Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 13 czerwca 2014

Drobne podarunki. | Kosmetyki kolorowe.


Cześć Dziewczyny! ;) Wczoraj pokazywałam Wam ogromy haul który notabene cieszył się ogromną popularnością - wywnioskowałam z tego, że nie tylko ja uwielbiam oglądać co nowego wpadło dziewczynom do koszyka - zaś dziś szybki, krótki i przyjemny post o podarunkach od dziewczyn i drobnych, drobniutkich zakupach - bo przecież nie można przepuścić takiej okazji ! ;-) Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam dalej. 




W Hebe od wczoraj jest promocja na balsam brązujący z Palmersa który polecała Hania w swoim filmie { tutaj } i po wielu nieudanych próbach znalezienia tego idealnego - tak, post który pisałam rok temu jest już nieaktualny i pojawi się jego aktualizacja - postanowiłam skusić się na ten ;-) Same wiecie, promocje kuszą! :D Z kartą Hebe można go dostać za 28,99 zł. gdzie cena regularna waha się od 40 do nawet 50 zł.


Pierwsza paczuszka pochodzi od Weroniki w skład której wchodzą świetnie napigmentowane cienie Hean - czerń jest obłędna, oraz pigment Marizy + próbki.


Od Klaudii dostałam kurację dla stóp, błyszczyk mua oraz cztery lakiery - zieleń niesamowicie mi się podoba zaś neonki poczekają chwilę dłużej ;))  


Zaś od drugiej Klaudii pigment oraz lakier firmy La Rosa, piękny marmurkowy lakier, złoty eyeliner Vipery, maseczki, kredki i świeczkę ;)) 



Wszystko powędrowało już do kuferka zaś lakiery czekają na swoją kolej, dziękuję dziewczyny.
 Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z mojej pracy ;-))
Niebawem coś więcej o tym!


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



33 komentarze
  1. Szukam właśnie dobrego balsamu brazujacego:-) a lakiery mają fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go dopiero pierwszy raz i efekt jest zadowalający jednak można sobie zrobić nim lekkie smugi przy niedokładnym rozsmarowaniu - wchłania się dosyć szybko, przez pierwszych kilka godzin nie pachnie/śmierdzi ( niepotrzebne skreślić ) typowym samoopalaczem :D i ma lekką formułę ;)

      Usuń
  2. Nie mogę się przekonać do balsamów brązujących... mimo to mam to szczęście, że moja skóra kocha słońce i bardzo szybko staję się murzynkiem ;)
    Neonowe paznokcie kocham. Hmmm w ogóle neony to moje kolory, czasami świecę z drugiego końca miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam gdzie tego słońca nałapać - chyba, że wypad nad jezioro jedynie ;pp

      Usuń
  3. Podoba mi sie kolor blyszczyka i lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ty to ciągle coś dostajesz:P Nominowałam cię do tagu:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lemax ma świetny kolor! A pigment Mariza chyba mam taki sam i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podarunki i zakupy ;) jestem ciekawa tego bronzera z palmersa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłabym chętnie ten balsam brązujący, narazie jednak brak kasy a jak będę miała to pewnie promocji nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą mnie kosmetyki Palmers.
    Podczas najbliższych zakupów wybiorę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że jesteś zadowolona z paczuszki :) ja z Twojej pracy jak najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,że paczka ci się spodobala :)
    Ta zielen jest piękna,niestety byla tylko jedna szt

    OdpowiedzUsuń
  11. Te neonowe lakiery wyglądają cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te neonki od Klaudii :3

    zapraszam do mnie na bloga, dzisiaj będę wstawiać wyniki giveaway :3

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym balsamem brązującym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na neonki również przyjdzie czas ;)) wszystkie kolorki spoko!

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu kliknę subskrypcję Hani, bo już kolejny raz się mi przewija i na blogu i na Insta - Hania pokazywała, recenzja u Hani i ciągle zapominałam o kogo chodzi :D Ale już będę wiedzieć :)
    U mnie na razie numerem jeden z balsamów brązujących jest ten od Garniera, choć mam wrażenie, że jak używam go częściej, to powoduje wypryski na dekolcie. O tym z Palmers już czytałam pozytywne opinie, sama lubiłam klasyczną wersję ich balsamu, więc chyba czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się u Ciebie pigment La Rosa. Ja mam beżowy i jest to ostatnio mój ulubiony cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty :) Ciekawa jestem neonków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne nowości. z palmers miałam balsam na rozstępy, pompka niestety już na samym początku się popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie fajne neonowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń