Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 22 maja 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu | Week 9.


Cześć dziewczyny! Dziś z racji ogromnego zmęczenia chciałam Wam przedstawić ubiegły tydzień w zdjęciach - nie jest ich może zbyt wiele jednak .. był on bardzo owocny w wydarzenia. Nie dość, że wszystkie przesyłki na które czekałam dotarły do mnie szczęśliwie to też wybraliśmy się wspólnie z K. do rodzinnego domu z pięknymi widokami o tej porze roku ;)) Jeśli nie śledzicie mnie na Instagramie zapraszam - codzienna dawka nowości. 


1. Ulubione śniadanie które mogłabym jeść codziennie.
2. Jeszcze niedawno było Was właśnie tyle - dziś ta liczba jest jeszcze większa - DZIĘKUJĘ
3. Kwadratowe czy może ..
4. Szpice ? :D Na dzień dzisiejszy krótkie ;)
5 i 6. Tak właśnie wyglądają zdjęcia do postów. 


1. Skromne zakupy w Naturze - udało mi się dorwać cień z lOreala w atrakcyjnej cenie ;) 
2. Wiosna wiosna, wiosna ach to Ty! 
3. Ślimak ślimak pokaż rogi - dam Ci sera na pierogi! :D
4. Widok zza okna. 


Jak u Was wyglądał ostatni tydzień ? 
Był równie udany jak mój ? ;-)



PS. Za miesiąc (oby!) wróci moje dzieciątko i znów będę mogła cieszyć się pełnią możliwości aparatu!

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



16 komentarzy
  1. ale ładne oczko wodne <3 jej jak mi się marzy taki piękny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tak sporej liczby obserwatorów :) oj chyba sobie zrobię podobne śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny mix :)
    śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanko wygląda pysznie - aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję się jakoś wykończona po tym tygodniu. chociaż coraz bliżej sesja, zaliczenia więc nie będzie lepiej haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zestawienie zdjec. Ślimak ślimak wystaw rogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak wiosennie u Ciebie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne oczko wodne, u mnie bez już niestety przekwitł :/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję takiej liczby obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie:D końcówkę notki musiałam szybko przewinąć, bo nienawidzę ślimaków:D

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu pyszności do jedzenia w tych Twoich mixach ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie piękne ;D jak byłam mała to zbierałam ślimaki hahah ..;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy takie same ulubione śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń