Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 7 maja 2014

Podkład Lirene Glam&Matt.


 Dziś o podkładzie Lirene Glam&Matt który ma swoje zwolenniczki ale także i przeciwniczki. Dość długo się na niego czaiłam jednak postanowiłam odpuścić i z pomocą przyszła mi wygrana u Hexx której jeszcze raz serdecznie dziękuję ;) Moja skóra nie z każdym podkładem się zaprzyjaźnia z powodu swojej tłustości - nadmiernego wybierania sebum jednak pomyślałam, skoro jest to podkład MATUJĄCO - rozświetlający to czemu nie, damy mu szansę ;)


Wchodząc na wizaż pierwsze co rzuca się w oczy to dość niska nota bo jedynie 2.65/5. Przyznam szczerze, że wcześniej tego nie sprawdzałam gdyż kusiły mnie opinie na blogach i youtube a jak doskonale wiemy najlepiej mieć sprawdzone źródło wiedzy w jednym miejscu  ;-) Przechodząc do samego produktu to znajduje się on w porządnej, szklanej buteleczce z pompką która mieści 30 ml podkładu i jest ważna 6 miesięcy od otwarcia. Dostępny jest między innymi w Rossmannie. Jego cena jak na podkład drogeryjny jest średnia gdyż możemy go dostać za ok. 40 zł.Występuje w czterech wariantach kolorystycznych począwszy od jasnego aż po opalony - sama posiadam go w odcieniu 02 naturalny. Posiada SPF 15


Konsystencja nie jest ani rzadka ani straszliwie gęsta - rzekłabym w sam raz, nieco kremowa za to zapach dość przyjemny który na szczęście nie utrzymuje się długo na skórze co jest dobrym rozwiązaniem dla tych z Was które nie uznają mocnych zapachów na swej twarzy ;) Jego krycie oceniłabym na średnie - potrzebne będzie zastosowanie korektora na drobne niedoskonałości. Posiada ciepłe tony które po czasie wyglądają u mnie tak, jakbym spędziła większość czasu na solarium - taka "skwarka solaryjna", niestety podkład ten strasznie się utlenia czego żadna z nas nie szuka w podkładach bo przecież nie o to chodzi - podkład ma być praktycznie naszą drugą skórą :P 


Z aplikacją nie ma żadnego problemu, ładnie stapia się z naszą skórą, nie tworzy plam ani zacieków. Wystarczy niewielka ilość na pokrycie całej twarzy. Przechodząc do najgorszej rzeczy która charakteryzuje ten produkt to trwałość. Jeśli widzę na opakowaniu, że coś jest matujące to przed oczami mam wyobrażenie, że będzie on trzymał się na mojej twarzy przynajmniej 5-6 godzin bez poprawek jednak w tym przypadku - 2-3 godziny i wyglądam tak, jakbym przed chwilą wyszła spod prysznica albo biegała kilka km. Nie tego się po nim spodziewałam! Czy rozświetla ? Może minimalnie jednak na takim efekcie mi zależy i używam do celu zagruntowania podkładu pudru matującego z Kryolanu. Śmiało mogłabym nazwać ten podkład "produktem na wyjścia z psem" pod warunkiem, że nigdzie już później nie będę wychodziła. 

             Zalety: 
             / przyjemna konsystencja
            / ładny zapach
            / dostępność

            Wady:
            / cena
            / utlenianie
           / trwałość


Udało mi się znaleźć zdjęcie które jako tako oddaje to o czym pisałam. Jak możecie zauważyć skóra błyszczy się niesamowicie (nie biorąc pod uwagę rozświetlacza na szczytach kości policzkowych), do tego pod okiem mimo używania korektora starł się tworząc nieestetyczną plamę, zebrał się w liniach mimicznych a do tego moje przebarwienia na policzku strasznie przebijają :(


Podsumowując, nie polecam tego podkładu dziewczynom z cerą tłustą. U osób z cerą mieszaną może sprawdzić się torchę lepiej jednak ręki nie dam sobie uciąć. Mimo, iż podkład opisany jest jako matujący  nie zauważyłam tego efektu i śmiało mogę stwierdzić, ze jest to świetny podkład do cer normalnych a nawet suchych z kremem nawilżającym jako baza. Jak na taką jakość jest drogi, nie ma co się oszukiwać bo za tą samą a nawet i niższą możemy dostać w drogeriach internetowych sprawdzony przeze mnie Revlon CS który sprawdza się o niebo lepiej i ma bogatszą gamę kolorystyczną więc każda znajdzie coś dla siebie. Czy polecam ten produkt ? Osobiście nie i uważam, że jest to jeden z gorszych podkładów z jakimi miałam styczność - ostatecznie mogę go okrzyknąć bublem dla cery tłustej ;)



Miałyście z nim styczność ? Jesteście zadowolone ? 
Jak u Was on się sprawdził ? ;-))





Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



57 komentarzy
  1. O proszę! Chciałam go wziąć, mam cerę normalną w kierunku suchej! Jak zużyję 2, które mam na wykończeniu to go wezmę. Dzięki za reckę, bardzo mi się przydała :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;))

      Usuń
  2. Fajny ma aplikator :) Na pierwszym zdjęciu nawet się odbijasz z aparacikiem :D podkładu nie miałam, ale jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zauważyłam że się odbijam przy dodawaniu zdjęć :P Jeśli masz cerę normalną lub suchą to z pewnością podkład ten będzie interesujący ;)

      Usuń
  3. Słyszałam o tym podkładzie na youtube, podobno jest świetny :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda... ja mam cerę suchą ale się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie ? Odstrasza cena czy zupełnie co innego ? :)

      Usuń
  5. szkoda ze nie pokazlas jak wygląda na skorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój teraźniejszy aparat nie chce ze mną zbytnio współpracować dlatego też nie pojawiają się żadne makijaże a uchwycenie czegokolwiek na mojej buzi graniczy z cudem :(

      Usuń
  6. Jeśli z trwałością jest tak średnio to na pewno się na niego nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla mnie jest to podkład kompletnie nietrwały :(

      Usuń
  7. podkłady tej firmy nigdy do mnie nie przemawiały..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale jakoś te podkłady nigdy mnie nie kusiły i chyba słusznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam ale chyba odpuszcze sobie-u mnie trwalosc na pierwszym miejscu chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio się nawet nad nim zastanawiałam, ale nie wzięłam, jak trafi się fajna promocja to wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawdzi ;-))

      Usuń
  11. uuu u mnie nie dał by rady :/

    OdpowiedzUsuń
  12. o widzisz czekałam na tą recenzję;) mam mieszaną i chciałam go kupić, ale widzę ze chyba nie warto:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chciałam go kupić osobiście jednak ciesze się, że mogłam przetestować bo raczej byłabym zła jak osa na siebie że wydałam tyle na podkład a trzyma się 2-3 godziny przy stosowaniu silnie matującego pudru :(

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja się trochę teraz do nich zraziłam :(

      Usuń
  14. Ladny kolor masz na paznokciu! No a co do podkladu to nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Pokaże lakier niedługo w zakupach jeśli jesteś zainteresowana ;)

      Usuń
  15. Ja mam cere mieszaną, więc odpada..

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego podkładu Lirene. Gubię się w nich troszkę, bo mam wrażenie, że non stop wypuszczają coś nowego ...

    OdpowiedzUsuń
  17. ja go nie miałam.. myślałam nad kupnem, ale jak czytam Twoją recenzję to się cieszę, że się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jego zastosowaniu również cieszyłam się, że nie wydałam tylu pieniędzy na niego ;)

      Usuń
  18. Miałam ochotę na ten podkład, na szczęście przed zakupem trafiłam już na mało pochlebną recenzję i sobie odpuściłam zakup na odległość. Po twoim wpisie, widzę że bardzo dobrze zrobiłam. Strasznie kiepski produkt, a szkoda - ich podkład 2w1 uważam za bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaciekawilas mnie tym podkladem. Jestem ciekawa jak u mnie by sie sprawdzil!

    z przyjemnoscia obseruje :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli tak ten podkład wygląda na skórze jak na tym zdjęciu to jakiś koszmar jest ;/ Jestem na etapie azjatyckich bb kremów i chyba tego nie zmienię sprawują się u mnie lepiej niż nie jeden podkład :)
    Obserwuję :)
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam ale nie podoba mi się na skórze.. okropnie się świeci to u mnie też świeciłby się jeszcze bardziej!
    Poza tym mam wrażenie, że tworzy jakieś plamy..

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam suchą i tez się nie sprawdza, co gorsze także się błyszczę, a nie mam z tym problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja w takim razie nie wiem dla kogo jest ten podkład skoro i na cerze suchej potrafi się błyszczeć ..

      Usuń
  23. Dla mnie wygląda bardzo kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda wręcz tragicznie, uwierz mi :(

      Usuń
  24. A mi go pani w naturze poleciła że super się trzyma wzięłam kolor ciemny na lato, zapłaciłam 24zł.....ale po twojej recenzji jestem przerażona.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie akurat się sprawdzi, kto wie .. ;-)

      Usuń
  25. Nie znam podkładu, ale też nie miałam zamiaru poznać, gama kolorystyczna podkładów z Lirene jest uboga i nie znalazłabym w niej nic dla mnie. W tej cenie to rzeczywiście można kupić coś lepszego, np. wspomniany przez Ciebie Revlon CS, który osobiście uwielbiam, ale ostatnio zamieniłam go na podkład mineralny z Annabelle Minerals. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jakoś nie mogę przekonać się do minerałów - nie wiem dlaczego :P Jak Ty się przemogłaś ? ;D

      Usuń
  26. Dla mnie byłby kiepski- mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, ale ja w ogóle jakoś nie przepadam za tymi podkładami, miałam jeden z Lirene i żałowałam, że wydałam na niego te kilka groszy :(

    OdpowiedzUsuń
  27. to już muszę go przekreślić trwałość i krycie przede wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogłabyś zobaczyć moje pytanie pod notką z podsumowaniem ankiety? :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie współpracował z Twoją skórą.
    Sama mam inny typ skóry, ale i tak wolę mineralne podklady, jestem z nich zadowolona i już nie sięgam po płynne.

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurcze to skutecznie ochłodziłaś mój zapał względem tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze ze go nie kupilam a mialam zamiar dzieki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaden z podkladow tej marki, ktore mialam okazje uzywac, u mnie sie nie sprawdzil. W kufrze takze ich nie mam, bo szkoda wydawac kase na cos, co kompletnie sie nie sprawdza - tym bardziej nie bede ryzykowac pracujach na klientkach. Lepiej poczekac dluzej i kupic cos dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jedyny plus jaki widziałam w podkładzie Lirene, który używałam to zapach. Nie był to taki typowy zapach podkładu, ale dużo ładniejszy. Ale to by było tyle plusów, bo z trwałością raczej słabo. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. własnie matuje i rozswietla tez je mam i mam po czasie duzszym mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To zdecydowanie nie podkład dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze że nie zmarnowałam pieniędzy. Uff.

    OdpowiedzUsuń
  37. Na pewno na niego się nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. O widzisz, hmmm a już miałam ochotę go kupować... Ale może kiedyś się skuszę, zobaczyć jak u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oj oj, rzeczywiście. Ja mam cerę mieszaną, więc u mnie też by się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  40. O faktycznie, dość średni ten podkład..

    OdpowiedzUsuń