Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 5 kwietnia 2014

Nowości w kosmetyczce i nie tylko - Haul kwiecien 2014.


Nowy miesiąc niesie ze sobą uzupełnianie braków, tym razem pojawią się również dwie rzeczy niekosmetyczne. Urzekły mnie one na tyle, że nie mogłam się oprzeć ;) Planów na kwiecień również co nie miara ale mam nadzieję, że nie skończy się jedynie na zamiarach ale dojdzie do czynów - lenieniu się mówię STOP! Jeśli jesteście ciekawe co nowego pojawiło się w mojej kosmetyczce - zapraszam dalej ;-)) 



Za pierwszym podejściem w Hebe wraz z Narzuconym postanowiliśmy wypróbować paski oczyszczające na nos które swego czasu dostępne były w Biedronce i robiły furrorę na blogosferze jednak dopiero gdy się obudziłam zniknęły z półek - powiem Wam, że naprawdę działają! ;) Po poście na  blogu Blondregeneracji postanowiłam zaopatrzyć się w cynk i witaminę A - zobaczymy czy coś u mnie zdziała, jak na razie zbyt krótko je biorę abym mogła cokolwiek powiedzieć ;) W Rossmannie zaopatrzyłam się w mydło Alterry do mycia pędzli którego używała wenapl w swoim filmiku na temat mycia pędzli - znudził mi się trochę płyn do higieny intymnej z Ziai i na dłuższą metę nie był zbyt wydajny. Jaśmin z kremie Ziaji krem pod oczy to zasługa Dirtymakeup i jej filmiku na jego temat - mimo iż na opakowaniu jest 50+  obejżyjcie go bo warto ;) Kokosowy płyn do kąpieli również jest zasługą pewnej youtuberki a mianowicie MissKarakorolla która wspomniała o nim w swoich ulubieńcach - ładnie pachnie i robi ogromną pianę.


O płynie do higienu intymnej Ziaji chyba nie muszę wiele mówić - duża pojemność w dobrej cenie bo ok. 7 zł, nie podrażnia ;) Przy okazji dzisiejszej wizyty w Superpharmie udało mi się jeszcze dorwać krem z  Biodermy na zwężenie porów ( głównie chodzi mi o mat na skórze ) o którym czytałam dużo dobrego i jak tylko dłużej potestuję na pewno dam znać. Moim oczom ukazał się również ukochany płyn do demakijażu z Garniera w bajecznie niskiej cenie 9,99 zł z kartą którą norabene założyłam - trochę zagmantwania było ale się udało :P - a do tego dostałyśmy z mamą olejek arganowy, zobaczymy ;) 


W Auchan wpadła do koszyka "myjka do pędzli" za niecałe 9 zł co było atrakcyją ceną gdyż w Rossmannie możemy dostać ją z tego co pamiętam za 12 zł - kilka groszy w kieszeni - oraz malutką patelnię do amerykańskich naleśników które swego czasu bardzo chętnie przygotowywałam :) W Tally Weijl po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć w niskiej cenie pierścionki do połowy palców za 9,99 zł ;-) - Narzucony ostatnio narzekał, że nie noszę żadnych dodatków :P


Ostatnim nabytkiem są lordsy zakupione jak możecie zauważyć w Sinsay za 49,99 zł  - wybór w tym sklepie był ogromny i nie wiedziałam na które się zdecydować. Padło na wzór z tygrysem, niesamowicie lekkie i wygodne - ładna pogoda i mogę śmigać! ;)  



Nie są to na pewno ostatnie zakupy w tym miesiącu - to wiem na pewno ;-)) A Wam co takiego wpadło już w rączki z początkiem nowego miesiąca ? ;-)




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



76 komentarzy
  1. Ostatnio cały czas chodzę wokół tej rękawicy z Rossmana, ale skoro mówisz, że taka jest w Auchan to pewnie jej tam poszukam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. płyn miceralny z Garniera uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny z Graniera jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten 'olejek' to mała bomba silikonowa, ale lubię do, idealny na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo nigdy wcześniej nie zwracałam na niego uwagi ;)

      Usuń
    2. Raczej każdy olejek dostępny w drogerii będzie oparty na silikonach aby niwelować ich tłustość ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię robić zakupy w sklepie Sinsay :)
    Ostatnio znalazłam tam dla siebie dwie bardzo ładne koszule.
    Mam też t-shirty i piżamki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam właśnie jeszcze dziś piżamy ale dałam sobie spokój :P

      Usuń
  6. Super zakupy :D Dużo rzeczy spodobało mi się z Twojego haulu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn micelarny jest boski,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego zrobiłam mały zapas bo za 800 ml zapłaciłam 2 zł drożej a niżeli za 400ml w regularniej cenie ;)

      Usuń
  8. mi cynk kompletnie nic nie dał:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio zaszalałam w Superze :) A krem z Biodermy szczerze polecam, kupiłabym ponownie bo jest w super cenie ale swojego jeszcze nie skończyłam i chciałabym spróbować coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi, oby mnie nie zawiódł ! :D

      Usuń
  10. Ładne buciki ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja tego płynu jeszcze nie miałam, w sumie to chyba kupię i wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te paski oczyszczające na nos, ale szkoda, że ich już nie ma w Biedronce :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam micele Garniera, dzięki tej promocji. Dorwałam 2 ostatnie sztuki. :P Ciekawa jestem tych pasków na nos i kremu z Biodermy. ;) Argan Oil miałam i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stały całe dwie półki więc spokojnie mogłam wybierać i przebierać :P

      Usuń
  14. Ta myjka do pędzli jest swietna sama bym też ją dorwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dłonie po prawniu pędzli wyglądają jak na 80-cio latki :P

      Usuń
    2. * po praniu oczywiście miało być ;)

      Usuń
  15. Pierścionki to i ja muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo fajna ta myjka do pędzli! Przydała by mi się!! :)

    Mi puki co wpadała paletka neonów z My Secret <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tą paletkę jednak nie po drodze na razie mi było do Natury a jak się obudzę, to pewnie już zniknie :(

      Usuń
  17. Plynu z Garniera jeszcze nie próbowałam na razie mam mega zapasy Tołpy, chyba 2 litry :)
    Kiedyś na pewno :)
    Ale te plastry na nos u mnie wypadły fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż 2 litry ? Kiedy Ty to zużyjesz ? :D
      Plastry kompletnie nic nie robiły ? :(

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne nowości ;)
    U mnie te plastry działały przez pierwsze dwa użycia.. później aby miałam uczucie jakbym zrywała skórę a efektów brak ;/ Nawet pisałam o tym wczoraj na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie o tym poczytam ;)) z Narzuconym próbowaliśmy ich dopiero jeden raz więc się trochę boję kolejnych po tym co piszesz :(

      Usuń
  20. Te plasterki chętnie sama wypróbuje :) butki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Twoich nowości mam tylko te płatki oczyszczające nos, ale u mnie niezbyt działają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na końcówki to ja polecam jedwab z Green Pharmacy :) albo serum z Biovax A + E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie ten jedwab z Green Pharmacy i uwielbiam ;)

      Usuń
  23. ale duzo nowosci, ladne buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. hebe to moja ulubiona drogeria, płatki oczyszczające na nos w ogóle się u mnie nie sprawdzały bo moje wągry sa zamknięte. maseczka z żelatyny również nic nie dała, ale kuracja dermatologiczna- bardzo kosztowna ale skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogu moje wągry nie sprawiały żadnych problemów ;) Maseczki z żelatyny nigdy nie potrafiłam zrobić chociaż próbowałam nie raz :P

      Usuń
  25. Zrobiłaś niezły zapas Garniera, muszę go w końcu sama spróbować :) Renifer ;) z Biodermy chodzi za mną od dawna, ciekawa jestem, jak się u Ciebie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego właśnie o Reniferku słyszałam dlatego też się skusiłam ;)

      Usuń
  26. Płyn Garnier jest rewelacyjny <3 u mnie w Biedronce można go dostać za 12zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w żadnej Biedronce niestety go nie było dlatego z pomocą przyszedł SuperPharm :D

      Usuń
  27. O tym plynie miceralnym z Garniera ostatnio glosno i prawie same pozytywy :-) Nastepnym razem rozglądnę sie za nim w drogerii :-) Tylko znajac moje szczescie go nie bedzie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie w jednej drogerii to znajdziesz go w innej ;-) Ostatnio widziałam również w supermarketach więc spokojnie ;)

      Usuń
  28. kusi mnie ten krem pod oczy z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. myjka do pędzli to ta taka do masażu? :P chętnie bym zobaczyła bliżej te plastry na wągry;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niczego nie miałam, ale wszystko zapowiada się ciekawie :D Buciki są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak pierścionki do połowy palców :p Widziałam ostatnio w sklepie i zastanawiałam się po co sprzedają tam pierścionki dla dzieci ( takie malutkie były)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa jak się sprawdzą te plastry na nos :-) Micel z Garniera zdobyłaś w rewelacyjnej cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem, jak sie sprawdzi cynk i witamina A :) Sama zastanawiam sie nad taka suplementacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. te plastry na nos bardzo polubiłam, a płyn micelarny mam ochotę sprawdzić, ale najpierw dotychczasowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja Biodermę wykończyłam właśnie :( a jest BOSKA i starcza na długo!! mnie kosztowała ok. 50 zł, więc skoro w SP jest teraz taka promocja to muszę szybko tam się udać! oby tylko wszędzie tyle kosztowała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renifer jest w gazetce do 9 kwietnia więc powinien być wszędzie jeśli nie wykończyli zapasów ;-))

      Usuń
  36. My też wczoraj założyłyśmy kartę i odebrałyśmy olejki :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale pieknie butki!:D Swoja droga tez kiedys uzywalam paskow na nos i sa super :D Ja po nowe zdobycze lece w nastepny weekend ; )

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Domyślam się że nie ostatnie, hehe :D
    Butki nie do końca w moim guście ale uwielbiam śmiagać wiosną w tego typu obuwiu :D lekkie i wygodne <3

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem ciekawa tego olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten płyn z garniera ! Na temat cynku rownież pisałam na swoim blogu, jest u mnie podstawa w mojej tabletkowej diecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dobrze wiedzieć, chętnie poczytam ;-)

      Usuń
  41. lordsy to są świetne, też sobie ostatnio sprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę się zaopatrzyć w płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń