Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 24 lipca 2014

Maybelline Pure Cover Mineral.


Na początku swej drogi z makijażem nie wiedziałam, po co nakładać kotrektor pod oczy skoro nałożony pod nimi podkład daje dokładnie taki sam efekt - zrozumiałam ;)  Dość długo szukałam porządnego korektora, który spełniłby wszystkie moje wymagania i był w dość rozsądnej cenie. Któregoś razu oglądając po raz setny filmik Maxineczki w którym używa właśnie korektora Maybelline Pure Cover Mineral postanowiłam wypróbować go na własnej skórze. Jesteście ciekawe jak zakończył się ten romans ? 



Słowa producenta:
Korektor zapewnia nieskazitelną skórę. Może być stosowany zarówno pod oczy jak i do niedoskonałości skóry. Produkt nie zawiera talku, konserwantów oraz olejków. Pozwala swobodnie oddychać skórze, nie zatykając porów. Dodatkowo formuła została wzbogacona o rumianek i witaminę E, dzięki czemu ma ona działanie łagodzące.


Cena/pojemność/dostępność:
Za korektor o pojemności 5ml musimy zapłacić ok. 20-26 zł co wydaje się stosunkowo przystępną ceną - zazwyczaj korektory drogeryjne plasują się w tym przedziale :) Z dostępnością swego czasu nie było problemu gdyż znaleźć można go było we wszystkich drogeriach typu Rossmann czy Natura jednak jakiś rok temu producent wpadł na genialny pomysł wycofania go ze sprzedaży - wówczas ostatnie sztuki można było kupić na allegro oraz Mintishopie za śmieszną cenę 15zł :) Z tego co wiem, produkt ten ma swojego następcę w postaci Affinitonu jednak palca nie dam sobie uciąć z racji tego, że najzwyczajniej w świecie nie miałam z nim styczności. 

Opakowanie/dozowanie/konsystencja:
Opakowanie jest standardowe z aplikatorem gąbeczkowym - dla jednych jest to plus zaś dla drugich minus zwłaszcza, gdy chcemy stosować go na niedoskonałości cery bo najzwyczajniej w świecie jest to nie higieniczne :) Przy takim rodzaju aplikatora nie ma problemu z dozowaniem ponieważ zużywamy dokładnie taką ilość produktu jaka jest nam potrzebna :) Jeśli miałabym go ocenić pod względem konsystencji powiedziałabym, że jest idealna - niezbyt ciężka jednak też nie lekka na tyle aby dawać bardzo średnie krycie ;) Kremowa i treściwa! 


Odcienie/wydajność/krycie:
O ile dobrze pamiętam był on dostępny w 3 odcieniach - mój oczywiście był najjaśniejszy z racji uwielbienia do rozświetlenia - dość jasny, czysty beż który jest niesamowicie pożądany, idealny dla bladziochów ;-) Dwa opakowania przerobiłam w przeciągu ok. 8 miesięcy więc same możecie ocenić, jak to było z jego wydajnością przy codziennym użytkowaniu. Wystarczyła niewielka ilość produktu aby doskonale zakryć cienie pod oczami dlatego też jego krycie oceniłabym jako średnie w kierunku mocnego :)

Moja opinia: 
Możecie zapytać teraz, po co recenzuję kosmetyk już niedostępny ? mianowicie chcę Wam pokazać między innymi to, że nie tylko marki selektywne mają swoje perełki ale także te drogeryjne :) Jeśli poczułyście się zachęcone tą recenzją, możecie przetestować wyżej wymienianego, porównywanego to Pure Mineral Cover -  Affinitona :) Gdyby nie fakt, że w swoim kuferku mam ponad 5 korektorów różnej maści a przyjdą do mnie jeszcze 2 to z pewnością pokusiłabym się o wypróbowanie następnego ;)  Przez długi okres czasu mogłam cieszyć się pięknie rozświetloną i ujednoliconą skórą pod oczami - świetnie sprawdzał się również na blizny, zmiany potrądzikowy czy naczynka :) Na wizażu dostał dość wysoką notę bo aż 3.83/5 z 293 opinii co może świadczyć do jego świetnym działaniu :) 


Koniecznie dajcie znać czy miałyście z nim styczność i jaki jest Wasz ideał 
jeśli chodzi o korektor pod oczy? :)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



47 komentarzy
  1. nigdy nie mialam , caly czas uzywam korektora collection

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaś ja chętnie przetestowałabym collection ;)) niebawem będę miała tą możliwość to dam znać jak się u mnie sprawdza ;)

      Usuń
  2. szkoda że już wycofany bo narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NAJLEPSZY JAKI MIAŁAM! Jak na złość wycofany... jeszcze kiedyś był na mintishop ale tam tez go już nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, swego czasu był na mintishopie bo właśnie tam go zamawiałam ale i tak się już nie pojawił :(

      Usuń
  4. Nie używam korektorów, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, a mój ulubieniec to MAC pro longwear, a z tańszych to L'Oreal true match :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maca również mam i bardzo lubię ale tak na co dzień trochę mi go szkoda zwłaszcza, że mam masę innych korektorów ;)

      Usuń
  6. Od dawna chodzi za mną ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy gdzieś go jeszcze dostaniesz ;)

      Usuń
  7. Niestety nie miałam go! A z korektorami coś mi nie po drodze-> Bell mi za ciemny, a Bourjois wysusza mi skórę pod oczkami, którą i tak mam z naturą cienką i suchą ! :( Więc... znów ich nie używam do makijażu dziennego! PS. w czasach licealnych też nakładałam podkład pod oczy- i to o zgrozo!- Colorstay Revlonu! brrr, mam za swoje w postaci zmarszczek mimicznych! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dzisiaj dostrzegłam moje pierwsze zmarszczki mimiczne :((

      Usuń
    2. Najgorsze jest to, że wbrew pozorom żadne kremy na to nie pomagają, już kiedyś miałyśmy dyskusję ze Szmaragdowym Oczkiem, że lipa z tym :( Chyba, że polecisz jakiegoś godnego nawilżacza pod oczy ;p

      Usuń
    3. Sama właśnie szukam czegoś, co pozwoliłoby mi doprowadzić skórę pod oczami do jako takiego stanu :PP

      Usuń
    4. Móżdżę nad kremem z Oriflame za 14.90 z 39.90, bo mój pan kosmetyczka rozprowadza też Oriflame, jak się okazało :))

      Usuń
    5. Ooo proszę, cena całkiem niezła ;) Ja z Oriflame jeszcze nigdy nic nie miałam ;))

      Usuń
  8. No właśnie próbowałam go znaleźć i miałam problem niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to, co dobre to producenci wycofują- a buble pozostają w sprzedaży! :(

      Usuń
  9. jakiś czas temu widziałam go w Naturze, teraz juz go nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jedynie online widziałam na minti ale stamtąd również zniknął :(

      Usuń
  10. Niektóre korektory rzeczywiscie są do niczego i nie widac efektu :) ja nie uzywam na co dzien :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam :). Ja używam korektora z Marizy. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. również go nigdy nie miałam :) ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go od dawna, na jakiś czas od niego odeszłam na rzecz Dermacolu, ale Dermacol nieładnie wyglądał pod oczami, natomiast teraz znów go używam i doszłam do wniosku, że daje radę zakryć moje cienie i pięknie stapia się ze skórą i się nie roluje :). Nawet nie wiedziałam, że nie ma go już w sprzedaży, jak go skończę, to wypróbuję Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermacol pod oczami? - jest zbyt ciężki jak dla mnie :PP

      Usuń
  14. Nie znam tego produktu bo nie uzywam korektorow

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nawet nie widziałam go na półce w drogerii ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dość dawno temu go wycofali i był dostępny jedynie przez internet - teraz już go nie ma nigdzie :(

      Usuń
  16. szkoda że nigdy go nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie testowałam, obecnie mam korektor z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie potrzebuję jakiegoś korektora pod oczy- ten jest jasny i dosyć dobrze kryje, więc trafia na moja listę, może go wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy gdziekolwiek go jeszcze dostaniesz ;)

      Usuń
  19. To byl jeden z lepszych drogerujnych korektorow, sama tez go mialam. Szkoda,ze jest wycofany :/ dobry jest jeszcze z Loreal, ale troszke mocniej potrafi przesuszac, niz ten. Ale i tak nr 1 to Mac pro longwear. Polecam Ci go, bo ladnie kryje, dlugo sie trzyma i mimo ceny, jest go duzo w opakowaniu, bo o ile sie nie myle - az 9 ml :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pro longwear i bardzo lubię ;)) Pisałam o nim nawet kiedyś porównując go do Nyx'a ;))

      Usuń
  20. Ja używam kamuflaż z Paese i mogę polecić, jest rewelacyjny, dobrze kryje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczekam na -40% i kupię sobie w końcu jakiś dobry korektor :)

    OdpowiedzUsuń