Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 5 czerwca 2014

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty maja.


Cześć dziewczyny! ;-) Aby rozruszać bloga a w sobie wyrobić pewne nawyki postanowiłam wprowadzić na blogu serię postów - pierwszą z nich będą posty na bis. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu a ja dzięki nim wiem, o czym najchętniej czytacie  ;)





Witajcie ;-)) ! Jak doskonale wiecie jeszcze do dziś trwa promocja -49% na kolorówkę w Rossmannie, jest to ostatnia tura w skład której wchodzą produkty do ust lecz szczerze wątpię w to, czy coś jest jeszcze do dostania ;) Atmosfery panującej w tym sklepie podczas takiej akcji nie będę opisywała bo wszystkie doskonale wiemy co się w tym czasie dzieje i przyznam szczerze, że tego nie rozumiem ... W dzisiejszej dobie Internetu można znaleźć wszystkie informacje na temat danego produktu łącznie ze swatchami np. cieni - fakt faktem nie zawsze odzwierciedlają one rzeczywisty kolor jednak wystarczy rzucić okiem na kilka bądź kilkanaście zdjęć, obejrzeć filmik jeśli takowy produkt był w użyciu a nie chamsko pchać swe brudne palce do produktu który lada chwila może zostać kupiony - brak słów. Na szczęście udało mi się dorwać wszystkie kosmetyki jeszcze nie macane ale to tylko ze względu na fakt, że byłam w tej drogerii z samego rana - chociaż i wtedy było już tłoczno bo żeby dostać się do jakiejkolwiek szafy trzeba było łaskawie poczekać aż zastawiona " Dama z wózkiem " raczy się przesunąć .. Ale post miał być dzisiaj nie o tym ...


Cześć Dziewczyny! ;)) Przełom miesiąca kwietnia i maja był dla mnie bardzo owocny jeśli chodzi o zakupy - nazbierało się tego, nie powiem . Począwszy od Rossmannowej promocji -49 % na kolorówkę o której możecie poczytać więcej tutaj a skończywszy na tradycyjnym, comiesięcznym uzupełnianiu braków. Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam dalej ;)



Dziś o podkładzie Lirene Glam&Matt który ma swoje zwolenniczki ale także i przeciwniczki. Dość długo się na niego czaiłam jednak postanowiłam odpuścić i z pomocą przyszła mi wygrana u Hexx której jeszcze raz serdecznie dziękuję ;) Moja skóra nie z każdym podkładem się zaprzyjaźnia z powodu swojej tłustości - nadmiernego wybierania sebum jednak pomyślałam, skoro jest to podkład MATUJĄCO - rozświetlający to czemu nie, damy mu szansę ;)


Cześć dziewczyny! Nie raz wspominałam o przebarwieniach które posiadam na policzkach - są one utrapieniem gdyż nie każdy podkład sobie z nimi radzi jednak z pomocą przychodzą mi kosmetyki silniej kryjące - począwszy od kamuflaży a skończywszy na .. Dermacolu który nazywany jest podkładem silnie kryjącym. Kupiłam go po dość długich namysłach oraz filmiku Miss Heledore na jego temat ;) Jeśli jesteście ciekawe czy i jak sprawdził się u mnie koniecznie czytajcie dalej! ;)


Cześć dziewczyny! Dziś miał być projekt denko jednak przez załatwianie spraw na mieście nie zdążyłam obrobić zdjęć więc pojawia się post iście chwalipięcki :) W tym miesiącu los był dla mnie niesamowicie łaskawy - poczta odwiedzała mnie praktycznie co kilka dni, takie sytuacje chyba każda z nas uwielbia <3 Począwszy od kuleczek do pędzli a skończywszy na kosmetykach marki Oeparol. Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam dalej.

Tak jak myślałam - największą popularnością cieszyły się nowości kosmetyczne oraz wygrane. Co jak co ale sama uwielbiam podglądać nowości u inny dziewczyn - czy to na blogu, czy na youtube bo zawsze wyhaczę coś dla siebie! Też tak macie ? ;) 



Dajcie znać, co sądzicie o tego typu postach - jestem ciekawa Waszej opinii na ten temat ;-)) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



13 komentarzy
  1. lubię oglądać nowości, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha no wydaje mi się, że najlepiej sprzedał się post o wygranych:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dermacol stosuję w awaryjnych sytuacjach z uwagi na to, że jest dość cięzki, ale tym samym radzi sobie świetnie z maskowaniem niedoskonałosci. Nie polecam jednak używać jako podkład na całą twarz .. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta promocja w Rossmanie była super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam sporo do nadrobienia na Twoim blogu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rossmanowskie promocje chyba wszystkich w najwiekszym stopniu ostatnio interesowaly :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dermacol mam ale używam trochę pod oczy ;P na moje worki. Ostatnio próbowałam wgrac ten nieszczęsny instagram na kompa, ale nie chciał mi odpalić a szkoda:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cię na moje rozdanie (trwa jeszcze tylko kilka dni ) do którego dołożyłam dziś trochę kosmetyków i biżuterii. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię takie typu posty! Można dzięki nim zobaczyć te posty, które można było ominąć.

    OdpowiedzUsuń
  10. nowości zawsze ciesze się dużym powodzeniem :d w najbliższym czasie mam w planach dodać gigantyczny haul jestem ciekawa jak sie przyjmie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post ;-) Ja jestem na tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te Twoje podsumowania - dzięki temu, tak jak ja - jestem nowa, wiem czego mogę spodziewać się po Twoim blogu :) z pewnością tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń