Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 23 lipca 2014

Kobo | Golden rose w czystej postaci.


Tak właśnie! W końcu pokonałam swojego lenia, pomalowałam się i rozstawiłam lampy ale przede wszystkim po tygodniowej przerwie sięgnęłam po wszystkie kosmetyki kolorowe. Dzięki pięknej pogodzie dałam odpocząć swojej skórze nie przejmując się zdaniem innych - cud! :D Dość dawno na blogu nie było makijażu z racji awarii aparatu a później błogiego lenistwa - tutaj możecie znaleźć ostatni, brawa dla mnie bo było to w lutym! Koniecznie dajcie znać, czy chcecie więcej ;))

TWARZ:

  • Revlon Colorstay cera tłusta i mieszana 
  • SKIN79 VIP Gold Super Plus BB
  • Zielony korektor Inglot
  • Zółty korektor Lily Lolo
  • Korektor Hean High Definition 
  • Bronzer Bahama Mama theBalm
  • Rozświetlacz MUA Undress

BRWI:

  • Cień Inglot 
  • Kamuflaż Catrice 010
  • Żel do brwi MIYO Clever Brow!

OCZY:

  • Baza pod cienie Hean Stay On 
  • Pierwszy oraz ostatni cień z palety Makeup Revolution Iconic3
  • Cień Kobo Golden Rose
  • Cień Kobo Papaya 
  • Czarny, żelowy eyeliner Maybelline
  • Czarny cień Hean z paletki High Definition
  • Cielista kredka Essence Big Bright Eyes
  • Technic high lights
  • Odżywka do rzęs Eveline
  • Tusz do rzęs l'Oreal 2000calorie
  • Szczoteczka z tuszu do rzęs MIYO Big Fat Lashes Smoky
  • Rzęsy Ardell 318


USTA:

  • Szminka Barry M 154 Pale Nude



Napiszcie mi, co o nim sądzicie i czy chcecie więcej postów tego typu? :))



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



45 komentarzy
  1. Bardzo ładny makijaż :)
    Oczywiście, że chcemy więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż-koniecznie dodawaj je częściej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje makijaże oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny dobór kolorów, bardzo ładnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to zawsze rozwala ilu kosmetyków trzeba użyć do jednego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowy! Ubolewam nad tym, że u mnie w Naturze nie ma szafy Kobo. Od dawna podoba mi się ten cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne oczyska! Muszę dorwać tę paletkę ICON3 ;) a jak sprawuję się u Ciebie krem BB?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W połączeniu z Revlonem CS daje świetny efekt ;))

      Usuń
  8. Czarnaaaaa<333 Makijaż niezły, ładnie rozświetlasz oczko:) I tak!!!! Chcemy więcej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż :) taki rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ oczywiście prosimy więcej, makijażowych postów nigdy za wiele! :)
    A makijaż piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż bardzo mi sie podoba ;) więcej takich postów :) chce

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie rozświetlenie oka więc dla mnie makijaż idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw kolorystyczny, podoba mi się. Usta ładnie zagrały z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcemy! Chcemy! Bardzo lubię czytać tego typu posty - można popatrzeć na piękne oczy :D :))) i makijaż oraz wyłowić perełki kosmetyczne, których się jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny makijaz :) wiecej takich postow !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny!! jestem jak najbardziej na tak dla takich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje ulubione kolory na oku slicznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż oczu bardzo mi się podoba, lubię taką kolorystykę - jest wyjątkowo kobieca. Wydaje mi się, że szminka jest za jasna. Choc ma bardzo ładny odcień to wyglda trochę... niezdrowo? Nie wiem czy to dobre określenie :) Ja widzę tu cos bardziej ożywczego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż, oczywiście zachęcam do dodawania ich częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ten cień Kobo. Chcę więcej makijaży, może któryś mnie zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż. Moje kolory. Oczywiście chcemy więcej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten cień, aż mam teraz ochotę wykonać makijaż w odcieniach różu :)

    OdpowiedzUsuń