Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Tydzień w zdjęciach oczami aparatu | Week 10 & 11.


Cześć Dziewczyny! ;) Dzisiejszego posta nie mogę zacząć od niczego innego jak od informacji na którą czekałam z niecierpliwością a mianowicie: Jutro w końcu jadę odebrać moją dziecinkę ! ♥ Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę - do tego poczyniłam "malutkie" zakupy - jednak to pokażę w oddzielnym poście ;-)) Ostatnie dwa tygodnie minęły trochę burzliwie - dosłownie. Za oknem utworzyło się takie jezioro, którego nie widziałam jak żyję - pioruny również waliły jak oszalałe-  zalane samochody, piwnice, garaże .. na szczęście obyło się bez gradu.  Jeśli jesteście ciekawe co jeszcze się wydarzyło ... ;-)



  1.  Placuszki bananowe z kiwi i dietetyczną nutellą - swoją drogą jest pyszna! 
  2. Naleśniki z kaszy mannej które pokazywałam już wcześniej.
  3. Zupa z botwiny - czekałam na to cały rok ;-))
  4. Torcik urodzinowy - coś co tygryski lubią najbardziej. 



  1. Prezent urodzinowy z Minti ♥
  2. Zdjecia do posta { tutaj }
  3. Obiad na bogato - pierś z kurczaka i mozarellą - pokochałam sos tzatzyki ♥
  4. Nie obyłoby się bez przesyłek. 




  1. Śniadaniowa owsianka z ananasem.
  2. Piękny lakier z Hean i nowa paletka Sleeka
  3. Zamówienie z urodomanii
  4. Dzisiejsze truskaweczki - mniamuśne! :D 




  1. Śniadaniowo - niestety serka wiejskiego nie dałam rady zjeść :P
  2. Widoki z balkonu K. ;) 
  3. Któregoś pięknego dnia - najlepszy obiad ever! 
  4. Wygrana u Agaty. 

Uczestniczyłam również w spotkaniu blogerek Lubelskich o którym pisałam { tutaj }, przeżyłam 21 urodziny .. Oczywiście to tylko nieliczne momenty które udało mi się uchwycić - muszę przerzucić się na telefon gdyż cyfrówkę oddaję właścicielowi a lustrzanki nie będę ciągać ;)) 



Jak u Was wyglądały ostatnie dwa tygodnie ? Dajcie znać gdyż jestem bardzo ciekawa ;-)) ! 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



35 komentarzy
  1. ale pysznie tu u Ciebie! :)))
    dzisiaj mam tą zupę akurat :D ale wcale za nimi ogólnie nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie smakołyki u Ciebie widzę :p

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze ile smakolyków:) mmmm :P az slinka cieknie na ten torcik

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie pyszności ;d i tyle paczek;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym się u Ciebie stołować :)
    Truskawy rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam naleśniczki z dodatkami i zupe z botwiny, mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie cudowności tu pokazujesz i jedzenie<3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny mix :) a u mnie nic ciekawego się nie działo. W ostatnią sobotę byłam cały dzień w robocie. Robiłam przy organizacji i jako hostessa na takiej imprezie w moim mieście :) Przynajmniej dodatkowa kaska wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi ochoty na jedzenie narobiłaś :P naleśniczki taaaaaaaaak ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaaam, zjadłabym chętnie takie bananowe placki ! :D ostatnio próbowałam zrobić ale nie wyszły mi takie jakie sobie wyobrażałam, muszę pokombinować z przepisem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Torcik mniam! Ale w ogóle u Ciebie tu saamee pyszności! ^^
    Śliczne masz paznokcie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłodniałam patrząc na Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. truskawkami sama się opycham co dziennie

    OdpowiedzUsuń
  14. W takich postach najbardziej lubię zdjęcia jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Młode ziemniaki i botwinka uwielbiam wprostv

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i tyle jedzenia, że aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. same pysznosci u ciebie ! az slinka cieknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Awww, so many yummy pics here!
    New post up on my blog, check it out if you Have time and let me know your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo apetyczne jedzonko, uwielbiam ziemniaki :) fajny mix

    OdpowiedzUsuń
  20. Naleśniki z kaszą manną muszę zrobić! idę sprawdzić przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy znajdę gdzieś u Ciebie na blogu przepis na te placuszki na pierwszym zdjęciu? Wyglądają przepysznie :)!
    Masz pięknego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te placki są wykonane jedynie z banana i jajka + trochę mąki oraz oleju ;)

      Usuń
  22. Jak tu smakowicie, aż kusisz! ;) A muszę uważać, bo sezon bikini nadchodzi... Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. łoo mamo, tak się napatrzyłam na ten torcik, że jutro przed pracą chyba jakiś upiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To dzisiaj u mnie botwinkowa, bo narobiłaś mi smaka ;)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny, zapraszam częściej ;) Ja na pewno będę tutaj wpadać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia. :) Piękny, relaksujący widok z balkonu i tak smacznie u Ciebie, aż mi zapachniało. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. botwina to koszmar mojego dzieciństwa ;))

    OdpowiedzUsuń