Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kolejne kosmetyczne zdobycze - Haul kwiecień'14 v2.


Hej! ;) W poprzednim poście z zakupami wspominałam, że nie będą to jedyne zdobycze w tym miesiącu i nie kłamałam bo wpadło kilka produktów które były niezbędne ;) Praktycznie co miesiąc pokazuję Wam powtarzające się produkty jednak jak widać to co dobre kupuję ponownie ;-) Jeśli jesteście ciekawe tego co mam do pokazania z bliska zapraszam dalej ;-) 


1. Pasta do zębów Clinomyn dla palących - najczęściej sięgamy po te pasty które mają działanie wybielające chociaż prawdę mówiąc nie wierzę w takie bajki jednak .. ;) W tym miesiącu wybór padł na nią gdyż była w promocji.  
2. Szampon lOreal Elseve Fibralogy - długo kusiły mnie produkty z tej serii a w szczególności maska jednak posiadając zapasy tego produktu postawiłyśmy z mamą i siostrą na sam szampon ;)  
3. Żel do golenia Gillette Mach 3 - stały bywalec i można powiedzieć, że ulubieniec ;)


1. Joanna Rozjaśniacz do pasemek i balejażu - ponownie wykonywałam kąpiel rozjaśniającą opisaną w tym poście ;) Za pierwszym rozjaśnianiem efekt nawet mi się podobał jednak chciałam lepszych efektów i zużyłam drugą porcję mieszanki i niestety po użyciu dwóch kolejnych farb wyszły one ciemniejsze niż się tego spodziewałam i trochę żałowałam, że nie zaprzestałam na pierwszym etapie. Za miesiąc znów coś pokombinuję ;)  
2. Syoss Professional Performance - w Rossmannie była promocja polegająca na tym, że przy zakupie dwóch farb jedna z nich będzie za połowę ceny a z racji tego, że mam dość rzadkie włosy ale trochę dłuższe potrzebuję dwóch opakowań. Wybór padł na kolory ciemnego blondu i jasnego brązu - jeszcze nie wiem co o nich sądzić, zobaczymy jak długo się utrzymają.


1. Maszynki Wilkinson Xtreme 3 Beauty - tak samo jak żel do golenia pojawiają się co miesiąc i moim zdaniem są to najlepsze maszynki z którymi miałam styczność - szczerze polecam! ;-)  
2. Odżywka na paznokci Eveline 8w1 - tego produktu również nie mogło zabraknąć, pisałam o niej w tym poście. Gdy tylko się skończy wracam do niej chętnie z tego powodu, że na moich paznokciach działa znakomicie ;) 
3. DeoProtect Soraya - również comiesięczna rutyna chociaż wczoraj sięgnęłam po coś mocniejszego - jeśli się sprawdzi dam znać - mowa tutaj o blokerze z Ziaji ;) 


1. Cukrowy Peeling do ciała Tutti Frutti Farmona - peeling szarlotkowy z Farmony jest już na wykończeniu więc skusiłam się na coś nowego i wybór padł właśnie na wersję z kiwi. Zapach nie jest powalający tak jak świąteczna wersja jednak jego pojemność zdecydowanie przemawia na plus. 
2. Balsam do ciała pod prysznic Nivea - 50 ml próbką którą dostałyśmy przy zakupach w Rossmannie i jedyne co mogę o nim powiedzieć to to, że pięknie pachnie ♥ 
3. Lakier Lovely Ibiza - neonowy piasek który pokazywałam na Instagramie, na pędzelku widnieje wiadomość, że przeznaczony jest od do sztucznych paznokci jednak nie wiem co sądzić na ten temat - osobiście go używam i używać będę nadal ;)


1. Cienie High Definition Hean 405 Hot Chocolate - kolory tych cieni spodobały mi się na tyle, że wylądowały w koszyku sklepu ladymakeup. W swojej kosmetyczne mam wiele brązów jednak każdy z nich jest wyjątkowy na swój sposób. Fajna pigmentacja za niewielką cenę :)  
2. Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej - jeden z lepszych podkładów jak i nie najlepszy który sprawdza się u mnie znakomicie i wracam do niego z miłą chęcią.  
3. Real Techniques Powder Brush - już w poprzednim miesiącu miałam na niego chrapkę jednak postawiłam na inne pędzle do cieni, tym razem wpadł do koszyka z czego niezmiernie się cieszę gdyż jest to ostatni na tą chwilę pędzel do twarzy który mnie kusi :) 
4. Pędzel Maestro 360 r6 - ten maluszek świetnie sprawdzi się do podkreślania dolnej powieki ale także rozświetlania kącika wewnętrznego.  
5. Cienie MIYO - tych cudeniek za 5zł nie mogłam sobie odmówić i w moje ręce wpadły kolory sugar i diva - jeden jest połyskujący zaś drugi całkowicie matowy który zechcę wykorzystać do odwzorowania makijażu KatOsu z tego filmu ;)


1. Maskara Essence LashMania Reloaded - polecała ją Hania i przepadłam, poprosiłam swojego TŻ o drobne zakupy w drogerii Natura gdyż u mnie w mieście jej nie ma a w pobliskim mieście jakoś nie po drodze do niej było ;) Z tego co zauważyłam po pierwszym zastosowaniu jest bardzo rzadka i musi trochę swoje odleżeć ;)  
2. Kobo Professional Pure Pigment Blue Mist - miałam już 3 pigmenty w swojej kosmetyczce i zachorowałam na opalizujący niebieski przy oglądaniu filmików Zmalowanej - jeszcze go nie używałam jednak muszę przysiąść i coś zmalować ;)


Wczoraj wpadły w moje łapki jeszcze żel pod prysznic o bajecznym zapachu z Auchan oraz bloker z Ziaji. Obiecuję, że były to ostatnie zakupy kosmetyczne poczynione w tym miesiącu! :P aby do następnego ;)  Jutro postaram się ogarnąć i opublikować projekt denko - o dziwo bardzo skromny ;) A tymczasem dalej działamy z naprawianiem laptopa i komputera stacjonarnego z mym Narzuconym - trzymajcie kciuk! ;) 




A jak u Was w tym miesiącu z zakupami ? 





Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



84 komentarze
  1. ja kupiłam tylko korektor kryjący z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pędziel z RT jest na mojej liście zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka z Eveline jest u mnie cały czas ;) Marzy mi się jakiś nowy pędzel;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ten żel do golenia
    Bardzo ładny lakier Lovley

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy tak chwali ten revlon !:D Kurde, coraz bardziej się do niego przekonuję :) Dostanę go w Rossmannie ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest on za mocny na teraz ;/

      Usuń
    2. Revlon dostaniesz teraz w Hebe i Rossmannie w Plazie jednak tam nie opłaca się kupować - no chyba, że będą na promocji - a jedynie iść i sprawdzić odpowiadający nam kolor i zamówić przez internet :P

      Usuń
  6. Pigmenty Kobo, zwłaszcza te opalizujące to majstersztyk <3 kocham! Mam straszną chrapkę na cienie Hean, dziś macałam te czwórki, ale nie mogłam się zdecydować na konkretne zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zapomniałam o moim ukochanym pędzelku do pudru z RT <3

      Usuń
    2. Miałam jeden opalizujący pigment w kolorze miętowo-zielonym i teraz zamarzył się niebieski - muszę go wypróbować na dniach ;) Te cienie Hean zamówiłam na spontanie i nie żałuję ale faktycznie, trudno się zdecydować na kolory bo wszystkie są świetne ;P Które najbardziej wpadły Ci w oko ? ;) ja jeszcze mam ochotę na fiolety.

      Usuń
  7. Czekam na recenzję paletki z Hean, ponieważ ma moje kolory :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko złapię dobre relacje z moją cyfrówką i lampą to na pewno się pojawi ;)

      Usuń
  8. Nie ma to jak nowe nabytki:) też pokaże w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co takiego Tobie wpadło w łapki ;'))

      Usuń
  9. Uaaa jest kilka cudnych produktów, a lakier wygląda oszałamiająco! Biorę go :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy :) kilka rzeczy sobie już upatrzyłam. Czy cienie MIYO kupiłaś przez Internet czy gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdzie nie widziałam jeszcze tych cieni stacjonarnie i zamawiałam przez internet na ladymakeup ;)

      Usuń
  11. super haul, nie mialam zadnego z tych kosmetykow :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Podzielam Twoją opinię na temat maszynek do golenia, najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się zastanawiam co to za maleństwo od Nivea, a to próbka :) Nie wiedziałam, że są w Rossmanie :) Nigdy nie miałam jeszcze balsamu pod prysznic, chyba jestem za tradycyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem zbyt leniwa i chętnie go przetestuję a nuż się sprawdzi i polecę po pełnowymiarowe opakowanie bo akurat jest na promocji ;)

      Usuń
  14. ciekawa jestem tego tuszu z Essence, dużo osób je chwali,a ja nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie jedynie lakier, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam odżywki z eveline bodajże 3w1. ostatnio kupiłam z lovely :)
    śliczny jest ten lakier :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdobycze :) też lubię te maszynki do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie daj znać co myślisz o farbach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O serii Fibralogy czytałam też wiele dobrego, między innymi na blogu Iwetto, jedynie słabe opinie zbiera odżywka. Mam ten pędzel z RT i jest bardzo fajny do pudru, choć mógłby się nieco mniej na nim zbierać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze.. u mnie jak nie było tak nie ma tej maskary z essence, w żadnej z dostępnych szaf tych kosmetyków, a właśnie przez Hanie chciałam ją wypróbować. No cóż.. pieniążki przeznaczę na cienie Hean, bo mocno mnie zainteresowały, a o ile dobrze pamiętam, są dostępne w zielonogórskich drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zakupy :-) Bloker z Ziaji mam, używam i jestem z niego zadowolona więc mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym miesiącu oszczędzam do tej pory kupiłam tylko 3 lakiery :D
    Uwielbiam pędzel RT do pudru najlepszy z najlepszych <3 Ten lakier Ibiza ma świetny kolor one są niby na sztuczne bo barwniki jakich używają nie mogą być używane w UE i to takie obejście przepisów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może paznokcie mi nie odpadną! :P Do tej pory nic się z nimi nie dzieje ;)

      Usuń
  23. spore zakupy, a ten lakier to i ja miałam kupić, nawet nie doczytałam, Że to dla sztucznych paznokci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sztucznych czy nie uważam, że jeśli odżywka 8w1 mi krzywdy nie wyrządziła to ten lakier też nie zdoła ;)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że kurcze fajna jest ;) !

      Usuń
  25. Ja mam niestety na razie bana na zakupy bo kosmetyki wywalają się już u mnie z szafki :D.
    Widzę, że Twoje się udały :). Zazdroszczę peelingu z Farmony :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam cienie Hean, takie palety mam już 4 :) ciekawią mnie też te z Miyo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które z wariantów kolorystycznych posiadasz ? ;)

      Usuń
    2. Mam już 406 smokey eye,407 violet chic,411 nude i 403 orchidea flowers- wszystkie intensywnie użytkuję :)

      Usuń
  27. Cienie z Hean mają bardzo dobrą pigmentacje, mam jeden cień i jest świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. żel do golenia z nivea też jest dobry, oczywiście wersja men;D
    Peeling pojemność ma dużą, interesuje mnie zapach jego. ile kosztował ogólnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling ma pojemność 300ml gdzie szarlotkowy o którym wspomniałam 225ml a ceną nie różniły się w ogóle - 15,99 zł ;)

      Usuń
  29. Fajne zakupy :) Spore!
    Mama ma tez się skusiła na szampon Fibralogy- mówi, że jest ok. Ja póki co lakiery i tusz Eveline kupiłam, muszę zrobić jakiś post o tuszach Eveline, są całkiem, całkiem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie szampon ma dobrze umyć moje włosy i nie przetłuścić ich - nic więcej ;) Miałam kiedyś tusz z Eveline i był nawet fajny jednak szukałam czegoś więcej ;)

      Usuń
  30. Mam podkład Revlona tyle że do cery suchej i mieszanej i jest to jak do tej pory mój ulubiony podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak u mnie tyle tylko, że inna wersja ;)

      Usuń
  31. co do tego lakieru mam podobne zdanie co Ty, zakupiłam żółty neon, nawet nie zauważyłam tej informacji, że jest on przeznaczony do sztucznych paznokci, różnicy nie widać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam na blogach, że on jest do sztucznych paznokci jednak mi to większej różnicy nie robi ;)

      Usuń
  32. Sporo nowości:) z pędzla do pudru RT jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe zakupy, te cienie z Hean widziałam już nie raz, kuszą mnie, ale mam tyle cieni szczególnie w paletkach Sleek'a, że ograniczam się jak mogę z zakupem nowych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam ogrom cieni w tym ze Sleek'a jednak nie mogłam się oprzeć ;) Kiedyś się na pewno przydadzą :P

      Usuń
  34. szkoda, ze ten lakier z Lovely ma piaskową fakturę. ale dzięki niemu znalazłam Cię na insta!

    OdpowiedzUsuń
  35. Och, jak Ty mnie kusisz pędzlami RT! :)
    Niedobra!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię ten szampon Elseve, ale Gliss Kur jest o wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja te wszystkie "tutti frutti" uwielbiam, wszystkie... a miałam naprawdę sporo :) z Elseve uzywam fioletowego szamponu :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedawno kupilam ten pigment kobo-cudo,ale jeszcze ne bardzo wiem kiedy go uzywac ; ) tak samo revlon colorstay i odzywka z eveline jest u mnie na stale juz,ale ciekawia mnie te golarki-sa lepsze od gilette?; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie one są niezastąpione i w dodatku praktycznie co miesiąc w promocji ;))

      Usuń
  39. Ja kupiłam deo protect Soraya. Świeży i delikatny, nie podrażnia a chroni przed nadmierna potliwością i nie pozostawia bialych plam na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Daj znać jeśli możesz czy ten pędzel do pudru wart jest swojej ceny ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dam znać jak tylko trochę dłużej poużywam ;)

      Usuń
  41. Lakier Ibiza ma cudny kolor, mega mi sie podoba !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam opinię o Effaclar i muszę się z Tobą zgodzić, że żel wysuszał, jednak mój krem sobie z tym efektem radził w zupełności. Na pewno trzeba na niego uważać w tej kwestii.

      Usuń
  42. Oj, ciekawa jestem pigmentu z Kobo "na żywo";))

    OdpowiedzUsuń
  43. Miłego używania pędzla, ja osobiście go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ulala, ile fajnych rzeczy ja tu widzę ;)) Tez muszę kupić jakąś farbę do włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta odżywka jest genialna :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Łał ile kosmetyków kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  47. Coraz mniej odpowiada mi nowa wersja Revlonu :(

    OdpowiedzUsuń
  48. ekstra nowości :) znalazło się w nich kilka i moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  49. naprawdę sporo tego;)
    uwielbiam kosmetyki typu "tutti frutti;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;)
    http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie przepadam za kosmetykami tutti frutti dla mnie to bomby parafinowe, które zapychają moje ciało przez co mogę ich uzywać tylko i wyłącznie na nogi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też mam deo protect Soraya Świat Natury. antyperspirant w kulce, super chroniący przed nadmierną potliwością, ma neutralny zapach i nie wysusza skory. Sprawdził sie w trudnych warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  52. mam ta kulkę deoprotection firmy Soraya i jestem bardzo zadowolona. moim zdaniem ochrona jest bardzo skuteczna a do tego dezodorant nie brudzi ubrań. Szybko sie wchłania, nie wylewa, jest wydajny naparawde super produkt :)

    OdpowiedzUsuń