Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 2 maja 2014

Podsumowanie ankiety blogowej.


Witajcie ;) Wydaje mi się, że nie ma co dłużej ciągnąć tego tematu a jedynie podzielić się z Wami tym, czym mogę a resztę zachować dla siebie i wcielać stopniowo w życie blogowe. Dzięki tej ankiecie wiem dokładniej co Wam przeszkadza a czego chciałybyście więcej i wbrew moim obawom " tydzień w zdjęciach " czy też " denko " nie są takie straszne i chętnie je oglądacie ;) Jeśli jesteście ciekawe, jakie są wyniki, zapraszam dalej ;-)


Jest mi niezmiernie miło powitać wszystkie piękne Panie czytające mojego bloga - w sumie to nie dziwota, gdyż blog jest stricte kosmetyczny więc płeć przeciwna nie miałaby za bardzo czego tutaj szukać ;) Większość czytelniczek jest pełnoletnia a jedynie 9% to osóbki poniżej 18 roku życia z czego również się cieszę, że i takim mogę w jakikolwiek pomóc, czymś doradzić ;))

Te dwa pytania świetnie przedstawiły mi sytuację pojawiania się postów i wiem teraz, że najchętniej czytacie je po godzinie 18 gdy wrócicie ze szkoły, z pracy i zasiądziecie wygodnie by przeglądać przestworza Internetów ;)) Aż 70% ankieterek uświadomiły mi, że posty publikowane co 2 dni będą najlepszą częstotliwością - ja " nie zmęczę się " przesiadując cały dzień przy komputerze a Was zaś nie zanudzę moimi wypocinami :P 

66% czytelniczek dowiedziały się o moim blogu w inny sposób a niżeli wymienione wyżej - przyznam szczerze, że jestem ciekawa w jaki ? przeglądając blogi innym czy też zupełnie co innego ? Byłabym wdzięczna gdybyście podpowiedziały ;)) Vejjsiątko odwiedzane jest przez Was gdy tylko pojawi się nowy post i dlatego też chciałabym wprowadzić systematyczne dodawanie postów aby przyzwyczaić Was do niego a siebie nauczyć systematyczności z którą często jest na bakier niestety! 


Mój blog posiada zaledwie kilka postów sponsorowanych więc nie macie się czego obawiać - " dostała za darmo więc wychwala pod niebiosy " - nie!  jeśli coś mi się nie spodoba to o tym napiszę i tak było w przypadku suplementu diety Megakrzem  czy też BB Cream 8in1 Bourjois :) Ciesze się jednak, że nie przeszkadzają Wam tego typu posty :)) Teraz najgorsza kwestia ze wszystkich w ankiecie a mianowicie posty typu "Czytaj Dalej" - zdaję sobie sprawę, że jest to dodatkowe kliknięcie a w dzisiejszych czasach im szybciej tym lepiej jednak wydaje mi się, że czasem mało interesujące nas rzeczy a zajmujące 3/4 strony posty zniechęcają do dalszego przeglądania zawartości - co do tej kwestii będę musiała się zastanowić bo aż 47% czytelniczek taka możliwość niestety przeszkadza :) 


Wygląd mojego bloga to temat rzeka! Zmienia się on średnio raz-dwa razy w miesiącu jednak musicie mi to wybaczyć, kobieta zmienną jest i chce ciągle dążyć do perfekcji - cieszy mnie jednak to, że 88% on się podoba ( 12% - zmieniam coś, zmieniam )  ;-))  Tradycyjni obserwatorzy bloga nadal wygrywają jednak jeśli chcecie, zachęcam Was do śledzenia również na innych portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, Bloglovin ;))



To pytanie było otwarte i chętnie na nie odpowiadałyście naprowadzając mnie na tematykę postów - recenzje, tygodnie w zdjęciach, makijażowe ( których ostatnimi czasy u mnie brak ze względu na brak mojej lustrzanki która długo nie powróci :(  ), stylizacje których u mnie niestety nie zobaczycie no chyba, że schudnę z 15kg ! :D, nowości kosmetyczne, haule, posty lakierowe, pielęgnacja ciała oraz twarzy, ulubieńcy ale także z życia wzięte ;-)) Pełne pole do popisu - reszty zdradzać nie będę! :P Z całego serca chciałabym podziękować wszystkim tym, które poświęciły swój czas na jej wypełnienie! :) 


Podsumowując, posty na blogu powinny pojawiać się w każdy poniedziałek, środę, piątek oraz może niedziele po godzinie 18 ;) Z szablonem przestanę wciąż kombinować a tematyka postów będzie różnorodna (będąc dzieckiem nawet pisałam opowiadania! :D a na wypracowaniach zbyt długie, wielokrotnie złożone zdania :PP) Powiedzcie mi również, co sądzicie o postach w kwestii upiększania bloga - kodów HTML ? Chciałybyście aby taka seria się pojawiła czy byłaby raczej zbędna




Jeśli macie jakieś sugestie - chętnie o nich poczytam :) 
Piszcie śmiało! 






Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. Odpowiedzi
    1. W Google jest możliwość, na stronie głównej klikając w kwadracik na górze - dysk i tam jest opcja ;))

      Usuń
  2. Chętnie zobaczę u Ciebie posty z kodami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chciałabym post z kodami!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja cię znalazłam na instagramie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka seria z kodami byłaby super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. posty z upiększaniem bloga to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w tych 6% ktorzy dowiedzieli sie o Twoim blogu od znajomych, strasznie polecali :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi opowiadaniami to jestem ciekawa, bo sama trochę piszę. Myślałam nawet nad drugim blogiem, bardziej "art-related", cos typu portfolio z tekstami i rysunkami. Ujawniasz coś tutaj? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ciekawa ankieta :) Ja Ciebie znalazłam poprzez wyszukiwarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zawsze zastanawia dlaczego wszyscy tak nie lubią opcji "Czytaj dalej", skoro zwykle i tak trafiają na bloga bezpośrednio do konkretnego posta (np. z listy czytelniczej czy blogrolla) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zastanawia. :)

      Usuń
    2. ja tego nienawidze i od razu mniej przegladam postow. Po 1 zajmuje to wiecej czasu i przegladne 1 zaleglego posta, bo nie chce mi sie otwierac kazdego osobno. A jak sa wszystkie posty widoczne to czytam wszystkie dostepne :)

      Usuń
    3. O widzicie i tutaj mamy jakieś wyjaśnienie ;-)) Fakt faktem "Czytaj dalej" wygląda estetyczniej na blogu jednak przeszkadza podczas przeglądania zaległych postów ;))

      Usuń
  11. Ankieta naprawdę ciekawa. Posty z kodami, super sprawa, chętnie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem na tak na serie z kodami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Twój blog znalazłam własnie poprzez przeglądanie innych. I bardzo się cieszę, że trafiłam właśnie na Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ost zmieniłam u siebie na opcję 'czytaj dalej' i jakbym miała mniej komentujących, hmm.. może faktycznie coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chętnie poczytam wskazówki html ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ankieta wypadła wzorowo;) choć jestem zaskoczona ze 42% czytelniczek nie lubi klik "czytaj dalej" jak dla mnie dzieki temu nie trzeba sie meczyc z szukaniem kolejnych postów. Jest zachowany porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię postów "czytaj dalej" i nie chodzi tu o dodatkowe kliknięcie, bo nie trzeba klikać w ten napis, tylko od razu można w komentarz i wyświetli się post i pole do komentowania, czyli wychodzi na to samo. Ja po prostu lubię widzieć post w całości ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy robią blogowe ankiety - tylko nie ja..Cholercia może też powinnam?

    OdpowiedzUsuń
  19. pewnie seria postów html mile widziana:D

    OdpowiedzUsuń
  20. W czym robiłaś tę grafikę? Dokładnie mi chodzi o napis: Podsumowanie ankiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co wykonuję wychodzi z Photoshopa ;))

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za odpowiedź! :)

      Usuń