Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 2 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu | Week 2.

Kolejny miesiąc już za nami a dziś na blogu tydzień w zdjęciach - chociaż mamy już środę to jednak postanowiłam co nieco Wam pokazać ;) Post ten pojawił się później z racji tego iż w weekend byłam w szkole a poniedziałek owocował w załatwianie spraw gdzie kompletnie nie miałam już później siły ;) Jeśli jesteście głodne to ostrzegam, oglądacie na własną odpowiedzialność ;)

Szara bura pogoda / owsianka z masłem orzechowym / jajecznica / zdjęcia do postu o tuszach do rzęs

Tworzenie postów x2 / rowerek stacjonarny / obiad pewnego razu

omlet na śniadanie / blogowe sprawy - zdjecia do postów na " zapas "

Tymczasem ja, zabieram się za zdjęcia do kolejnych postów, recenzje, później obiad i ćwiczenia ;) 



A jak Wam minął ubiegły tydzień ?  
Był równie pracowity jak poprzedni?



___________________________________________
Zapraszam na Facebooka & Instagram.




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. Za każdym razem jak tu wchodzę to jestem oczarowana wyglądem Twojego bloga :)
    Powiedz czy sama przygotowujesz takie grafiki jak zdjęcie pod tytułem posta? A jeśli tak, to jakim programem się posługujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Oczywiście, sama wszystko przygotowuję w Photoshopie i Photoscape ;))

      Usuń
  2. fajne fotki :) aż się głodna zrobiła, bo śniadania nie jadłam :( buu...

    OdpowiedzUsuń
  3. staram się ostatnio zdrowo jeść i schudnąć. na ćwiczenia niestety w tej chwili nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety trochę chorowałam :) masz bardzo łądny kolor oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :-) znowu muszę zasiąść na rowerek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie smacze jedzonko, piękne zdjecia :) u mnie tydzień, w sumie nuuudny..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie rzęsiska, ciekawe jaki tusz daje taki efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, sporo smakołyków się tu przewinęło:))

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju narobilam mi smaku na jajecznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że zdrowo się odżywiasz - brawo :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ale różnie to wychodzi :P

      Usuń
  11. Sporo tych postow "na zapas", ja jakos nie moge nadarzyc ;) Piekne rzesy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, ślinka mi cieknie :D dobrze, że jadłam obiad własnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczniczka to najlepsze śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pamiętam już kiedy jadłam jajecznicę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że właśnie się najadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie smakowicie wyglądające jedzonka :) Mam nadzieję, że dotarł do Ciebie mój mail z adresem po wynikach rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mniaam pysznosci ;)) u mnie praca + uczelnia :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Od razu się głodna zrobiłam hehe :D same pyszności :D jutro muszę zrobić jajecznicę bo jadłam chyba wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz śliczne rzęsy :) dużo smacznych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie :D i lubie Twoje posty na zapas :D jeny ja musze wkoncu jakies ogarnac ;D BTW ciesze sie ze sie w koncu zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja już mam takiego stresa że szok! :D

      Usuń
  21. tak tydzień pracowity i chorowity:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Owsianka wygląda pysznie! ;)

    ps. piękny nowy szablon!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ostatnio porobiłam sporo postów na zapas :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń