Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 16 lipca 2014

Kolejne metamorfozy blogów.

Kilka dni temu poinformowałam Was o możliwości zamawiania szablonów na moim blogu tutaj - zgłosiło się kilka dziewczyn z czego byłam niezmiernie zadowolona gdyż bałam się, że taka propozycja Wam się nie spodoba ;) Mam nadzieję, że wszystkie blogerki są zadowolone ze zmian - mi sprawiło to niezwykłą frajdę bo po prostu Lubię to! Jeśli również chcesz odmienić swojego bloga pisz śmiało na: eiif@o2.pl - jestem wolna na ten moment ;) Postaram się spełnić Twoją wizję! 

Poniżej możecie zobaczyć efekty zmian (żałuję, że nie zrobiłam screenów przed) :

 ____________________________________________________________

  ____________________________________________________________

  ____________________________________________________________

  ____________________________________________________________

  ____________________________________________________________

  ____________________________________________________________


Koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie ;-))
I piszcie jeśli jesteście zainteresowane :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



73 komentarze
  1. przepiękne! jeszcze raz gratuluję głowy pełnej pomysłów i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!
    Aż sama się zastanawiam czy się do Ciebie nie zwrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko zechcesz - pisz śmiało ;))

      Usuń
  3. podziwiam zmysł artystyczny i wyobraźnię, której mi brak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda :) Po wakacjach chyba powinnam się do Ciebie odezwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiadomość w takim razie ;)

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam ani chęci, ani wizji do zrobienia czegoś ładnego, dlatego zadowalam się bądź czym :) Powoli zaczyna mi się nudzić ta nijakość, więc może w najbliższym czasie się odezwę :)
    Wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy z Kosmetycznymi rewolucjami jest boski,akurat w moim stylu lubię takie czarno białe szablony z fikuśną grafiką i ciekawą czcionką w nagłówku. :) piękne te prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dokonałaś znów zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, a pierwsze rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz do tego talent dziewczyno :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wyszły mega! Najbardziej podobają mi się pierwszy i ostatni :) Zdolniacha z ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie się marzy coś zwykłego, prostego jak Ty masz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego - wystarczy napisać jeśli chcesz a myślę, że się dogadamy ;))

      Usuń
  12. Sliczne prace :D nie dziwie sie,ze to lubisz - sama masz radoche i jeszcze inni sie ciesza - normalnie kombo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne grafiki! Fajnie że jest taki ktoś w blogosferze:D myślę że po dzisiejszym wpisie będziesz miała sporo kolejnych chętnych:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zmiany! sama niedawno mialam zmiany... i jak widze Twoje cuda to az chce znowu cos zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja - ciągle bym coś u siebie zmieniała :D

      Usuń
  15. Świetna robota, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dziękuję :) I polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;))

      Usuń
  17. zdolniacha! polecam z czystym sumieniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne :D już piszę do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna robota. Zdolniacha z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam od razu zdolniacha ;PP sesese.

      Usuń
  21. Pozytywnie :) Zazdroszcze kreatywnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie ma czego zazdrościć ;pp

      Usuń
  22. super te metamorfozy! chyba kiedyś się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdolniacha z Ciebie :-) Jak się namyślę, to niedługo odezwę się do Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz dobre oko i kreatywny zmysł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się do Ciebie odezwę na maila w tej sprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Pierwszy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszły pięknie. Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję bardzo :):) Mój blog bardzo mi się teraz podoba, a to dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze wiedzieć, że się tym zajmujesz. Jakiś czas temu poszukiwałam osoby, która odswieżyła by moją stroną ale nie mogłam nikogo znaleźć. Będę miała na uwadze w przyszłosci.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale się napracowałaś, świetne szablony, utalentowana jesteś, jak już zdecyduję się co bym chciała zmienić u mnie na pewno się do ciebie odezwę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rękę do szablonów :)
    już napisałam do ciebie.

    OdpowiedzUsuń