Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 13 maja 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu.
| Week 7/8.



 Witajcie! ;-)) Po skończonym malowaniu paznokci czas zrobić małe zdjęciowe podsumowanie ostatnich tygodni. Od razu mówię, że przez te dwa tygodnie zrobiłam niewiele zdjęć, nie licząc oczywiście tych na potrzeby bloga bo ich akurat było multum z racji licznych promocji w Rossmannie czy też zwykłych, comiesięcznych zakupów oraz przychodzących do mnie sukcesywnie wygranych w rozdaniach ;)) Pogoda była iście kapryśna - tak jak i w momencie pisania tego posta, niby piękne słońce a trochę dalej okropne chmury .. 


1. Taki właśnie widok miałam wczoraj za oknem, calutki dzień padało aż do godziny 15 kiedy to raczyło wyjść słońce - wiedziało, że pora iść z psem na dwór! 
2. A to właśnie kolejna wygrana która do mnie wczoraj przyszła - przepiękny zapach <3
3. Pierwsza nagroda która do mnie dotarła -sukcesywnie będą pojawiały się recenzje również tych produktów, najbardziej ucieszyły mnie rzęsy które miałam właśnie zamawiać.
4. Jak już widziałyście, tak wygląda moje stanowisko pracy podczas wykonywania bardzo skomplikowanych zdjęć na bloga. 
5. Kilka nowości które udało mi się dorwać w Naturze oraz SuperPharmie - więcej zakupów pokażę w oddzielnym poście jednak wiem, że czeka mnie zamówienie i chciałabym pokazać wszystko razem ;)
6. I o tej godzinie człowiek potrafi wstać aby napisać posta na bloga - nie wiem dlaczego, ale w nocy lub z samego rana pisze mi się najlepiej ;) Też tak macie ? :P



1. Bywały chwile, gdzie świeciło piękne słońce a temperatura sięgała 25 stopni <3
2. Takie śniadanko sobie sprezentowałam - od dzisiaj dieta! :DD Już wiem, czym zastąpię czekoladę.
3. Część zakupów z Rossmanna które możecie zobaczyć tutaj
4. Piaskowy lakier od Wibo - nie wiem czy moje paznokcie nie odżyły jeszcze po akrylach czy to lakier tak słabo się trzyma i odpryskuje na końcówkach :(
5. Ostatnimi czasy tak właśnie wygląda mój parapet gdzie przeważnie był pusty :P
6. Zaczynamy kurację z odżywką do rzęs - akurat była -49% w Rossku. 



A jak u Was wyglądały ostatnie tygodnie poza promocyjnymi zakupami ? 
Uszczęśliwiło Was coś bardzo tak jak i mnie ? ;-)




_________________________________________
//  Facebook  // Instagram  //

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



30 komentarzy
  1. Ciekawy tydzień miałaś;D i gratuluję wszystkich wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile superanckich kosmetyków:)
    i te naleśniki mniam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O takiej porze pisać posty?! Nie podniosłabym się z łóżka za żadne skarby świata :D
    Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrafię tak wczesnie wstawac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zdarza o tej godzinie zasypiać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę pazurków <3333


    wwwthegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagramowo widzę :D Super, podobają mi się takie tygodnie w zdjęciach, ale samej chyba byłoby mi trudno wybrać małą ilość zdjęć do pokazania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam piaski Candy Shop z Wibo, ale jeszcze ich nie testowałam ;-) A o tej godzinie to ja jeszcze smacznie śpię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie aż tak bogato z tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat jestem głodna :P i pigmenty z essence!, ja mam jeden, ale jeszcze nie próbowałam :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. obkupiła się jak zawsze =D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się najlepiej pisze po południu/wieczorem posty sama nwm czemu :D
    Super mix ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm... Owocowe tutti frutti :D Uwielbiam owocowe kosmetyki :D Łoł 4 to dość wczesna godzina lub późna, zależy czy ktoś wstał czy dopiero idzie spać ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pogoda mnie już dobija ;p przez te ciągłe zmiany zdążyłam się nawet zaziębić ;p
    na promocjach skusiłam się tylko na noc zakupów w Douglas, o dziwo do Rossmanna w ogóle nie dotarłam ;p
    najbardziej cieszyły za to wolne weekendy z małżonkiem i rodzinką :) rzadko mi się zdarzały ostatnio, więc korzystałam ile się dało

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie zagospodarowany parapet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne foteczki..u mnie tygodnie leca za szybko ze i fot nie mam kiedy zrobic :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo smacznie wyglądają te naleśniki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne paznokcie, a lakier z Wibo wygląda na nich świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję wygranych:)
    o piątej nad ranem posta na bloga jeszcze nie pisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie wykorzystałam promocji w rossmanie .. niestety:( a na dzien dzisiejszy nie satysfakcjonuje mnie pogoda i fakt, ze musze przesiadywac w pracy;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ostatnie tygodnie na nauce ;< fajny mix :) pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie mixy :) U mnie ostatnio nic ciekawego się nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Narobilas mi smaka na nalesniki ;) Piekny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ładny kolor kanapy, chyba mamy ten sam wzór tylko ja mam niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, ja zazwyczaj siedzę do późna, ale wole dłużej pospać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie wyglądają te Tutti Frutti, to balsam do ciała?

    Zapraszam do mnie na bloga i do głosowania na http://www.undertwenty.pl/pl/konkurs/moja-pasja-to-moja-pewnosc-siebie/1/film/272

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie czaiłam się na tą białą kredkę z Essence i o niej zapomniałam:D

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcia :) późny wieczór lub wczesny poranek to najlepsza pora na pisanie postów, zdecydowanie :)
    ja na parapecie mam swoją prowizoryczną toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń