Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 9 maja 2014

Expert Face Brush - Real Techniques.


Hej! ;-)) Dziś chciałam Wam napisać co nieco na temat pędzla Real Techniques Expert Face Brush. Nie zdarza mi się często wspominać o przyborach do makijażu jednak zachwycił mnie na tyle, że zasługuję na oddzielny post. W planach mam również recenzję wszystkich pędzli które posiadam z tej firmy jednak jak wiecie ostatnio w me ręce wpadł Powder Brush - duży pędzel do pudru - który chciałam dłużej przetestować więc po odpowiednim czasie pojawi się zbiorowa recenzja. Jeśli jednak jesteście ciekawe co i jak z dzieckiem sióstr Pixie-  zapraszam dalej ;-) 


Na stronie Mintishopu możemy przeczytać:
Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które na swoim kanale na Youtube zdradzają sekrety udanego makijażu, którego niewątpliwą podstawą są pędzle. Wszystkie produkty wykonane są ze sztucznego włosia typu TAKLON, bardzo miłego w dotyku oraz aluminiowej rączki z gumowym zakończeniem. Oferowany pędzel służy do blendowania i mieszania podkładu. Dzięki niemu bez problemu stworzysz nienaganne, profesjonalnego wykończenie make up'u. Zastosowanie: blendowanie i mieszanie kosmetyków płynnych i kremowych.


Do pędzli tej firmy zachęciły mnie głównie filmiki na youtube które namiętnie oglądam i to w głównej mierze one są sprawcami nowości w moich zasobach ;) Aktualnie posiadam 4 egzemplarze pędzli Real Techniques i na dzień dzisiejszy czuję, że zaspokoiłam swoje chciejstwo. Wszystkie pędzle tej firmy przychodzą do nas w plastikowym opakowaniu więc raczej nie ma mowy o jakichkolwiek uszkodzeniach. Pomarańczowe cudeńko - bo tak je mogę śmiało nazwać - pochodzi ze strony Mintishop gdzie obecnie kosztuje 44,01 zł. Jest ze mną od początku marca i jego używanie sprawia mi ogromną radość chociaż szczerze muszę przyznać, że znacznie częściej sięgam po gąbeczkę BeautyBlender ze względu na oszczędność czasu ;) Pierwsze moje wrażenie po użyciu tego pędzla razem z podkładem Revlon Colorstay który do najlżejszych nie należy - jak on naturalnie wygląda (!). Byłam i jestem zachwycona jaki efekt pozostawia on na mojej skórze. Przed użyciem spryskuję włosie wodą termalną dzięki czemu aplikacja jest dużo wygodniejsza oraz pędzle nie pije aż tyle podkładu - o ile w ogóle go pochłania ;) Swoją wielkością nie jest ani za mały ani za duży - w sam raz. Pierwszym pędzlem do pokładu jaki zamówiłam - nie licząc tych języczkowych które robią niesamowite smugi i nadają się jedynie do nakładania masek - był Hakuro H50 któremu udało się nawet trafić do ulubieńców października. Z czasem stwierdziłam, że potrzebuję czegoś więcej i z dniem którym użyłam Expert Face Brush  nie chce już kolejnego pędzla do podkładu - ten jest idealny ;-) Jak do tej pory wypadł z niego tylko jeden włosek więc strasznej tragedii nie ma. Posiada miękkie i elastyczne włosie które fantastycznie rozprowadza podkład na naszej buzi - bez względu na to, czy jest on ciężki czy też leciutki. Pędzle firmy Real Techniques piorą się w tempie ekspresowym i takim też schnął, nie musimy czekać wieczności bo wystarczy kilka godzin i jest gotowy do ponownego użytku. Ogromną ich zaletą jest to, że nie posiadają skuwek dzięki czemu nie musimy się martwić o rozklejenie  ;-) 


Podsumowując, jeśli tak jak ja nie lubicie sobie brudzić rąk przy wykonywaniu makijażu i szukacie dobrego pędzla - dobrze trafiłyście ;) Jest on w 100% wart swojej ceny i z czystym sercem będę polecała go każdemu! Gwarantuje, że po zakupie swojego pierwszego egzemplarzu z Real Techniques zapragniecie kolejnych sztuk ;) Samantha wiedziała co robi tworząc te cudeńka, bezapelacyjnie 6/6 dla nich.



Miałyście już styczność z pędzlami Real Techniques ? 
Jakie są Wasze relacje z nimi a może dopiero zastanawiacie się nad zakupem ? ;-))





Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



52 komentarze
  1. Niestety nie miałam żadnej styczności z tą marką. Używam Hakuro, praktycznie przez cały czas, ale kusi mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Hakuro H50 kompletnie się nie sprawdził do podkładu pod zestawieniu właśnie z tym pędzlem RT :(

      Usuń
  2. od dawna mam na niego ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się podobają wizualne takie pędzle! A jeszcze jak spełniają swoja funkcję, wg super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zagości w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo poręcznie wyglądający pędzel ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą... ale brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam pędzla z RT, ale z pewnością jakieś dołączą do mojej rodzinki pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dużo pędzli RT, ten między innymi też i bardzo go lubię :) Podkład nim nałożony bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie o nim ;)

      Usuń
  10. kompletnie nie znam się na tych wszystkich pedzelkach z checia przeczytam post o calosci aby dowiedziec sie co do czego stosowac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno pędzle z tej firmy są dobre :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie od niedawna mam dwa zestawy RT:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się kilak pędzli z RT.
    I mam nadzieję, że już wkrótce kupię te upatrzone.
    Podkład nakładam albo placami albo pędzlem z EcoTools.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaś kusi flat top z EcoTools, świetnie nadawałby się do konturowania twarzy :)) Zdarza mi się również czasem nakładać podkład dłońmi ale tylko wtedy gdy wiem, że po godzinie czy dwóch szybko go zmyje - słyszałam, że nasze dłonie strasznie pochłaniają pigment, nie wiem czy to prawda :P

      Usuń
  14. oj, nie powiem :) chętnie bym poużywała tych pędzli, przy kolejnym przypływie pieniędzy na pewno się skuszę :) zapraszam do mnie, kkarmelova.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie wczoraj zamówiłam swój pierwszy pędzel do podkładu hakuro s50. Zobaczymy jak się sprawdzi, wtedy może skupię się na tych pędzlach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety Hakuro H50 się nie sprawdził, ma strasznie zbite włosie które tworzy smugi przy stosowaniu go z Revlonem do cery tłustej :(

      Usuń
  16. Nie miałam w ogóle styczności z tymi pędzlami na żywo, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten pędzel od ponad roku i nie wyobrażam sobie porannego makijazu bez jego użycia, absolutny u mnie must have :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię pędzle Real Techniques, mam Blush Brush i zestaw do oczu. Wszystkie pędzelki bardzo sobie chwalę za miękkie i jednocześnie sprężyste włosie. Długo polowałam na Expert Face Brush, ale nie było go w sklepach w Polsce, ostatecznie w sprzedaży pojawiła się gąbeczka RT i stwierdziłam, że spróbuję takiego sposobu nakładania podkładu, więc zakup pędzla odszedł na dalszy plan. Ale kupię go w końcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei kusi ta gąbeczka chociaż w zapasie czeka kolejny różowy BeautyBlender - może kiedyś przy napływie gotówki wpadnie mi również to ścięte pomarańczowe, kto wie :D

      Usuń
  19. Te pedzle juz mi sie marzą i marzą dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kiedyś na pewno przetestuję te pędzle, ale póki co inwestuję w moją wielką miłość - Bdellium Tools. Na dniach pojawi się u mnie recenzja zestawy 12 pędzelków do oczu yellow bambu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam bo z tymi pędzlami styczności jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  21. Najpierw doczytalam cenę i myślę "oj, nie dałabym". Ale potem pomyslalam, ze tak jak napisalas- jest jej warty :)
    Pozdrawiam i zapraszam na katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest on wart każdej złotówki ;))

      Usuń
  22. Moja siostra ma fazę na te pędzle, ja oszalałam na punkcie Bdellium Tools :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kolejna która poleca BT - dziewczyny bo bankructwo jest bliskiee! :(

      Usuń
  23. Ooo, to super, ze jest taki fajny :) Ja mam tylko podróbki RT:p ale może kiedyś skuszę się na real :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie kusiły te podróbki chociaż nie powiem, są łudząco podobne ;)

      Usuń
  24. super pędzel i blog również będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo często używam podkładu z Revlona, a skoro to pędzel daje naturalny efekt po nałożeniu właśnie tego podkładu to jestem skłonna go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden inny pędzel - poza gąbką BB - nie daje tak naturalnego efektu, byłam w szoku jak pierwszy raz nałożyłam podkład - autentyczne :D

      Usuń
  26. Ja mam z RT pędzel do pudru i jajowaty do różu. Po zakupie byłam nieco rozczarowana i nie do końca uważałam, że są warte zainteresowania wokół nich oraz - ceny. Jednak po dłuższym czasie użytkowania zmieniam zdanie i zaczęłam je doceniać. Od dawna chciałam spróbować nakładania podkładu pędzlem, bo widziałam, jak odmienny efekt daje taka metoda, niż nakładanie go palcami. języczkowaty zupełnie się u mnie nie sprawdził, więc po przeczytaniu wielu pochlebnych wpisów zakupiłam niedawno właśnie Expert Face Brush, ale nie odpakowałam go jeszcze - uznałam, że nie będę eksperymentować przed urlopem. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie tak samo dobrze, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzinka to teraz 4 pędzelki RT - do pudru, różu, podkładu i malutki różowy do rozświetlacza i przyznam szczerze, że spisują się lepiej a niżeli Hakuro którego włosie znacznie się różni ;) Języczkowego pędzla już dawno przestałam używać i znalazł on zastosowanie jedynie do nakładania masek bo takich smug z podkładu jak po tym pędzlu to ja jeszcze w życiu nie miałam. Zazdroszczę silnej wolnej woli bo u mnie nic co nowe długo bez macania nie wytrzyma :DD!

      Usuń
    2. Ja lubię celebrować takie momenty ;) U mnie przy języczkowym było tak samo. Mi też by się przydał jeszcze taki pędzelek do detali, korektora, rozświetlacza. Który masz Ty?

      Usuń
    3. Dokładnie to Setting Brush którym również fajnie konturuje się kości policzkowe ;-)

      Usuń
  27. Bardzo elegancko się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze mam go od ok pół roku i jeszcze nie sprawdziłam jak radzi sobie z podkładem ;p Dziś robię test !

    OdpowiedzUsuń
  29. dobre pędzle trochę kosztują,ale warto bo to produkty na lata :)
    Nie znam Twoich pędzli ale jestem na kupnie nowych i właśnie 'badam teren' więc wezmę je pod uwagę,dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kojarzę go, ale wygląda bardzo przyjemnie i widzę, że jest wart swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie miałam, ale słyszałam dużo dobrego o pędzlach tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam wiele razy te pędzle w angielskim tkmaxx ale nigdy po nie nie sięgnęłam a może powinnam?

    OdpowiedzUsuń
  33. Już wiele razy czaję się na kupno jakiegoś pędzla z Real Techniques(a szczególnie do bronzera) ,jakby cena była trochę niższa to na pewno bym się skusiła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń