Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu | Week 3.


Kolejny tydzień minął w ekspresowym tempie, ledwno co się obejżymy a już będzie koniec kwietnia ;) Pogoda w ostatnich dniach nie była zbyt łaskawa, wiatr i deszcz dawały się we znaki mimo to mogę śmiało zaliczyć je do udanych. Z nowym tygodniem kolejne plany i zadania do wykonania ale o tym kiedy indziej ...


Owsianka na śniadanie z różnymi dodatkami smakuje coraz lepiej ;) / Do jazdy na rowerku filmiki na youtube niezastąpione

Zapasy kosmetyczne / piękna pogoda pewnego dnia / planowanie blogowych spraw / obiad - kurczak w płatkach ♥

Opracowywanie kształtu paznokcia / kotlety z groszku wg. RLM / rowerek / tworzenie zdjęć do ulubieńców miesiaca

Ja tymczasem zbieram tyłek z łóżka i siadam na rowerek -  minimum 30 minut , skakankę dziś odpuszczam ale nie wykluczone, że dołożę coś więcej ;-) Zdjęcia do postów również same się nie zrobią! Jak możecie zobaczyć wygląd bloga wciąż ulega modyfikacjom - kiedy ja się na coś zdecyduję.. chyba nigdy :P



U Was jak minął ubiegły tydzień ? ;-))




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



25 komentarzy
  1. O widze Hanię ! To zdecydowanie moja ulubiona vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny aloes na fotce pogodowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, jakie tu pyszności :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm.... jakie pyszności :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smakowite jedzonko :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jedzenie jak pysznie wygląda;D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę znalęźć idealne miejsce na moje zapasy kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne masz te obiadki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to samo, co chwilę zmieniam coś w wyglądzie bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  10. osz Ty kombinatorko :D
    Dawaj rowerek, fajna sprawa :D
    A kotlety z groszku ciekawie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. naszła mnie ochota na taki kotlecik z groszku :) a w ulubiencach widze szampon arganowy, u mnie sie niestety nie sprawdzil
    ~
    http:widzimisiebrunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O ile fajnych zdjęć:) Mary-Lou uwielbiam a Hanie też bardzo chętnie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czas ucieka nieubłagalnie... :-(
    Smakowite te dania :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Intryguja mnie kotlety z groszku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedzenie supeer :D a zresztą ja tam takie posty zawsze lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zrezygnowałam z wpisów zdjęciowych podsumowujących każdy tydzień, bo i tak prawie wszyscy zaglądają na instagram :) Ale bardzo lubię przeglądać Wasze zdjęcia i swoją drogą, instagram to świetna rzecz, kiedyś będziemy mieć niezłą pamiątkę z tych wszystkich małych fotografii i podsumowań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kurczak wygląda smakowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci szczerze, że najbardziej to mi sie podoba tutaj jedzenie:D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie kotletami z groszku. Uwielbiam takie wegetariańskie cudaki

    OdpowiedzUsuń