Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 24 marca 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu | Week 1.



 Domyślacie się, jak  może być z naszą systematycznością ? Różnie z nią bywa i żeby chociaż troche zmotywować się do działania postanowiłam wprowadzić na blogu serię "Tydzień w zdjęciach oczami aparatu" - sama osobiście uwielbiam takie posty na blogach innych dziewczyn i chętnie je przeglądam tak więc mam nadzieję, że u mnie ona przypadnie Wam do gustu. Podejżewam, że znajdzie się tutaj o wiele więcej zdjęć a niżeli na nowo założonym Instagramie do którego zapraszam  ;)


poranki ze śniadaniem i youtubem / końcówka zimowej pogody / zasłużona kąpiel pędzli


kolejna próba rozjaśnienia włosów kąpielą / efekt przejściowy / malowanie paznokci / przesyłka


zawartość magicznej przesyłki / ponowne malowanie paznokci / druga umowa za nami / jeszcze chłodne poranki


przygotowanie do losowanie / niedzielne zakupy / wizyta w centrum handlowym / nowe sklepy - Hebe, Bershka, New Yorker




A jaki był Wasz tydzień ? 
Koniecznie dajcie znać czy podobają Wam się tego typu posty  ;-)





Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



44 komentarze
  1. Fajny pomysł na serię postów
    Miło tak pooglądać kawałek Twojego świata

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądać takie zdjęciowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam w Felicity, ale za dużo ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tydzień udany, częściej możesz robić takie podsumowania :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat baardzo lubię takie posty/fotorelacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę się wybrać do Felicity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie zdjęciowe relacje, dlatego chętnie będę śledzić także Twoje.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecia ;) tez teraz namiętnie cykam, by wprowadzić miesiąc w zdjeciach ;P poza tym zawsze fajnie potem ogladac takie zdjęcia i wspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam posty tego typu i bardzo chętnie takie przeglądam u innych blogerek ;) muszę też coś takiego wprowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że podobają, lubię poczytać, co u moich ulubionych blogerek:) Czekam na więcej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Taki jak na zdjęciu obok, poświata ruda - farbą palette malowałam jedynie odrosty ;)

      Usuń
  12. Poranek z youtubem najlepiej!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. mówisz rozjaśnianie.. ja to mam tak że sama nei iwem czego chce... bo farbuje na ciemną czekoladę włosy ale czasem mam przebłyski na zmianę koloru... i chyba sama nie wiem czego chce! PS uwielbiam oglądać takie posty! więc proszę na przyszłość o więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak samo jak ja :D Miałam już kilka razy blond i czerń - ze skrajności w skrajność :D

      Usuń
  14. u mnie tydzień minął szybko i wiele się działo :) fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kanapka wygląda mega apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. same niebieskości u Ciebie dominują:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobajaaaa!! Koniecznie wprowadz takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kanapeczka prezentuje się niezwykle apetycznie :)
    Poranki z YT też lubię, choć filmików tej jutuberki nie oglądam wcale.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post, z przyjemnością przeglądałam zdjęcia :). Moje pędzle też chyba muszą zaliczyć kąpiel. U mnie jeszcze nie otworzyli Hebe i bardzo mi smutno z tego powodu choć mój portfel pewnie się cieszy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również było strasznie smutno gdy oglądałam wszystkie dobroci z Hebe u innych blogerek - portfel oczywiście się cieszył a teraz może trząść portkami! :D Na pewno i u Ciebie otworzą ;))

      Usuń
  20. Chyba mam ten sam lakier MySecret. Odcień miętowy, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się ;) Pisałam kiedyś już o nim ^^

      Usuń
  21. Lubię takie wpisy :) U mnie też pogoda raczej jesienna niż wiosenna. No ale najgorsze za nami, teraz już będzie tylko lepiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampony przeciwłupieżowe świetnie działają w spieraniu koloru na jaśniejszy, sama korzystałam z tej metody kilka razy. U mnie najlepiej się sprawdzał męski, z Rossmana. Wydaje mi się, że te dla panów mają bardziej skoncentrowaną formułę. Pieniłam sporą ilość na włosach i zostawiałam na kilka chwil, dopiero później spłukiwałam. Nie inwazyjna i skuteczna metoda, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię oglądać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oto nasza kochana Boogie ! Tydzień nudny pełen nauki ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę Hebe - do mojej mieściny nadal nie chcą wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie i pomysłowo
    zapraszam do mnie w odwiedziny
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy tydzień miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny mix i bardzo podoba mi się kolor lakieru :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię takie zdjęciowe przeglądy - wrzucaj je częściej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię takie wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie mogłam sobie odmówić wizyty w Hebe! :D

      Usuń
  32. bardzo podobają mi się zdjęcia w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń