Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 30 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu. | Week 4/5/6.


Witajcie ;)) Dziś tydzień ( a właściwie kilka tygodni ) w zdjęciach - jak zwykle trochę spóźniony gdyż wahałam się czy dodawać takie wpisy. Pomyślałam, że w postach tego typu pojawi się trochę więcej zdjęć a niżeli na Instagramie na którego Was serdecznie zapraszam jeśli chcecie być ze mną na bieżąco ;)) Miałabym również ogromną prośbę o pomoc w ulepszaniu bloga i wypełnieniu krótkiej ankiety jeśli jeszcze tego nie uczyniłyście - byłabym bardzo wdzięczna. Ankietę znajdziecie tutaj :)) Tymczasem zapraszam na dalszą część wpisu .. 


1/ Trochę wiosny w pokoju nie zaszkodzi.
2/ Tak wygląda Asiulena po maratonie na rowerku.
3/ Wielkanocnego akcentu nie mogło zabraknąć.
4/ Samoopalacz + lakier samoróbka.
5/ Nowość w kosmetyczce z Rossmannowej promocji tygodnia pierwszego.
6/ Takie tam jazdy rowerowe.
7/ Pyszne śniadanko.
8/ Pierwsze w życiu gołąbki na które mam ponowną chęć ;)
9/ Początek zakupów w tym miesiącu.
10/ Wygląd buzi po 3 godzinach od nałożenia pewnego podkładu.
11/ Lakier piaskowy neonowy Lovely.
12/ Zamówienie z Ladymakeup.
13/ Moje pierwsze w życiu pisanki - trochę nieudane ale jednak ;)) !
14/ Pierwsze i ostatnie sushi w mojej karierze kulinarnej bo to kompletnie nie moja bajka.
15/ Prezentacja pięknego pigmentu z Kobo.
16/ Biedronkowe okulary za 9,99zł.
17/ Jedwab do testowania.
18/ Zapasy kosmetyczne - że niby mało ? :D
19/ Takie oto intruzy pojawiły się na moim parapecie!
20/ Zazwyczaj tak wyglądają poranki z blogiem.
21/ Pistacjowy lakier który tutaj na nią nie wygląda :(
22/ Zamówienie z Mintishopu.
23/ Wygrana w pierwszy rozdaniu tego samego dnia.
24/ Wygrana w drugim rozdaniu tego samego dnia - to się nazywa mieć szczęście ;-))

Taki optymistyczny akcent na koniec. W takie właśnie oto sposób prezentowały się moje trzy tygodnie w zdjęciach - nic nadzwyczajnego raczej się nie działo a nawet jeśli to mało istotne ;)) 



A jak u Was wyglądają ostatnie tygodnie ? Przygotowania do matury ? do majówki ?
Chętnie poczytam co tam u Was słychać :) 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. Mam ten jedwab i właśnie go testuje,na razie jestem zadowolona z niego. Ciekawy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić te okulary :D! Podoba mi się kształt, a cena jest śmieszna, więc nawet jak się rozpadną, to nie będzie szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Biedronkowe są całkiem, całkiem:) Moje ostatnie pilotki wytrzymały o dziwo dwa lata i tylko dychę straciłam na nie:P

      Usuń
  3. Vejjs, jestem pod wrażeniem grafiki tutaj :)

    Czy możesz zdradzić, jak zrobić tę fioletową kreskę w poście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;))
      Na tą fioletową kreskę jest specjalny kod HTML - na chwilę obecną nie pamiętam dokładnie jaki :((

      Usuń
    2. a można to jakoś poszukać? :)

      Usuń
    3. Postaram się poszukać i dam znać ;))

      Usuń
    4. Tym elementem jest blockquote ;))

      Usuń
  4. strasznie lubię takie mixy ! :) Śliczne pomarańczowe pazurki ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!
    Mi też ostatnio szczęście dopisało :)

    Co do majówki mieliśmy jechać nad jezioro ale wszystko zajęte i chyba jakiegoś grilla jutro zrobimy i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki lakieru, gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te pomarańczowe paznokcie :)
    Super, że nadal prowadzisz zdrowy tryb życia, oby tak dalej ^^
    I gratuluję wygranych :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wpisy, zatem cieszę się, że nie zrezygnowałaś z ich dodawania. ;) Ankietę wypełniłam, mam natomiast w związku z nią małą sugestię: moim zdaniem wygodniej jest, jeśli zdjęcia w tego typu postach są podzielone na partie, wtedy nie trzeba co rusz zjeżdżać w dół, by przeczytać podpis, by po chwili znów jechać w górę, aby obejrzeć kolejne zdjęcia, i tak w kółko i w kółko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle raz sobie mówiłam, ze zrbię taki post i na gadaniu się skończyło..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, lubię takie mixy.

    OdpowiedzUsuń
  11. normalnie szczęściara z Ciebie wygrana w 2-óch rozdaniach :) Bardzo fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten pistacjowy lakier jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się ta pistacja podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie ta pistacja na paznokciach podoba się bardzo :)
    I chcę okulary słoneczne w takim właśnie kształcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie mixy zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix ;) Podoba mi się ten pomarańczowy efekt piasku na pazurkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara z Ciebie ;-) Od jakiegoś czasu czaję się na podkład Revlonu jednak trochę boję się, że będzie mnie zapychał, dlatego ciągle odwlekam jego zakup ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te okulary z Biedronki, a jaka cena!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten lakier Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajowy mix :) Bourjois HMix :D

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje wygranych, piękne masz paznokcie o kolorku nie wspomnę ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomarańczowy kolor na paznokciach podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny mix ;) Lubię takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdjęcia dodaję tylko na insta..Bloga już moimi dzikimi zdjęciami zaśmiecać nie będę :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz piękne paznokcie :) I te kolorki, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń