Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 21 czerwca 2014

Smerfów świat - MUA Bold Blue.


Cześć dziewczyny! ;-) Jak już może wiecie z Facebooka czy Instagrama doszczętnie pochłoną mnie remont kuchni - mogłoby się wydawać, że to pikuś z racji małej powierzchni jednak nic bardziej mylnego! Jest to chyba jedno z najgorszych pomieszczeń! :P Ale post nie o tym .. ;-) Znalazłam z rana chwilę aby przedstawić Wam lakier w iście smerfowym kolorze ... takie było moje pierwsze skojarzenie gdy zobaczyłam go na moich paznokciach w pełnej krasie ;-) Mowa tutaj oczywiście o lakierze MUA w kolorze Bold Blue.



Swoją buteleczkę o pojemności 6,2 ml dorzuciłam przy zamówieniu na Mintishopie przy ostatnim zamówieniu które mogłyście zobaczyć tutaj  jego cena to jedyne 5,90 zł jednak często jest na promocji - tak jak teraz ;-)) Jest to druga buteleczka lakieru  tej firmy i raczej na nich nie poprzestanę. Emulsja znajduje się w szklanej buteleczce z poręcznym pędzelkiem o standardowym włosiu, nie śmierdzi wybitnie jednak zapachu róż na próżno się doszukiwać ;) Dobrze kryje przy dwóch grubszych warstwach - trzech cieńszych - nie bąbelkuje oraz nie smuży. Najważniejszą kwestią jest wysychanie i utrzymywanie się na paznokciach - osobiście nie mam z tym problemu gdyż lakier ten trzyma się dobre 4 dni zaś bez wysuszacza schnie całkiem dobrze - na cienkie warstwy wystarczy 10-15 min i mani gotowe ;-)


Czy polecam ? Oczywiście ! chociażby ze względu na niską cenę oraz pojemność która pozwoli nam na zużycie lakieru do końca ;-) Trwałość i wysychanie również jest na plus więc czego chcieć więcej - MUA ma bogatą paletę kolorów którą możecie znaleźć tutaj ;-)) 


Dajcie znać czy lubicie takie kolory albo czy miałyście styczność z lakierami tej firmy i jak podobają Wam się małe pojemności lakierów ? Jestem bardzo ciekawa ;-)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



48 komentarzy
  1. bardzo przyjemny kolorek :)
    Jesteś zadowolona z Seche Vite? Mój jest już na wykończeniu, ale ogólnie dobrze go wspominam. Zamówiłam sobie teraz Sally Hansen Insta-Dri, jestem bardzo ciekawa czy lepiej się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to mój pierwszy tego typu produkt - wcześniej dużo o nim czytałam i wiedziałam, że może trochę ściągać końcówki lakieru jednak wystarczy umiejętnie z nim pracować i można uniknąć tego efektu ;-)) Ogólnie bardzo go polubiłam i malowanie paznokci sprawia mi jeszcze większą frajdę! ;))

      Usuń
  2. Lubię takie kolory, chociaż sama rzadko ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam jeden lakier z tej nowej serii MUA, ale był absolutnie tragiczny pod względem jakości i krycia, przez to się zraziłam i chyba nie pokuszę się na nie więcej. Co do samego koloru, niebieskości lubię jedynie turkusowe lub rozbielone i ten też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie ma jako takich problemów z tymi lakierami ;-))

      Usuń
  4. piękny błękit, jak niebo latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, uwielbiam niebieskie paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jeden lakier MUA w kolorze Bright Coral i jestem zadowolona :) bogata gama kolorystyczne, wysychanie, trwałość bardzo ok patrząc na tak niską cenę :) na pewno przy okazji zakupów w Minti wybiorę sobie jeszcze jakiś kolor i możliwe, że będzie to właśnie ten smerfowy - super jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również kolejne kolorki wskoczą do koszyka przy zamówieniach :D

      Usuń
  7. jej kolor przepiekny! :) I taki 'mój' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swoich paznokci w niebieskościach nie lubię.
    Natomiast często podziwiam takie kolory u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek! Ostatnio mam "fazę" na niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również trwa taka faza - zamówiłam dwa z których jestem bardzo zadowolona ♥

      Usuń
  10. Piękny kolor! :)
    Lakiery tej firmy tak tak i pomadki kuszą mnie strasznie! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dużo dobrego słyszałam na temat pomadek MUA jednak nie kuszą aż tak strasznie - może dlatego, że dopiero przekonuję się do koloru na ustach :PP ?

      Usuń
  11. Ładny, delikatny, połyskujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, połysk to sprawka Sache Vita ;-))

      Usuń
  12. Ładny kolor ale podobno te lakiery słabo sie trzymają na paznokciach daj znać jak sie spisywał u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W notce pisałam, że u mnie utrzymuje się dobre 4 dni ;)

      Usuń
  13. Piękny lakier. Uwielbiam takie kolory. :). Cena bardzo zachęcająca i ta trwałość... ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, trwałość i cena zdecydowanie przemawiają za jego kupnem ! ;))

      Usuń
  14. Też mi się skojarzył ze smerfem ;) Bardzo ładny odcień, osobiście też wolę lakiery o małej pojemności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo smerfiasty :P
    A może pokazałabyś kuchnie przed i po remoncie .
    Bardzo lubię tego typu wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zrobiłam zdjęć przed remontem kuchni i nie wiem czy byłby sens teraz to robić jednak pomyślę nad tym ;-))

      Usuń
  16. Jaki piękny błękit i paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście bardzo smerfowy kolorek :) Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio robiłam zamówienie na Minti i zastanawiałam się czy nie dorzucić jakiegoś lakieru do koszyka, ale w końcu odpuściłam :) Następnym razem to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było śmiało dorzucać ! :D ja już drugi raz to zrobiłam i nie żałuję ;-))

      Usuń
  19. Nigdy za niebieskościami na paznokciach nie przepadałam, a ostatnio wprawiają mnie w zachwyt, bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny odcień. Podoba mi się też to, że jest trwały. Zazwyczaj u mnie trwałość lakieru to dwa dni, więc cztery byłoby miłym odpoczynkiem od malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety krótka trwałość lakieru występowała po ściągnięciu żeli czy akryli - teraz już jest ok ;-))

      Usuń
  21. Najbardziej lubię takie małe buteleczki lakierów (dlatego chętnie kupuję lakiery z H&M), kolor ładny, faktycznie smerfowy, choć moje pierwsze skojarzenie to błękit nieba :)

    OdpowiedzUsuń