Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 19 kwietnia 2014

Szykujcie portfele! Nadciągają promocje.



Witajcie! ;)) Jeśli jeszcze któraś z Was nie wie to od kilku dni krążą głosy, że drogerie takie jak Rossmann, Natura czy Hebe uszczęśliwią nasmaniaczki kosmetyczne - licznymi promocjami! 


Rossmann: 
- 49%
22 - 27 kwietnia na podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory
28 kwietnia - 4 maja na tusze, cienie, kredki, linery
5-11 maja  na szminki, kredki do ust, lakiery, produkty do pielęgnacji paznokci

Hebe:
- 30% na produkty Max Factor
23 - 26 kwietnia
- 30% na wszystkie produkty wyszczuplające
22 - 27 kwietnia

Natura:
- 40% na kolorówkę
28 kwietnia - 5 maja



Chciałam Wam życzyć również z okazji Wielkanocy wszystkiego co najlepsze, spędzenia ich w rodzinnej atmosferze a przede wszystkim aby wszystkie słodkości poszły w ... :D 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



60 komentarzy
  1. Jestem na TAK! Akurat muszę kupić podkład i tusz, to trochę zaoszczędzę! :D
    Wesołych i pogodnych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie promocja w sam raz dla Ciebie! ;))

      Usuń
  2. Wesołych Świąt Kochana :* Rossmana odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie co kupiłaś ! :P

      Usuń
  3. Dobrze, że jestem spłukana haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jak świetnie *__*
    Wesołych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, widzę, że Rossman najbardziej zaszaleje jak zwykle, podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się to podoba, gorzej mojemu K. :P

      Usuń
  6. w końcu jakieś promocje w Naturze, dzięki za informację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę :D Nie ma za co :*

      Usuń
  7. Co ?!?! Takie promocje! O matko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dzięki za informacje, bo rzeczywiście trzeba szykować portfele :) (Rossmann aż -49?, czy to jakaś pomyłka? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pomyłka - potwierdzone info ;))

      Usuń
  9. Akurat musze kupic nowy podklad tusz i roz :))) promocje idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha ja już zaszalałam więc teraz zaciskam portfel:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no mi to powinni zabrać portfel pod klucz, bo znowu wydam wszystko, a na koniec miesiąca będzie płacz :D
    zdrowych i wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, to do rossmana wpadnę po eyeliner :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Najs, najs, najs!!! Bardzo dobra informacja! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe czy uda mi się coś upolować w Ross :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać czy coś kupiłaś ;))

      Usuń
  15. Super info :) Zla dla mojego portfela :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. to świetna wiadomość!:) również wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wybiorę się do Rossmanna po podkłady.
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie to już potwierdzone info? :) Bo o rossmannie pierwszy raz słyszę, a to cudowna wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann na pewno! ;) Reklama w telewizji nawet leci :D

      Usuń
  19. Ale ładne promocje! Muszę się zastanowić czy potrzebuję czegoś konkretnego, bo zapasy kolorówki mam już spore :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany :D a dzisiaj myslalam o tym -40 w rossmanie ;D ostatnio pamiętam przed dniem matki byla promocja na wszystko ;p czekam na maj ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej się ciesze z Natury, ale o Rossmana z pewnością też zahaczę :D
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Natura bardzo cieszy tylko szkoda, że nie mam jej w swoim mieście ;(

      Usuń
  22. Niezłe promocje :) Ja na szczęście mam już kosmetyków zanadto więc się nie wybiorę żeby się na nic nie skusić :D
    Tobie również wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo już widzę, że codziennie prawie będę w Rossmanie i Naturze;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Super promocje :) Znowu będą kolejki w drogeriach :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezłe te promocje :) Ale tym razem nie czuję zazdrości, bo w Tesco była mała wyprzedaż kosmetyków i także się obkupiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie co upolowałaś ! :D

      Usuń
  26. Łoł, no to pobiegnę do Rossmanna i Hebe na pewno :-) Wesolych Swiat!
    Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wyjeżdżam i niestety nie będę mogła skorzystać żałuję bardzo bo obkupiłabym się w Naturze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Natura bardzo ucieszyła ;))

      Usuń
  28. Czyli wiem co robię w kwietniu :D Zwyczajnie przepuszczam bezmyślnie pieniądze przez palce :) Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem sama, czy cieszyć się, czy nie ;D Dopiero co obkupiłam się w Naturze/Hebe, ukochany tusz do rzęs przyniósł dziś zając, został mi z listy tylko podkład, ale obawiam się, że nie dostane go w tych sklepach :( Więc pewnie znów kupię zbędną kolorówkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. No to pięknie!
    Do rossa po korektor Maybelline pójdę.
    A do Hebe po jakieś wyszczuplające kosmetyki Tołpy.
    Niczego innego w planie zakupowym nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Do Rossmana na pewno się wybiorę, niestety Natury nie mam w pobliżu ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chyba będę polowała na jakiś fajny podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może do rossmana wpadnę po coś do ust:p

    OdpowiedzUsuń
  34. Rossmanna na pewno odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Do kolorówki co się zalicza ?

    OdpowiedzUsuń