Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 7 czerwca 2014

HTML » SOS dla bloga! - wprowadzenie.



Cześć Dziewczyny! ;) Jeśli dobrze pamiętacie to na blogu jakiś czas temu pojawiła się ankieta która miała pomóc mi w usprawnieniu prowadzenia bloga i w propozycjach na posty kilka razy pojawił się temat kodów. Lubię pomagać innym - chętnie wykonuję szablony na zamówienie - dlatego też podzielę się z Wami podstawami HTMLu ;-) Jeśli jesteście ciekawe co szykuję w najbliższym czasie ..

  • Oczywiście pierwszą i najważniejszą rzeczą jest powrót mojego Canona - niestety jeszcze jakiś 2 tygodnie - mam nadzieję, że będzie śmigał tak jak wcześniej i polubi się ze szkiełkiem :) Dzięki temu jakość zdjęć znów będzie taka jak na początku. 
  • Wprowadzenie kilku nowych serii na bloga które sukcesywnie będą się tutaj pojawiały - nie ograniczanie się jedynie do kwestii kosmetycznych ( oczywiście haule, denka i recenzje będą się pojawiały!  )
  • Ponowne uruchomienie kwestii szablonów bloga - na pewno dam znać! ;-) 

Oby tym razem nie skończyło się na słomianym zapale - tak jak to zwykle miało miejsce ... Póki rozpiera mnie energia i chęci lecę spisywać to, co siedzi w mojej głowie a wierzcie mi - w nocy myśli mi się najlepiej!  ;-) 


I teraz pytanie do Was odnośnie kodów HTML - co sprawia największą trudność ? Zacząć od najprostszych rzeczy? 
Chętnie uwzględnię problemy w kolejnym poście poświęconym temu tematowi ;-)) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Jesteś niezwykle pomocną osobą i super, że taka seria pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to świetny pomysł i z pewnością skorzysta z niego wielu Twoich czytelników :) Ja na HTML się znam, więc mnie osobiście raczej się nie przyda, ale innym na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł naprawdę :)
    Ja na HTML się co prawda nie znam, ale wiem, że dużej ilości osób się takie posty przydadzą ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja korzystam z Canona :-) mam nadzieje, ze nowa odslona bloga bedzie udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym hmtl;D chętnie się czegoś dowiem. ogólnie wszystko wiem jak narazie, ale jak będę miała problem to wiem gdzie pisać;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to wszystko jest czarną magią, więc przyjmę każdą wskazówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zacznij od podstawowych rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie skorzystam z każdej rady, planuję wprowadzić u siebie kilka zmian, przygotowałam już prawie wszystkie grafiki, a kompletnie nie wiem jak "zamontować" to na blogu ;) Boję się tak w niewiedzy grzebać w kodzie i kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zmieniłam sobie szablon, ale jeszcze nie wszystko jest dopracowane, więc chętnie zapoznam się z Twoimi wskazówkami co do różnych kodów CSS czy innych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi w htmlu wsyztsko sprawia trudnosc ;< wiec chyba i tak sie zglosze do Ciebie o pomoc xDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, uwielbiam takie posty :). Ja na htmlu nie znam się aż tak bardzo. Czy taki szablon jak Ty obecnie masz, chodzi mi o rodzaj tego czarnego nagłówka, też robi się w htmlu :)?

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie to trochę czarna magia hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny pomysl, bardzo mi sie przyda taka seria postow, bo jestem zielona w tym temacie. Moj blog wyglada strasznie skromnie i brakuje mu tylu rzeczy, ktorych nie potrafie sama zrobic ; (

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym chciala sie naglowki nauczyc robic :D

    OdpowiedzUsuń
  15. najpierw podstawy dla takiego zieleniaka jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl, mi sie to na pewno przyda :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam ! <3 super będzie taka seria !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, na pewno przydadzą się jakieś porady a propos html'u. Trochę go znam, ale na blogu czasem wymiękam :p Nie wiem właściwie, co aktualnie by mi się przydało, ale będę śledzić tę serię, może coś przydatnego znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że najlepiej będzie jak zaczniesz od początku, wtedy więcej osób będzie mogło skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  20. oj dla mnie to wszystko to czarna magia także ja bym proponowała zacząć od podstawowych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, czekam na taką serię :)

    OdpowiedzUsuń