Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 25 kwietnia 2014

Ankieta dla czytelników bloga! - pomóż Vejjs.





Witajcie! ;) Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad blogiem i zmianami na nim ... Doszłam do wniosku, że to przecież dla Was go prowadzę i najlepszym źródłem pomocy będziecie właśnie Wy - moi czytelnicy ;-))

Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście zechciały wypełnić tą krótką ankietę - kilka pytań, to nic nie kosztuje a mi może bardzo ale to bardzo pomóc w ulepszeniu bloga ;-)) Wyrażacie swoją opinię! 15 pytań i po krzyku - Z góry Wam dziękuję!



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



17 komentarzy
  1. szkoda, że ankieta jak u wszystkich, trochę pomysłowości bo mnie już tak szczerze mówiąc mdli jak widzę i musze wypełniać to samo. Oczywiście inne są zawsze odpowiedzi i bardzo chcę zawsze pomóc. Inaczej sformułowane pytania byłyby fajną odmianą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Faktycznie, ostatnimi czasy bardzo często na blogach pojawiają się ankiety jednak moim zdaniem są one pomocne przy prowadzeniu bloga - w końcu jest on dla czytelników, nie każdemu chce się pisać długie komentarze a tak kilka kliknięć i gotowe.

      Usuń
  2. Gotoweeee :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń