórę całego ciała. Składniki: wyciąg z orzecha kokosowego z Malezji, masło karite bio, olejek ze słodkich migdałów, żel z aloesu bio, gliceryna roślinna. Sposób użycia: Stosuj Mleczko do ciała codziennie rano i wieczorem na czystą i suchą skórę ciała, wmasowując kosmetyk w skórę delikatnymi ruchami okrężnymi, zaczynając od nóg, w kierunku górnej części ciała.
Skład żelu pod prysznic: Aqua/Water/Eau, Sodium Laureth Sulfate, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum/Fragrance, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Coumarin, Citric Acid, Sodium Thiosulfate, Butylparben, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Denatonium Benzoate.
Skład mleczka do ciała: Aqua/Water/Eau, Prunus Amygdalus Dulcis (sweet almond) Oil, Butyrospermum Parkii (shea) Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Dimethicone, Propylene Glycol, Glycerin, Cocos Nucifera (coconut) Fruit Extract, Isononyl Isononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-100 Stearate, Arachidyl Alcohol, Coco-Caprylate/Caprate, Parfum/Fragrance, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Stearic Acid, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Methylparaben, Phenoxyethanol, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Isohexadecane, Propylparaben, Arachidyl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Ethylparaben, Allantoin, Polysorbate 80, BHT, Coumarin, Hexyl Cinnamal

W przypadku wielu kosmetyków o zapachu kokosa możeby wyczuć strasznie chemiczny zapach, tutaj jest zupełnie inaczej bo zarówno balsam jak i żel pachną prawdziwym kokosem, nie jest to duszący zapach ale naturalny, delikatny i przyjemny. Konsystencja balsamu jest leciutka, można by się pokusić o stwierdzenie, że lekko leista jednak nie przepływa nam przez palcea brat bliźniak natomiast posiada dość treściwą, zwartą konsystencję - wystarczy niewielka ilość aby umyć całe ciało. Jeśli chodzi o nawilżanie to o dziwo jest ono dobre, mleczko szybko się wchłania, nie klei się, pozostawia miękką i ładnie pachnącą skórę. Ostatnimi czasy moja skóra stała się bardzo kapryśna,  powoli kończy się okres grzewczy co dla mnie oznacza koniec problemów z przesuszoną skórą. Nigdy na nią nie narzekałam jednak to, co działo się przez ostatnie miesiące przechodziło ludzie pojęcie i właśnie z pomocą przychodził mi duet od Yves Rocher ;-) 


W 100 % zgadzam się z zapewnieniami producenta zarówno w przypadku mleczka jak i żelu. Pierwsze z nich faktycznie nawilża skórę pozostawiając ją aksamitną w dotyku przy czym jest niesamowicie wydajne przy stosowaniu raz dziennie - posiadam je od początku grudnia ;) Żel natomiast nie wysusza skóry, pozostawia lekki zapach - w połączeniu jest idealnie. Kusi mnie jeszcze woda toaletowa o tym zapachu jednak na razie nie po drodze mi do sklepu Yves Rocher więc odpuszczę ;-) Poniżej możecie zobaczyć jak faktycznie lekka jest konsyscenja mleczka.



Podsumowując, produkty firmy Yves Rocher odkryłam przez przypadek i los chciał, że był to akurat słodki zapach kokosa którego uwielbiam - na pewno nie będą to ostatnie opakowania tych produktów i z miłą chęcią powrócę do nich jeszcze nie raz ze względu na lekkość i swoje działanie. Jeśli nie miałyście jeszcze z nimi styczności to polecam wypróbować - niestety nie wiem jak to jest z innymi wariantami zapachowymi, kusi mnie niesamowicie wanilia jednak wszystko w swoim czasie. Muszę pozbyć się moich zapasów i dopiero mogę działać w tą stronę ;-)


Miałyście styczność z tą marką ? 
Polećcie mi ich produkty godne wypróbowania ;-)






Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



25 komentarzy
  1. Uwielbiam wszelkie kosmetyki o zapachu kokosa :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zapach kokosa, z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii nie miałam, ale lubię żel kawowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam wolałabym znaleźć się na malezyjskich wyspach realnie, a nie zapachowo-chemicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej serii, ale generalnie bardzo lubię kosmetyki z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam YR a kosmetyki o zapachu kokosa i wanilii od nich kocham <3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam tej serii, ale uwielbiam wszystko co kokosowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yves Rocher trafia do mnie zazwyczaj w formie wody toaletowej, która dość długo się utrzymuje. To jedne z moich ulubionych letnich perfum. Miałam już malinkę, owoce leśne, pieczone jabłko i kokosa z serii, o której piszesz :) Zastanawiałam się nad zakupem innych produktów z tej linii, ale jakoś tak nie było mi z nimi po drodze, między innymi z powodu ceny. Niemniej zapach jest przepiękny i zachęciłaś mnie swoją recenzją to wypróbowania mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zapach kokosa i na pewno ten duet jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie w świecie uwielbiam kokos i wszystko co z kokosem związane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś i miło wspominam ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam z tej serii balsam do ciała o zapachu brzoskwiniowym. Pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko co kokosowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żel pod prysznic - jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Był taki czas, że miałam manie na wszystko co kokosowe. Do tego stopnia, że dosłownie znudził mi się ten zapach i teraz omijam kosmetyki o zapachu kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kokosowe kosmetyki :) a z tej serii mam mgiełkę do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama na ten sam balsam, ale waniliowy ^^ Pachnie naprawde pieknie i jak sie nim wysmaruje, to czuć w calym mieszkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej serii miałam żel malinowy i z pewnością skuszę się na kokos :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo chętnie bym i ja wypróbowała taki kokosowy duet :) Chyba najwyższy czas wybrac się do sklepu Yves Rocher, który na szczęście jest w ''moim'' mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham kokosowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę kokosów i wszelkich kokosowych kosmetyków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio pociąga mnie wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiś czas temu miałam super misję znaleźć produkty o zapachu kokosa idealnego, jednak po kilku naprawdę nietrafionych kosmetykach, zniechęciłam się do tego całkiem. Szkoda, że w takim razie nie zaczęłam od razu od tego duetu z YR, zwłaszcza, że od samego początku o nim myślałam.

    OdpowiedzUsuń