Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 13 kwietnia 2014

Instagram bez użycia telefonu ? To możliwe!



Hej! ;-) Już jakiś czas temu zapraszałam Was na mój Instagram a to wszystko za prawą mojego Narzeczonego który spontanicznie przeglądał strony internetowe i trafił własnie na artykuł o tym programie - bo o nim dzisiaj będzie mowa :) Dość długo mu marudziłam, że fajnie byłoby prowadzić Instagram jednak wiązało się to z posiadaniem telefonu z Androidem ;-) Nic bardziej mylnego .. można się obejść bez niego a w jaki sposób? Zapraszam do lektury ;-)

Potrzebujemy jedynie programu Blue Stacks do pobrania tutaj. Jego instalacja jest banalna jedynie co, to może potrwać jakiś czas jednak uważam, że jest to przydatny program jeśli nie posiadamy smartfona. Znajduje się tam wiele ciekawych aplikacji tych darmowych jak i tych płatnych :) O ile na windowsie 7 poszło gładko tak na windowsie 8 nie było już tak kolorowy i mój TŻ specjalnie dla mnie męczył się całą noc abym była zadowolona ;) 

Instalacja krok po kroku:


1. Jeśli już ściągniecie wymagany program i zainstalujecie na swoim komputerze po uruchomieniu pojawi Wam się pulpit programu. ( screen powyżej )


2. Klikamy na ikonkę Search i wpisujemy nazwę aplikacji - w tym wypadku Instagram. 




3. Po otworzeniu aplikacji pojawia nam się okno Instagramu i w nim wybieramy to, co chcemy zrobić. Jeśli posiadamy już konto - logujemy się natomiast jeśli nie posiadamy wybieramy pozostałe możliwe opcje.



4. GOTOWE! ;-) Możemy cieszyć się z posiadania Instagrama - dodawać i komentować zdjęcia, obserwować inne osoby, lajkować wszystko dookoła. 

5. Aby dodawać zdjęcia musimy pobrać jeszcze jedną dodatkową rzecz którą znajdziecie tutaj. Pozwoli ona w łatwy sposób publikowanie zdjęć poprzez przeciąganie ich z pulpitu :) 

6. Po przeciągnięciu wybranego zdjęcia możecie śmiało je edytować, podpisywać w różnoraki sposób, dodawać hasztagi poprzez dodanie przez wyrazem "#" ( np. #instruncjanabloga ) natomiast jeśli chcecie odpowiedzieć przykładowo na czyjś komentarz wystarczy przed jego dokładnym nickiem postawić "@"  ( np. @vejjs ).



7. Możecie już korzystać z niego do woli! ;-)) - uważajcie, to uzależnia. 



Mam nadzieję, że  w jakiś sposób pomogłam tym z Was, które nie posiadają smartfonów i ucieszą się dokładnie tak samo jak ja na tę wiadomość :) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



48 komentarzy
  1. bardzo pomogłaś :) fajnie, że da się to obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tym programem synowi ściągałam pou, gra, która pożera moją baterię w jeden dzień. A syn ciągle chciał w nią grać. I ściągnęłam mu to na laptopa. Mam święty spokój. Widzisz, ale o insta nie pomyślałam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super!! i wtedy można dodawać takie normalne fotki tak? bo ja właśnie tak się nad tym zastanawiałam czy to trzeba te z z tel... jestem zacofana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne zdjęcia można dodawać ;)

      Usuń
    2. dzięki, już ściągnęłam ten program, bardzo przydatny post :-)

      Usuń
  4. Wow, w życiu bym nie pomyślała, że można coś takiego zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi udało się założyć konto ale nie mogę dodać zdjęć niby dochodzę do edycji a potem nie chce już iść dalej :(
    Niedługo i tak planuję kupić lepszy telefon ale chciałam do tej pory robić coś na komputerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam to samo, wie ktos czemu ?

      Usuń
    2. A ściągnęłaś/eś drugi program do dodawania zdjęć?

      Usuń
  6. Ja teraz dość często siedzę na Instagramie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. slyszalam juz o tym że da się obejść to :D fajny pomysl, lubie przegladac rozne instagramy :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne, osobiście posiadam Blackberry i Insta był do tej pory dla mnie nieosiągalny :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Instagram normalnie na telefonie i bardzo lubię go przeglądać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten program, ale strasznie mi zacinał komputer przy instalowaniu, musiałam go uruchamiać ponownie. potem koleżanka mówiła mi, że to jakiś wirus też przy tym jest, ale to nie wiem czy naprawdę. ja mam normalnie w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, nie słyszałam o takim czymś :) ja póki co używałam instagrama tylko na telefonie - może kiedyś spróbuję na laptopie :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety ten program nie rozpoznaje mojej karty graficznej, ech...

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoo :O
    Ale świetnie!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki! Świetna sprawa ten program. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za info, bo mój telefon pomimo androida robi zdjęcia jak kotletem;P

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku ile ja się tego naszukałam atu proszę i mam, DZIĘKI BARDZO :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! Właśnie ściągnęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co, od instagramu trzymam się z daleka.
    Nie kusi mnie zupełnie ta zdjęciowa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurdeeee, ale fajnie że się tym podzieliłaś! Użalałam się że musze zbierac na nowy telefon żeby miec Instagram a tu proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! nie miałam o tym pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatny post! Ja korzystam w telefonie i w tablecie z Instagrama (oba Android), ale często zdarząją się błedy i człowiek nie może nawet skontrolować co się dzieje. Czasami korzystam ze strony statigr.am, ale nie można przez nią udostępniać zdjęć :( A teraz, z tym programem to bajka :) Dzięki!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. O, a zastanawiałam się ostatnio czy da się mieć konto na instagramie bez zdjęć z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  23. a czemu na win 8 jest trudność? nie wiem czy warto w ogóle instalować :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ok fajne rozwiązanie jednak nie pozwoli to na typową mobilność jaką daje insta w telefonie

    OdpowiedzUsuń
  25. I dzięki Tobie założyłam już dziś! A tak czekałam na nowy tel! Zapraszam więc i na insta: http://instagram.com/neferetta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana dziękuję! Wiem, że napisałaś post już dawno temu, ale jakoś zwlekałam z założeniem konta, a później zapomniałam o tym :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie zapraszam na mojego insta: http://instagram.com/blondebangs

      Usuń
  27. Superpościk, dzięki za podzielenie się tą wiedzą, ukłony dla narzeczonego

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Na komputerze wystarczy podłączony internet :)

      Usuń
  29. Jaka nazwa drugiego programu? Link niestety nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MediaSync.apk bo chyba o niego chodzi chociaż dziwne gdyż u mnie link działa :)

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tego właśnie szukałem. Bardzo mi pomogłaś. Mała rzecz, a cieszy. Zobaczę jak się sprawdzi "w praniu". Jestem starej daty i bardzo anty smartfonowy. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wpis bardzo pomocny jeśli ktoś chce coś opublikować a nie ma na przykład możliwości połączenia z internetem przez tele. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za poradę, zdaje się wygodniejsze niż na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Działa na ósemce bez żadnych poprawek. Czad, laska.

    OdpowiedzUsuń