Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 11 maja 2014

Promocje! -49% na kolorówkę w Rossmannie.


Witajcie ;-)) ! Jak doskonale wiecie jeszcze do dziś trwa promocja -49% na kolorówkę w Rossmannie, jest to ostatnia tura w skład której wchodzą produkty do ust lecz szczerze wątpię w to, czy coś jest jeszcze do dostania ;) Atmosfery panującej w tym sklepie podczas takiej akcji nie będę opisywała bo wszystkie doskonale wiemy co się w tym czasie dzieje i przyznam szczerze, że tego nie rozumiem ... W dzisiejszej dobie Internetu można znaleźć wszystkie informacje na temat danego produktu łącznie ze swatchami np. cieni - fakt faktem nie zawsze odzwierciedlają one rzeczywisty kolor jednak wystarczy rzucić okiem na kilka bądź kilkanaście zdjęć, obejrzeć filmik jeśli takowy produkt był w użyciu a nie chamsko pchać swe brudne palce do produktu który lada chwila może zostać kupiony - brak słów. Na szczęście udało mi się dorwać wszystkie kosmetyki jeszcze nie macane ale to tylko ze względu na fakt, że byłam w tej drogerii z samego rana - chociaż i wtedy było już tłoczno bo żeby dostać się do jakiejkolwiek szafy trzeba było łaskawie poczekać aż zastawiona " Dama z wózkiem " raczy się przesunąć ..  Ale post miał być dzisiaj nie o tym ... 


Dzień przed promocją złożyłam zamówienie na Mintishopie więc w Rossmannie zbytnio nie poszalałam - chyba się starzeję bo stwierdzam, że nie mam już gdzie trzymać tych wszystkich kosmetyków ale to do czasu aż zdobędę szafkę na moje skarby ! :D Żaden z podkładów drogeryjnych do mnie nie przemawiał chociaż nie powiem kusił krem CC z Bourjois, na szczęście skończył się tydzień produktów do twarzy a ja wyszłam z drogerii jedynie z korektorem który nie ma krycia jak Nyx czy Mac ale w zupełności mi wystarczy w lepsze dni tudzież do zakrywania niedoskonałości ;) Drugi tydzień promowany był pod znakiem promocji na produkty do oczu i wtedy wpadła mi w ręce niebieska maskara z Wibo która de facto jest genialna, świetnie napigmentowana oraz  brązowy eyeliner Eveline - stary już dogorywa. Produkty te kosztowały niewiele ponad 5 zł. może nawet i mniej ;) 


Przeglądają Instagram natrafiłam na zdjęcie pewnej dziewczyny która prezentowała sławną odżywkę do rzęs z L4L - od dawna chciałam ją wypróbować jednak cena regularna trochę odstraszała - okazało się, że ona również objęta została promocją. Był to ostatni dzień - niedziela - więc nawet nie marzyłam, że ją dostanę a jednak, ku memu zdziwieniu na półce stało ok. 10 opakowań :P Zobaczymy czy coś zdziała na moich rzęsach :) I przyszedł czas na ostatni tydzień, czyli produkty do ust oraz lakiery a jako, że ja za produktami do ust nie przepadam i jakoś nie mogę się do nich przekonać - może dlatego, że mam syndrom zdzierania skórek - postanowiłam sięgnąć jedynie po dwa produkty taniej jak barszcz firmy - a na promocji to jak za darmo - Lovely. Pomadka w kredce nawet dość długo się utrzymuje za to matowego błyszczyka mogę nawet używać dla jego smaku - jest niezwykle owocowy ♥ czyli to, co tygryski lubią najbardziej ;) Jeśli chodzi o lakier to poszłam z zamiarem zakupu innego koloru jednak niestety nie było go w ogóle a jako iż jestem ogromną fanką piaskowych z Wibo nie mogłam się oprzeć :)) Tak właśnie prezentują się moje zakupy na wielkich, wiosennych promocjach - ciesze się, że nie miałam dostępu w tych dniach do Natury bo pewnie i tam bym się obkupiła !



A Wam co udało się dorwać na promocjach ? 
Zaszalałyście czy jednak omijałyście je z daleka ? ;-))




_________________________________________
//  Facebook  // Instagram  //

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



89 komentarzy
  1. u mnie większość była wymacana ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszczę :// Wszystkie kosmetyki powinny być zabezpieczane fiolijką tak jak kto ma miejsce w niektórych Naturach chociaż i temu pewnie by podołały zawistne macaczki :/

      Usuń
  2. Też kupowałam tą odżywkę w niedzielę i myślałam, że nic nie będzie, a tu cała półka :D A Pani z Rossmana mi powiedziała, że ona nie jest na promocji, a jak wbiła w kasę to się 'okazało', że jednak jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój TŻ normalnie zapytał Panią czy są one na promocji, nie było problemu - odpowiedziała bez kręcenia więc mnie jeszcze bardziej to ucieszyło chociaż myślałam, że ta cena po promocji jest nabita na czytniku co okazało się mylne. Suma sumarum -49% na nią więc żal nie skorzystać, będziemy miały rzęsy do nieba! :D

      Usuń
  3. Ja też mam tą kredkę i jest bardzo fajna ;) A tak mi przykro, że nie mogę tych lakierów znaleźć :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykupili czy kompletnie nie ma na nie nawet miejsca ?! :(

      Usuń
  4. Ja troszkę poszalałam w Rossmannie i również w ostatni dzień kupiłam odżywkę 4 Long Lashes, abym miała na zapas bo w super cenie była. Używam jej od około 1,5 miesiąca i jak dla mnie jest świetna. Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to żałuję, że nie zaczęłam używać jej wcześniej bo na pewno zrobiłabym jej zapas :))

      Usuń
  5. no ja poszalałam trochę bardziej własnie przygotowuję posta i wybrałam troszkę inne produkty :)
    Zapraszam wieczorem do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, zaszalałaś konkretnie :DD Mi niestety konkretnie tego cienia z l'Oreala nie udało się dostać ani w Rossmannie, ani w Naturze ani tym bardziej w Hebe :((

      Usuń
  6. W sumie przygarnęlam 11rzeczy, w minti tez zamawialam;) ale nie musiałam sie o nic bić, było dość spokojnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakbym ogółem podliczyła rzeczy zakupione w tym miesiącu to pewnie też coś koło tego by wyszło ;)) Chętnie zobaczę u Ciebie co wyhaczyłaś :PP

      Usuń
  7. mam tę matową szminkę. u mnie dużo rzeczy było przebranych, ale coś tam też kupiłam ;-) zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieska maskara mnie kusi, ale wiem, że użyłabym jej raz i pewnie na tym by się skończyło .. :P

    ps. zapraszam do mnie na mały konkurs, w którym do wygrania jest podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również myślałam, że użyję z raz ale fajnie sprawdza się jako akcent na dolne rzęsy ;))

      Usuń
  9. Parę rzeczy kupiłam w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam ochotę na produkty do ust Lovely ale już niestety były przebrane... o lakierach nie wspomnę - same pustki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszą rzeczą jest zrobić sobie listę i iść z zamiarem zakupu wszystkiego a na miejscu okazuje się, że nic nie ma :( :P

      Usuń
  11. Te promocje w rossmanie są na prawdę genialne ! Mimo tłumów udało mi się zgarnąć to co chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :DD Zarówno Rossmann korzysta gdyż więcej kupimy a my będziemy miały co testować :PP

      Usuń
  12. Ja najwięcej kupiłam lakierów, dlatego od tej pory mam szlaban na nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie lakiery jako tako nie przemawiały :P

      Usuń
  13. U mnie w Rossmanie wszystko wykupili! Jak przyszłam to już były takie ostatki,że nic się wybrać nie dało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu, w takim razie szczerze nie zazdroszczę ://

      Usuń
  14. coooo ?! nie wiedziałam ze ta odżywka była w promocji :( eh tez bym się na nią skusiła. Dziwne bo jak pani mi sprawdzała czy odżywka do bri i rzęs z delii byla w promocji to ponoć nie :( a to tez jest kosmetyk z poza szaf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dowiedziałam się o promocji dzień przed jej zakończeniem więc biegiem do Rossmanna sprawdzić czy to prawda i jednak się udało ;)) Nie umiem wytłumaczyć Ci, dlaczego tak też było z odżywkami :((

      Usuń
  15. Ja kupiłam tylko dwa masełka do ust z Revlonu i róż w kremie z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie masełka z Revlonu kusiły wcześniej jednak ostatecznie zrezygnowałam bo i tak powinnam mieć już bana po zakupach ubraniowych :D :P

      Usuń
  16. Marzy mi się ta odżywka do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają ;)) !

      Usuń
    2. Tak! Czasami tak! Ale promocja już minęła, a ja nie zauważyłam, że one też były w promocji. Maybe next time :)

      Usuń
    3. Z pewnością jeszcze nie raz się pojawią na promocji ;))

      Usuń
  17. u mnie praktycznie wszystko co chciałam było już wybrane:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się niestety nie udało już dorwać cienia z lOreala tego pigmentu prasowanego :((

      Usuń
  18. Oj ja dużo dorwałam, dzisiaj posta pisałam.. trochę mi zeszło.. pewnie jutro się pojawi, bo jest ogromny:)
    I mam błyszczyk z Lovely i piasek z Wibo w tym samym odcieniu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem tego, co udało Ci się dorwać ;))

      Usuń
  19. ja zakupiłam jedynie 2 lakiery i szminkę z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bardzo chciałam ten korektor z Bourjois ale w jednym Rossmanie byly same ciemne kolory, a jak już trafiłam do takiego, w którym były trzy egzemplarze jasnego to każdy jeden był już otwarty i uciapany cały....:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to są właśnie nasze słynne macaczki otwieraczki :// Wrrrr ... szkoda słów !

      Usuń
  21. ciekawa jestem odzywki do rzes :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także kupiłam między innymi ten tusz i jestem zachwycona! Co do rzęs, to ja także słyszałam sporo dobrego na temat tej odżywki, jednak póki co kupiłam sławną rumiankową alterrę :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rumiankowa Alterra dała jedynie wzmocnienie ;)) a tusz powala pigmentacją i żałuję, że jest tylko jeden kolor :((

      Usuń
  23. Byłam wczoraj w Rossmanie, ale w końcu nic nie kupiłam..Gr..-.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie rossmannach była tragedia na dniach też zrobię o tym posta :) Moja zakupy były dużo większe co dodałam na insta :P Trochę poszalałam ale teraz kilka miesięcy spokój i pomysłów na posty na dwa miesiące hehe Też już właśnie nie mam gdzie tego trzymać a że urządzam nowe mieszkanko to błagam na kolanach mojego faceta o toaletkę z ikea ale miejsca i tak na nią na razie nie ma:((( Straszne życie kobiety nie ma co użyć i nie ma gdzie włożyć;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, pomysłów na posty co nie miara - z tym się zgodzę! :D Chętnie przeczytam Twój post a co do miejsca na kosmetyki to niestety u mnie w pokoju go brak i jedynie szafeczka w łazience może coś zmienić jednak zobaczymy jak to będzie ;))

      Usuń
  25. Nie mam w pobliżu rossmana i tak nad tym ubolewam!:( a widze ze lista twoich zdobyczy jest naprawdę długa !

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas niestety nie bylo takich promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety nigdzie nie widziałam tych odżywek do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannie stała na półce nad pędzlami ;))

      Usuń
  28. Och damy z wózkiem, najgorszy typ klientek jak dla mnie :) Zawsze zastawią całe przejście, a nawet po głośnym 'przepraszam' nie raczą wózka przesunąć! Musiałam to z siebie wyrzucić :D Świetne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie taka jedna z drugą - to nic, że Rossmann jest od 9 i niektóre dzieci mogą jeszcze słodko spać, obudzi specjalnie, zapakuje w wózek i migiem na zakupy promocyjne .. normalnie szkoda słów ;/

      Usuń
    2. Kochana, a wyobrażasz sobie jak do mnie do Tesco przychodzą o 2 w nocy z takim dzieckiem? I ono płacze, bo o też porze powinno być w domu i spać, a nie szwędać się po sklepie. Najgorsze jest to, ze tutaj te matki w Angli nie uspokajają swoich dzieci!!! Nie wiem dlaczego!! Po prostu pozwalają im płakać ile chcą! I te dzieci czasami aż się krztuszą i wymiotują!!! Masakra!!

      Usuń
    3. Naprawdę chyba nigdy nie zrozumiem tego .. Przecież już lepiej byłoby przyjść rano albo chociażby gdy dziecko będzie " na nogach " a nie rozespane .. albo w ogóle nie brać go ze sobą a zostawić z kimś w domu.

      Usuń
  29. Mi też coś nie coś udało się dorwać,
    VEJJS ! Martwiłam się o Ciebie !
    że też się nie pogrążyłaś i nie zatopiłaś w tych promocjach, kosmetyki i Ty to mieszanka wybuchowa jak wchodzisz to konkretnie ;)

    Widać nie jest źle, ja używam eyelinera z eveline :)

    Buźki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie :P W tym miesiącu zbyt dużo wydałam ale jakby nie było promocje Rossmannowe można podciągnąć bardziej pod haul majowy a niżeli kwietniowy :DD Eyeliner z Eveline jest świetny! :D

      Usuń
  30. miałam się wybrać na promocję lakierową, ale jakoś nie wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście lakiery nie kusiły aż tak bardzo :)

      Usuń
  31. oj lubimy promocje lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie Bourjois ma za wysoka cene troche ale tez go uzywalam,zanim wlasnie kupilam ten z Nyx :) ja w Rossmanie głównie tylko kupiłam podkład z Revlona i maskare z maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeśli porównywać by obydwa te korektory to Nyx wygrywa jednak chciałam spróbować czegoś nowego ;)) Ja podkład z Revlonu zamówiłam przez internet - niedługo takowy post pojawi się na blogu :D

      Usuń
  33. Strasznie żałuje, że nie wzięłam tej odżywki do rzęs :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że była u mnie na promocji bo jak widzę, nie we wszystkich Rossmannach tak było ;o!

      Usuń
  34. Jestem ciekawa tej odżywki do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę jej poużywam to z pewnością pokażę efekty ;)) - o ile takie się pojawią :P

      Usuń
  35. ciekawi mnie ta odżywka ale u mnie nie była objęta promocją :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ... ciekawe dlaczego tak zrobili - powinna być dostępna we wszystkich Rossmannach na promocji :/

      Usuń
  36. mam ten błyszczyk z Lovely i ten piasek! uważaj na ten błyszczyk, bo strasznie wysusza usta, polecam pod spód pomadkę ochronną nalozyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam tego błyszczyku i faktycznie wysusza trochę usta jednak nie aż tak straszliwie ;))

      Usuń
  37. Nawet nie chce sobie przypominać jaki był bałagan u mnie w rossmannie na tych przecenach. Pomadki to wszystkie były już dotykane i rozpuszczone :/ fujj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gdzie tu sens ? gdzie logika ? .. przecież wiadomo, że jak wszystko będzie zmacane to nikt nie kupi - nie zarobią :/ ..

      Usuń
  38. ja polowałam na podkłady i pudry tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kupiłam ten korektor Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię ten korektor ;) u mnie już post co w Rossmannie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam uzupełnić zapasy korektorów, ale banda ludzi mnie odstraszyła skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tym razem nie skusiłam się na Rossmanowe wyprzedaże

    OdpowiedzUsuń
  43. też się obkupiłam, nie ma co sobie żałować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Jeszcze w takich cenach :DD Nic tylko brać ;p

      Usuń
  44. ja bardzo dużo zakupiłam w Rossmannie :D takie promocje mogłyby być każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja także kupiłam co nie co Rossmannie, chociaż nie ukrywam, że bardziej poszalałam w Naturze. :) Niestety w rossmannie o każdej porze kosmetyki były wymacane... niestety niektórzy nie wiedzą do czego służy tester...

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiedziałam że odżywka 4LL klasyfikuje się pod tą promocję?? :( Swoją kupiłam bez niej i po 1,5 miesiąca jestem zaczarowana i oczarowana :D Mam nadzieję, że u Ciebie również się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widziałam na blogach rezultaty stosowania 4 Long Lashes i moim zdaniem są zachwycające, nie wiedziałam, że można ją dostać w Rossmanie, myślałam że jest jakiś bardziej ograniczony do niej dostęp, a tu proszę :) Za każdym razem jak widzę korektor Healthymix przypomina mi się, jak bardzo go lubiłam stosować pod oczy, muszę kiedyś do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń