Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 4 czerwca 2014

Powrót do dziecięcych lat - Blogerski Dzień Dziecka w Lublinie.


Cześć dziewczyny! Jak już możecie zobaczyć po tytule, kopną mnie zaszczy uczestniczenia z Blogerskim Dniu Dziecka w Lublinie - powiem szczerze, że długo zwlekałam z wzięciem udziału w takim przedsięwzięciu z racji "mojej nieśmiałej natury" ;) Żyję, jestem cała i zdrowa więc nie było się czego obawiać jednak panikary już tak mają ! - na pewno nie jedna z Was wie, o czym mówię. Jeśli jesteście ciekawe relacji - zapraszam dalej ;) 




W sobotę, 31 maja - wszystkie niżej wymienione blogerki - spotkałyśmy się w lokalu Akwarela na Starym Mieście gdzie byłyśmy umówione na godzinę 13 jednak nie byłabym sobą, gdybym nie odwiedziła " po drodze " SuperPharmu z okazji -50% na wybrane dermokosmetyki - takim oto sposobem w moje ręce trafiło nawadniające serum z Dermedic za niecałe 24 zł. Przyznam szczerze, że jest to moje pierwsze serum, więc zobaczymy jak będzie się sprawowało - Gdy już wszystkie dziewczyny dotarły na miejsce, zaczęło się! :D Plotkom nie było końca ale kto tak dobrze zrozumie blogerkę jak nie inna blogerka - no kto ? ;)) W międzyczasie na stoły wjeżdżały pięknie wyglądające sałatki i desery - polecam lokal pod tym względem, porcje są ogromne! pewnie niedługo zawitamy tam z moim TŻ ;-) Najważniejszą kwestią w tym spotkaniu był cel: zebranie jak największej ilości słodyczy dla dzieci z Lubelskiego Domu Dziecka, z tego co widziałam  zebrała się całkiem pokaźna ilość - niech małe serduszka również coś z tego mają ;)


Lista uczestniczek:

Zdjęcia podkradłam dziewczynom z racji dalszej awarii mojej dzieciny - mam nadzieję, że się nie obrażą. Miłego oglądania ;-) PS. Jak dobrze, że włosy dziś idą pod ciemne moce farby bo kolorowe włosy a przede wszystkim ciepłe tony na nich zdecydowanie nie są dla mnie :P !


Pogoda była całkiem przyjemna, z ogródka mogłyśmy wszystko pięknie podziwiać m. in. panią w czerwonej suki, pary biorące śluby - ten widok trochę mnie przeraził gdyż uświadomiłam sobie, że za rok sama tak będę wyglądała ! Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek, dziewczyny przygotowały dla Nas "drobne" upominki od firm takich jak: Coloris, Anatomicals, Soraya, Eveline, Venus, Świt, Mariza i Forte Sweden. - miałam niezły dylemat, gdzie ja to wszystko pomieszczę jednak kilka chwil i ostatnią "wolną" szafkę opróżniłam na rzecz kosmetyków - idąc na busa myślałam, że odpadnie mi ręka - SZALONE! Czas spędzony w takim gronie zleciał bardzo szybko, dziewczyny nie zdążyły się nagadać a ja w tym miejscu obiecuję - kilka takich spotkań i będę nadrabiała razem z Wami! :D Jak to się mówi, pierwsze koty za płoty - początki zawsze są trudne :P 


Podsumowując - dziękuję za świetnie spędzony czas a Wy spodziewajcie się ogromnej dawki recenzji! ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



40 komentarzy
  1. Początki może i bywają trudne, ale jak widzisz - było warto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że udało się namówić Cię na spotkanie i że się podobało, mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się spotkać :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inicjatywa, jeżeli będzie coś takiego jeszcze w Lublinie chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy nie wyglądały źle :) Następnym razem trzeba się więcej odzywać :) Czy nie wydaje Ci się, że żel anatomicals pachnie cukierkami coca-cola :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój moje włosy .. szkoda słów - na szczęście już ich nie ma! :D Niestety u mnie pierwszy kontakt nie wychodzi zbyt dobrze - rozpoznanie "terenu", później już tylko lepiej ;)) Siostra wąchała żel - faktycznie również wyczuła colę ;pp

      Usuń
  6. Wspaniałe są takie spotkania, tylko czas tak szybko leci na nich...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ja patrząc na zdjęcia ze spotkania też stwierdzam,że na moje naturalne "ombre" przyszedł już kres :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście swoich się pozbyłam częściowo :D

      Usuń
  8. Mam nadzieję że u mnie też kiedyś zorganizują takie spotkanie :) Aż nabrałam smaka na truskawki jak zobaczyłam jedno zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dziewczyny, że się spotkałyście - dobrze jest pogadać z osobami, które mają taką samą pasję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o proszę! jest czego pozazdrościć! no jestem ciekawa jak się przygotowuje takie przedsięwzięcia. i znowu zmieniłaś wygląd!:P co kolejny to co raz lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta niezdecydowana ze mnie - wygląd zmieniam jak rękawiczki :P

      Usuń
  11. Kiedys chciałabym isc na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się bardzo cieszę, że zdążyłyśmy trochę pogadać, Twoje zdjęcia są fenomenalne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę! ;)) Dziękuję ;*

      Usuń
  13. Fajne prezenty :) No i zazdraszczam, spotkanie musiało być świetne! Blogerski Dzień Dziecka brzmi bardzo ciekawie, może za rok zrobimy coś takiego w Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę;D
    i jakie fajne rzeczy przywiozłaś ze sobą;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie co testować przez najbliższy rok :D

      Usuń
  15. Też jestem z Lublina i chętnie poznałabym inne dziewczyny ale tak jak Ty jestem trochę nieśmiała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc nie jestem sama - grunt to się przełamać! :D

      Usuń
  16. Konkretna relacja :)
    W jakim programie ,,podciągasz" kolory zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wszystko robię w PS jednak w Photoscape również da się zmienić kontrast ;-))

      Usuń
  17. :) Chyba nie było strasznie? Dziewczyny ze zdjęć znam od dawna i wiem, że z nimi nie może być źle :D Cieszę się, że się dobrze bawiłyście i spotkanie się udało ;) Może i my się kiedyś spotkamy. Póki co ja wybieram się 14 czerwca do Chełma na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie było strasznie! :D Pewnie przyjdzie ten dzień, że i my się spotkamy :PP Widziałam właśnie Twój kierunek - Chełm ;-))

      Usuń
  18. Widać, że spotkanie było udane :) Miłego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądałaś , miłego testinguu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super, fajnie Wam, że się tak spotkałyście :)
    Miłego testowania :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń