Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 12 czerwca 2014

Obrabowanie banku! Ogromny haul czerwcowy.


Cześć Dziewczyny! Tak jak pisałam na Facebooku oraz obiecywałam na Instagramie pokażę Wam zawartość trzech pudełeczek które miałam przyjemność odebrać wczoraj z paczkomatu - uwielbiam ten moment gdy przychodzi sms ;) ale także zwykłe zakupy drogeryjne.  Nie zdziwcie się, że będzie tego trochę więcej ale przecież urodziny ma się raz w roku - znalazła się między innymi pielęgnacja ale także kolorówka czy pędzle. Jeśli jesteście ciekawe co dokładniej wpadło w moje sidła - zapraszam dalej ;-))



Pierwsza część zakupów drogeryjnych pochodzi z Rossmanna oraz Hebe gdzie do koszyka wpadły nawilżające rybki Rival de Loop z promocji za ok. 4 zł, balsam do ciała Baby Dream fur Mama - a miała być oliwka, ach to moje roztrzepanie oraz oczyszczające plastry na nos które świetnie się sprawdzają i wyciągają najgorsze!  ;)


Superpharm również uraczył nas promocjami  -50% na wybrane dermokosmetyki więc czemu by nie skorzystać i nie sięgnąć po polecane wszem i wobec serum Hydrain3 Dermedic.Kolejne podejście skutkowało pojawieniem się w koszyku  wody termalnej Uriage która czeka na swoją kolej zaraz po Avene. Wymienne główki do szczoteczek elektrycznych 4 sztuki za niecałe 50 zł - nie ma co sugerować się ceną z nalepki ponieważ na kasie i tak wybiło się co innego + po przekroczeniu 35/40 zł za zakupy można było dokupić serum Bioliq oraz potrójne opakowanie płatków kosmetycznych Cleanic ( niewidoczne na zdjęciu )


Nie obyłoby się bez zakupów kosmetycznych z którymi trochę poszalałam. Na pierwszy ogień idzie drogeria ekobieca. Tutaj złożyłam największe z tych trzech zamówień w skład którego wchodzi woda różana w ilościach x2 gdyż dużo dobrego o niej czytałam i słyszałam a znudziły mi się tradycyjne toniki - zawsze to jakaś odskocznia, tak samo jak spirulina czy kokosowy peeling polinezyjski. Nie mogło się obyć bez pędzla - wybór padł na mój pierwszy pędzel - bdellium tools 778, korektory kamuflujące Hean oraz odżywka Equilibra. Zapomniałam na zdjęciu umieścić jeszcze różu ze Sleeka - Rose Gold, zobaczyłam dopiero jak zaczęłam pisać post :P


Mintishop jest drogerią internetową do której bardzo chętnie wracam jednak obawiam się, że niedługo skończy się asortyment którego nie mam w swojej kolekcji ;P Do koszyka wpadł jednak róż Nyx w kolorze Taupe, lakier Models Own Blueberry Muffin - jako prezent urodzinowy ale także cień Essence z kolekcji Cookies & Cream w kolorze Macaron, C'est Bon!, paleta Zoeva z przepięknymi kolorami  oraz pędzle ...


Ostatnia paczka pochodziła ze sklepu urodomania gdzie zakupy były najmniejsze ;-))  Tutaj wpadły jedynie 2 opakowania rzęs Ardell 318 które pokochałam stosunkowo niedawno oraz podkład Revlon Colorstay 150 Buff to po, aby mieszać go z za ciemnym 350 ;))


Poniżej możecie zobaczyć zbliżenia poszczególnych rzeczy ;)


Najlepszym deal'em był jednak zakup karty do aparatu 16GB za niecałe 12zł :D W tym miesiącu nie planuję już żadnych zakupów ! ale to dopiero początek więc zobaczymy jak tego postanowienia będę się trzymała dalej ;-)) Teraz zostaje jeszcze zaopatrzyć się tylko w potrójne szufladki z powodu braku miejsca na kosmetyki kolorowe!



Miałyście doczynienia z tymi produktami ? dajcie znać bo jestem bardzo ciekawa 
- oczywiście kolorówką musiałam wykonać próbny makijaż! :D 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



130 komentarzy
  1. raj <3 lubię oliwkę baby dream :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cień z essence jest boski! róż z nyx'a też super....zresztą wszytko jest świetne ;) od razu mam ochotę go kupić :D ale w tym miesiącu już i tak poszalałam... i co teraz robić ?! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czekać do następnego miesiąca :PP albo naprawdę okraść bank :D

      Usuń
    2. ech...masz rację, poczekam :D ostatecznie premia się w pracy szykuje :P

      Usuń
    3. O widzisz :D Wtedy możesz dorzucić do niego coś jeszcze :D

      Usuń
  3. Sporo z tego znam oj sporo;) a pędzelki BT są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie byłam przekonana do tych pędzelków BT ale powiedziałam raz kozie śmierć i zobaczymy jak będzie się sprawował ;) Ty masz jakieś z tej firmy ? Jak się sprawdzają ? :))

      Usuń
  4. Ile cudowności! Serum, pędzelki, lakiery, woda różana, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogłam ich nie wziąć - tak ładnie do mnie mrugały :D

      Usuń
  5. Wow! Same fajne rzeczy, zwłaszcza pędzelki :) i bronzer z nyx :) daj znać jak Ci się będą sprawować te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się recenzje poszczególnych produktów - obiecuję! ;))

      Usuń
  6. Niesamowite zakupy. Plastry na nos miałam, całkiem fajne. Serum Dermedic jest na mojej chciej liście :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście spełniłam swoją zachciewajkę podczas promocji ;D

      Usuń
  7. Dużo świetnych produktów tu widzę. Ja planowałam ograniczyć wydatki ale jakoś mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również planowałam ale na tym się skończyło gdy tylko weszłam na strony zamawiać podkład i gąbkę RT siostrze :D A Ty co takiego kupiłaś ? :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jak na razie wzięłam jeden na spróbowanie bo nie byłam do nich przekonana - a jak wyjdzie, zobaczymy w praniu ;)) Jakie konkretnie Ci się marzą ? :))

      Usuń
  9. Hakuro H13 bardzo lubiłam. Przez rok służył mi świetnie.
    Niestety, po tym czasie bardzo zaczęło lecieć z niego włosie ...
    Teraz czaję się na RT.
    To serum z Dermedic kusi bardzo.
    Potrzebuję czegoś nawilżającego.
    Woda Uriage to podstawowy kosmetyk na sezon wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie wczoraj podczas zabawy H13 wypadł jeden włosek - dużo czytałam, że strasznie leci z niego włosie i długo zwlekałam z zamówieniem go, jednak urzekł mnie kształtem i tak znalazł się w mojej kolekcji ;) Pędzle RT polecam z całego serca!

      Usuń
  10. Ale teraz żałuję, że przegapiłam promocję na tę wodę Uriage, wszyscy ją pokazują a ja biedna zostałam bez :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że przypadkowo trafiłam na tą promocję :PP W sumie nie wiem czemu ją wzięłam - bo jak na razie mam ogromną butlę wody z Avene :D

      Usuń
  11. ile tego!!!;p też uwielbiam te plastry na nos;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego nazbierało :D A plastry są świetnie.

      Usuń
  12. Ja tez zrobiłam już spore zakupy w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ile dobroci a dopiero połowa czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to już praktycznie koniec czerwca jeśli chodzi o zakupy :D Nic więcej ma mnie nie kusić ;p

      Usuń
  14. Mnie serum Hydrain rozczarowało. Po tylu pozytywnych opiniach spodziewałam się czegoś o wiele lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jak na razie nie mam zdania na jego temat ;P

      Usuń
  15. Świetne zakupy też bardzo lubię Mintishop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie te ich kolorowe opakowania ;))

      Usuń
  16. Poszalałaś Kochana :D. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzli nigdy dość :) Zwłaszcza Zoevy i cudownych różowych Bdellium :) Na serum Bioliq również się ostatnio zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem! Pędzli nigdy dość zwłaszcza, że wymieniam swój stary zestaw kupiony do szkoły na nowy ;)) Możesz już coś powiedzieć na temat tego serum ? :)

      Usuń
    2. Serum nie używam za długo, jednak na pewno podoba mi się to że szybko się wchłania i nie zostawia żadnych lepkości :) I zapach bardzo mi się podoba, no ale to już kwestia względna :)

      Usuń
    3. Ja jak na razie tylko je powąchałam i zapach faktycznie jest bardzo fajny ;PP Zobaczymy jak to będzie z działaniem jeszcze ;)

      Usuń
  18. Ale tego dużo! :) Czyżby też zodiakalna bliźniaczka? ;p
    Ja też świeżutko po urodzinach, i ciężko się powstrzymać, żeby nie zaszaleć kosmetycznie, ale... biorę się za remont sypialni, no i czeka mnie kupno telefonu, no i wakacje idą... Więc póki co kupuję tylko to, co niezbędne!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, bliźniaczka ! ;)) Remont sypialni, telefon i wakacje są zdecydowanie ważniejszymi kwestiami a niżeli zakupy kosmetyczne ;)) Powodzenia w powstrzymywaniu się :*

      Usuń
  19. Same dobroci! Chyba w końcu też skuszę się na wodę różaną :) /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o niej słyszałam jednak na razie czeka na swoją kolej gdyż jeszcze na półce stoi tonik z Lirene ;))

      Usuń
  20. Też mam czasem takie miesiące, że robie zakupy, jakby miał być koniec świata ! Powiem Ci jednak, że mnie bardziej cieszą małe zakupki. Bo jak na raz nakupie tego wszystkiego to już tak mniej a potem portfel płacze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie cieszą zarówno te małe jak i te duże ♥♥ ale portfel zdecydowanie płacze przy tych drugich :P

      Usuń
  21. Rewelacyjne zakupy ja zużywamy wszystko aż do jesieni pózniej rozbijamy świnke skarbonkę
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja nie potrafiłabym się tak powstrzymywać - w gorącej wodzie jestem kąpana :PP Ale później jaka radość z rozbicia świnki ! :D

      Usuń
  22. Te plastry naprawdę działają? :D Bo czytałam różne opinie, aczkolwiek jestem nimi od dawna zainteresowana. Super zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działają świetnie - tak samo u siostry bo wczoraj pierwszy raz testowała ;))

      Usuń
  23. ile wspaniałości! :) Mam te plastry na nos i lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to moje pierwsze plastry na nos i okazały się strzałem w dziesiątkę! :))

      Usuń
  24. Świetne nowości, ja niebawem też mam urodzinki i zastanawiam się co tu chcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na zapas wszystkiego najlepszego! :** Trudny wybór jeśli tyle ciekawych rzeczy jest na rynku ;-))

      Usuń
  25. ale super zakupy! ;)
    bardzo lubię drogerię mintishop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że jak większość robiąca tam zakupy ;PP

      Usuń
  26. Jakie świetne zakupy!!! Szczególnie pędzelki, paletka Zoeva i róż Essence wpadły mi w oko <3
    Ja dziś też zamówiłam sobie dwa nowe pędzelki z Zoevy ;) Jutro powinny być już w moich łapkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence to cień do powiek - jest przepiękny! :D Które pędzelki zamówiłaś ?

      Usuń
    2. A widzisz, ślepota ze mnie ;) Tak, czy inaczej piękny <3
      A ten róż NYX kupiłaś z myślą o konturowaniu?
      Pędzelki, które teraz zamówiłam to Crease 228 i Petit Crease 231.
      Mam już kilka do twarzy, które uwielbiam <3

      Usuń
    3. Tak, tak róż z Nyx do konturowania ;)) Ja myślałam nad 109 i 105 jednak tego drugiego nie było na stronie więc ostatecznie odpuściłam co wcale nie oznacza, że nie będą moje ;D

      Usuń
  27. ale fajne pędzle! :) pokupowałaś troszkę hah :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow wow ale duuuużo tych zakupów! :D
    Uwielbiam ten podkład z Revlonu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj mam ochotę na te pędzle!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozostaje nic innego jak tylko zamawiać - czyż nie ? :D

      Usuń
  30. Jak na niecałą połowę miesiąca to mnóstwo nakupiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój ! :D Mam nadzieję, że już nic nie będzie mnie w tym miesiącu kusiło ;))

      Usuń
  31. same cuda :) a kolor różu ze Sleek przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, róż jest przepiękny ;)

      Usuń
  32. Revlon... mój ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  33. istne szaleństwo zakupowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. woda uriage to teraz ukojenie dla skóry

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajne zakupy :) też kupiłam serum drmedic, a wodę uriage bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ma czego zazdrościć - nie ma czego ;-))

      Usuń
  37. Same cuda! NYX Taupe i Sleek Rose Gold bardzo mnie kuszą od dawna, więc czekam na posta u Ciebie z nimi w rolach głównych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pojawią się posty z udziałem tych delikwentów - obiecuję! :)

      Usuń
  38. Ile dobroci :) miłego użytkowania ;) znam tylko plastry na nos i lubię je ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę coraz więcej zwolenniczek tych plastrów - ciesze się, że trafiłam na nie za pierwszym razem ;) Niestety nie było mi dane wypróbować ich podczas promocji w Biedronce jednak Hebe przyszło z pomocą :P

      Usuń
  39. widze u Ciebie jak u mnie sporo zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na kolejne części u Ciebie bo chyba bardziej poszalałaś a niżeli ja ! :D

      Usuń
  40. Niam, niam jest Bdellium!! :)
    Kocham te pędzelki, już mam 22 i chcę jeszcze! Ale póki co muszę przystopować :D
    Ja się szykuje do zakupu kilku podkładów Revlon Color Stay żeby mieć dla siebie i klientek ;) Jak patrzyłam w sklepie to 350 jest mi ciut za ciemny, ale to dobrze bo planuję się jeszcze opalić!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu skusiłam się na Bdellium - uległam i zobaczymy czy wyjdzie z tego miłość :DD Aż 22 pędzelki ? ;o mam nadzieję, że ja tak nie oszaleję na ich punkcie - oby! :"D Revlon u mnie sprawdza się fantastycznie - jeszcze ta nowsza wersja to już w ogóle miodzio ;))

      Usuń
  41. nie mam żadnego z tych produktów, ale kilka wpadło mi w oko. Jestem ciekawa tych pędzelków jakby sprawdziły się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie znasz żadnego z nich ? :DD Pędzelki polecam ;))

      Usuń
  42. Chyba też sobie kupię tą wodę z Uriage;)

    OdpowiedzUsuń
  43. też muszę znaleźć nowe miejsce na kosmetyki:P Zazdroszczę pędzli:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyprosiłam mamę, że gdy pojedzie do sklepu z meblami itp niech wrzuci szufladki do koszyka bo nic się już nie mieści w jednych :((

      Usuń
  44. Niezłe zakupy, kusi mnie ta woda różana, same dobroci o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo dużo dobrego o niej słyszałam i postanowiłam się skusić ;))

      Usuń
  45. Czekam na więcej zdjęć tego różu z NYX słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Co ja tu wejdę i obejrzę haul, to coś dopisuję do listy zakupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mam jak odwiedzam blogi innych dziewczyn - nie jesteś sama! :D

      Usuń
  47. Ajj ile cudownych zakupów! ;D też uwielbiam ten moment kiedy dostaje smsa, że mam do odebrania paczuszkę ;)
    Rzęsy świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszym momentem jest wyczekiwanie na przesyłki - później już ciśnienie schodzi :DD A rzęsy polecam! ;)

      Usuń
  48. O Tyyyy :D Za dużo masz tych nowości, skręca mnie zazdrość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę się tego nazbierało ale to tylko ze względu na urodziny - już później nie będzie tak fajnie :((

      Usuń
  49. Uzbierało Ci się tego sporo :)) Mam tą wodę różaną, ale jej nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. rewelacyjne nowości, bardzo lubię wodę różaną, właśnie tą.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy Ty to wszystko zużyjesz... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacje zużyje się szybko, z kolorówką również nie będzie problemu ;))

      Usuń
  52. Zakupowe szaleństwo ;-) Daj znać jak sprawdza się to serum z Bioliq, bo mam w planach jego zakup, ale nie wiem czy polubi się z nim moja cera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać ale to dopiero jak skończy mi się serum z Dermedic ;)

      Usuń
  53. Pędzelki wyglądają na fajnie;) Skusiłabym się;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pędzle są genialne! Aż sama mam na nie teraz ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajne zdobycze, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam ten odcień różu ze Sleeka w swoim trio do konturowania i choć kolor jest absolutnie boski, to pigmentacja rozczarowuje. Swoją drogą cień Nyx Taupe świetnie wygląda na twarzy, jako bronzer!
    Świetna promocja w SuperPharm, szkoda że nie ma tego sklepu u mnie w mieście, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda mi się go odwiedzić i liczę na to, że wtedy też będzie jakaś korzystna promocja :)
    Muszę spróbować tych plastrów na nos, lata temu używałam takich z Nivea i były świetne, jak zniknęły z Rossmana, to próbowałam różnych innych, ale nic nie działały.

    OdpowiedzUsuń
  57. mialam jedynie podklad revlon i lubilam:) pędzli jestem mocno ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne rzeczy, też kocham Minti:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Niestety nie znam żadnego produktu, ale życzę Ci miłego testowania:) A skoro miałaś urodziny, to obrabowanie banku jest usprawiedliwione :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor lakieru Model Own bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń