Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 9 kwietnia 2014

Podwójni kosmetyczni ulubieńcy lutego i marca`14.


Hej! ;) Jeszcze chwila i zanim się obejżę minie kolejny miesiąc - tak jak to było w przypadku miesiąca lutego - w którym będę pozakywała Wam nowych ulubieńców więc postanowiłam zebrać się w sobie i pokazać to, co przypadło mi do gustu zarówno w lutym jak i marcu :) 



  1. VitalDerm, odbudowująca odżywka do włosów - kupiłam ją po wielu rekomendacjach Marty Zmalowanej, szukałam czegoś co naprawdę poprawi chociaż na chwilę kondycję moich zniszczonych włosów i jakież było moje zdziwienie po pierwszym zastosowaniu, jeszcze nigdy nie były one tak miękkie ( oczywiście nie licząc masek do włosów ). Butelka jest z pompką co niesamowicie ułatwia dozowanie, wystarczą 3 pompki na pokrycie moich włosów. Używam jej praktycznie codziennie a jeszcze końca nie widać ;-) Czy polecam ? Zdecydowanie tak ;) 
  2. Garnier, Płyn micelarny 3w1 - o tym produkcie pojawi się osobny post jednak po wcześniejszych zakupach możecie domyślić się, że będzie to pozytywna recenzja. Czy polecam ? Jeśli podrażniają Was inne produkty to oczywiście ;)  
  3. Mieszanka olejków do mycia twarzy - po pewnym filmiku katOsu postanowiłam poszperać troche i poszukać informacji na temat olejków do cery tłustej, w ten oto sposób stworzyłam własną mieszankę którą używam codziennie. Żel do mycia twarzy służy mi jedynie do wykonywania peelingu z użyciem korundu - recenzja również się pojawi. Czy polecam ? Jeśli chcecie odskoczni od zwykłych żeli to tak ;) 




  1. Revlon Colorstay do cery mieszanej i tłustej - byłam sceptycznie nastawiona do nowej formuły tego produktu gdyż słyszałam, że jest o wiele gorsza ( no tak, wszystko co ulepszane to gorsze ) ale jakie było moje zdziwienie kiedy zaczęłam go używać ;) Bardzo przypadł mi do gustu i wg. mnie jest jeszcze lepszy, nie śmierdzi aż tak, dłużej utrzymuje się na mojej tłustej cerze i z kolorek fantastycznie trafiłam. Czy polecam ? Osobiście jestem zadowolona więc i tak i nie ;) 
  2. Nyx, Photogenic concealer - pisałam o nim oddzielną recenzję porównawczą z korektorem z Mac tutajCzy polecam ? Zależy kto czego potrzebuje ;) 
  3. Inglot, Duraline - jedno opakowanie tego prodyktu wykończyłam w przeciągu ok. 1 roku więc jest niesamowicie wydajny ale do tego wielofukcyjny - zarówno do cieni sypkich, eyelinerów, tuszy jak i do brwiowej rutyny. Czy polecam ? Zdecydowanie tak ;) 
  4. Catrice, Camouflage cream - posiadam kolejne opakowanie w zapasach, moje naczynka i niedoskonałości na twarzy zakrywa fantastycznie więc czegóż chcieć więcej w tak przystępnej cenie. Czy polecam ? Zdecydowanie tak ;) 




  1. theBalm, Rozświetlacz Mary-Lou Manizer - o Mary pojawiła się oddzielna recenzja w której możecie przeczytać to, co sądzę na jej temat tutajCzy polecam ? Zawsze i wszędzie ;) 
  2. theBalm, Bronzer Bahama Mama - podobnie jak z Mary-Lou więcej przeczytacie tutajCzy polecam ? Tak ;) 
  3. Sache Vite, Wysuszacz i nabłyszczacz do lakieru - co do tego produktu miałam mieszane uczucia, jest to tylko próbka jednak rozważam zakupienie pełnowymiarowego opakowania. Paznokcie po nim lścią jak żelowe, w tempie ekspresowym wyszusza lakier jednak nieestetycznie ściąga lakier na wolnym brzegu - coś za coś. Czy polecam ? I tak i nie ;) 
  4. Zoeva, Biały eyeliner - śnieżnobiały kolor który długo otrzymuje się nawet na linii wodnej, dla niektórych może być on zaagresywny jednak mi taki efekt się podoba ;) Wydajny i w przystępnej cenie. Czy polecam ? Tak ;) 
  5. Classics, Kredka do brwi - produktów do brwi u mnie pod dostatkiem jednak skusiłam się po filmiku Marty również na kredkę i przyznam szczerze, że nie żałuję. Gdy nie chce mi się zbytnio bawić z brwiami z czystego lenistwa sięgam po nią dosyć często. Tania i dość długo się utrzymuje. Czy polecam ? Jeśli lubicie podkreślać brwi to tak ;) 




  1. Elf, Powder Brush - pędzel ten jest już ze mną dość długo i nie kosztował zbyt wiele, leżał i czekał na swoją kolej. Pierwotnie przeznaczony jest do pudru jednak ja używam go do bronzera i sprawdza się świetnie w tej kwestii. Czy polecam ? Jeżeli macie niedosyt lub zbyt mało pędzli to jak najbardziej ;) 
  2. Real Techniques, Expert face brush - gąbka BeautyBlender jest u mnie niezastąpiona, pędzel z Hakuro H50 jak dla mnie pochłania zbyt wiele podkładu i szukałam czegoś co będzie się idealnie nadawało do tego i znalazłam! Pierwsze wrażenie - jak naturalnie Revlon wygląda na mojej buzi ! Jak wiecie podkład ten nie należy do najlżejszych więc łatwo o maskę. Czy polecam ? Zdecydowanie tak ;) 


Jak prezentują się Wasi ulubieńcy ? Miałyście te produkty i również sprawdzały się u Was ? ;-))



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



45 komentarzy
  1. Co do Seche Vite też mam mieszane uczucia, jeszcze bardzoej mieszane jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Seche jestem zadowolona, co prawda ściąga lekko lakier, ale mega szybko wysusza. Chociaż musiałabym spróbować tego wysuszacza od Sally Hansen.
    Mam ochotę na micel Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten korektor z Catrice, teraz nie wyobrażam sobie go nie posiadać :D. Chcę wypróbować ten micel z Garniera, ale to jak wykończę zapasy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie się nalatałam za najjaśniejszym odcieniem kamuflażu Catrice, ale warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Mary-Lou :) Korektor Catrice też bardzo polubiłam a Duraline to stały bywalec mojej kosmetyczki już od kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam płyn z Garniera w Biedronce i załuję ze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Catrice i podkład Revlon bardzo sobie chwalę :) Garniera mam zamiar wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar sobie zakupić tę nową wersję Revlonu jak wykończę starą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz później co o niej sądzisz ;)

      Usuń
  9. Ten bialy eyeliner Zoeva i bronzer the Balm planuje niedlugo kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego micelka z garniera, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się pedzel z Real ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sobie poradziłaś z Revlonem! :) Też myślałam o pompce, ale akurat takiej nie mam :( Ja jestem z niego zadowolona, ale nie używam go na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka jest z serum do końcówek z Avonu które samo w sobie nie jest złe więc mamy dwa w jednym ;)

      Usuń
  13. nic nigdy z tego stosiku nie mialam ale kilka propozycji jest bardzo ciekawych

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę sporo kosmetyków, które również lubię ;) Micel z Garniera jest swietnym zamiennikiem dla Biodermy, Mary-Lou to mój stały bywalec i biały liner z Zoevy, który dodaje ekstrawagancji ;) Zainteresowała mnie ta odżywka do włosów, muszę jej poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam Biodermy, odstraszała mnie jej wysoka cena i widzę, że wiele jednak nie straciłam ;)

      Usuń
  15. Super ulubieńcy ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem korektora :) sporo tych ulubieńców, niektórych jednak nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem ciekawa tego micela z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa korektora i tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo słyszałam o tym kamuflażu z Catrice i kupię go na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym chciała the Balm! obie wersje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę tu tez kilku moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym kiedyś kupić Bahama Mama, jak coś zużyję :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta odżywka arganowa bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem na rpzerazajacym etapie wlaki o wlosy dlatego koneicznie muszeosbie kupic te odzywke ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również walczę o włosy dlatego je rozjaśniam, hahah! :D

      Usuń
  25. Nie mialam zadnego z Twoich ulubiencow, ale bardzo zainteresowal mnie ten plyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona z tego micela Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawdza ;)

      Usuń
  27. Znam pędzelki: RT bardzo lubię, elf średnio przypadł mi do gustu może go spróbuję do bronzera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie elf również średnio przypadł do gustu jednak do bronzera sprawdza się świetnie moim zdaniem ;)

      Usuń
  28. sporo z tych perełek chciałabym mieć ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Płyn Garniera jest dość tani w Biedronce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Biedronce niestety go już nie było a jak pisałam w poprzednim poście w SuperPharmie z kartą był po 9,99 zł ;)

      Usuń
  30. Muszę sobie w końcu kupić Mary Lou i Bahama Mama! Szkoda, że nie mam ich nigdzie dostępnych stacjonarnie u siebie, tak by pewnie już dawno były u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiając na Mintishopie np. w ciągu 1-2 dni będą u Ciebie :P

      Usuń
    2. Miałam na myśli to, że nie mogę sobie ich zmacać wpierw ;) Poza tym mieszkam w Anglii i np. za Bahama Mama ze sprawdzonego źródła musiałaby zapłacić 13,50 funta plus przesyłkę, więc bez bliższych oględzin na razie sobie odpuszczam :)

      Usuń
  31. też bym chciała sobie kupić duraline :)

    OdpowiedzUsuń