Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 22 lipca 2014

Nowości u Panny Vejjs | Haul lipiec vol. 1.


Dość długo zwlekałam z tym postem z racji chęci pokazania Wam wszystkiego, co będę testowała w najbliższym czasie - po prostu tego co wpadło w moje ręce gdyż wiem, że posty tego typu cieszą się największą popularnością i wcale się temu nie dziwię bo sama chętnie je przeglądam ;)) Byłam święcie przekonana, że miesiąc ten nie będzie przeładowany nowościami - czy się myliłam ? 




Nie mogło oczywiście zabraknąć wątku kosmetycznego - bo jakże by inaczej ;) Znajduje się tutaj zamówienie z Minti ale także zakupy poczynione stacjonarnie - m.in. w Inglocie. Jako pierwszy wyłania się cień do niedawna nieznanej mi marki - dzięki Poli zmieniło się to - May to Be którego udało mi się upolować w supermarkecie Intermarche za śmieszne pieniądze i jeśli nie miałyście jeszcze z nimi styczności a szukacie tanich a nieziemsko napigmentowantch cieni to szczerze polecam! ;) Chodząc po galerii Zamojskiej zaszliśmy do Inglota gdzie w moje sidła wpadł zielony korektor o bardzo kremowej konsystencji i zabójczej pigmentacji ;) Zamówienie z Minti zaowocowało w kolejną porcję korektorów - hean oraz nyx o którym pisałam tutaj ale także cień MUA w kolorze granatu ( podczas transportu na plan zdjęciowy mi udał i się pokruszył stąd też jego znikoma ilość, reanimacja alkoholem pomogła ;) ) oraz szminkę Makeup Revolution z śmiesznej cenie 5,90zł ;)


Gwiazdą zamówienia była paletka Iconic 3 którą pokochałam od pierwszego użycia - z tą drugą niestety o wiele mniej z racji znikomej pigmentacji " oczojebnych " cieni ( na nich najbardziej mi zależało ) a szkoda - reszta daje radę i na pewno pojawi się jej recenzja oraz makijaże - tylko trzeba mnie do tego zmotywować! :D Miałam to szczęście i zamawiałam ją jeszcze dopiero gdy wchodziły do sklepów bo teraz, mogłabym tylko o niej pomarzyć gdyż wyprzedały się jak świeże bułeczki ;-)) 


Od jakiegoś czasu sukcesywnie powiększam swoją kolekcję pędzli by móc operować większą gamą i takim oto sposobem pojawiły się 4 dodatkowe sztuki ;)) Pędzel z Ecotools chodził za mną od dłuższego czasu po filmiku Sylwii - weak-point ;) Skusiłam się i nie żałuję zwłaszcza, że udało mi się go kupić na promocji w Rossmannie. Podczas zakupów w Felicity weszłyśmy z mamą do Hebe aby zobaczyć co nowego słychać i moim oczom ukazał się pędzel do pudru Sense&Body którego nigdy nie było - świetna jakość za śmieszne pieniądze - polecam! ;)) Mam już kilka pędzelków więc może pojawi się post o nich gdy tylko dłużej przetestuję - co Wy na to? :) Długo wzbraniałam się przed zamówieniem pędzli Hani - Digitalgirl13 z racji podzielonych opinii na ich temat jednak postanowiłam, że zaryzykuję i na dzień dzisiejszy nie żałuję tej decyzji gdyż jeden z nich tak mnie zauroczył, że śmiało może trafić do ulubieńców jednak zobaczymy, jak będzie z ich praniem :) 


Gdybym miała jeszcze mało żeli pod prysznic i balsamów do ciała ... oczywiście nie mogłam się oprzeć aby nie spróbować nowego zapachu OS - żele te są strasznie niewydajne jednak promocja była na tyle wysoka, że mogłam sobie pozwolić - ot co ;) W Superpharmie na promocji dorwałam ponoć nowość firmy L'Biotica maseczkę intensywnie regenerującą z agranem i 24k złotem - teraz duża pojemność z kuponami jest na promocji w tej samej cenie jednak nie wiem czy jej nie było, czy pani była na tyle niekompetentna że nawet nie wiedziała gdzie stoją o raz osławiona wszem i wobec odżywka Garniera - tak, w końcu się skusiłam jednak jeszcze nie używałam z racji zużywania innej ;)) - projekt denko!


Jeszcze rok do tego ważnego dnia więc postanowiłam wziąć się w końcu za moją twarz - nie wygląda ona najgorzej jednak nieprzyjaciele są obecni wszem i wobec. Z racji mojej naczynkowej skóry nie ma zbyt wielkiego pola do popisu w tej kwestii - tak stwierdziła Pani Dermatolog. Do domu wróciłam z żelem Iwostin - który zasługuje na oddzielny post ;) nowym kremem Cetaphil do cery trądzikowej oraz żelem Skinoren. Pytałam Was na instagramie o peeling enzymatyczny - już miałam ochotę na Organique jednak poszalałam trochę i odpuściłam a na jego miejsce wskoczył Floslek którego użyłam dopiero dwa razy ;)


Jeszcze chyba pod koniec czerwca postanowiłyśmy z siostrą, że podcinamy końcówki jednak zwykłe nożyczki nie wchodziły w grę - te pochodzą z Rossmana i nawet dobrze się sprawują jak za cenę 17 zł. Zdradziłam mój ulubiony malinowy lakier z Got2be i źle zrobiłam gdyż ten nie ma w sobie tego, czego oczekuję - pomimo, że jest najmocniejszy. O dziwo w tym poście nie zobaczyłyście antyperspirantu z Soray'i a Rexony - do tego pierwszego już nie wrócę z racji obłędnego zapachu drugiego, szukam również dezodorantu w tej wersji ♥


Ostatnimi rzeczami w tym poście będą farby i tak jak możecie zauważyć jestem strasznie niezdecydowana ale chyba lepiej czuję się w ciemnych włosach - obiecałam sobie, że do jaśniejszych nie wrócę pomimo odmładzających właściwości, sesese :PP Jeszcze wszystkie włosy mi nie wypadły, jeszcze je mam :)) 


Dajcie znać, czy miałyście coś z tych rzeczy albo czy któreś kuszą Was na tyle,
 że skusicie się na nie w najbliższym czasie ? ;)) I jak podoba Wam się nowe tło ?



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



78 komentarzy
  1. Sporo tego! Ja jestem bardzo ciekawa pędzli Glam Brush:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej czekam na recki i makijaże palet :D i oczywiście na więcej info o pedzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę nowość od Cetaphil i to do mojej cery :))) Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te dwie paletki cieni wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tą maskę Biovax Gold, ale jeszcze jej nie używałam :) no i odżywkę z Garniera pierwszy raz zakupiłam i już 2 razy używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również Biovax czeka na swoją kolej, tak samo jak i Garnier ;)

      Usuń
  6. Troszeczkę Twoja gromadka się powiększyła z tego co widzę;) Żel do twarzy z Iwostin bardzo, bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka z Garniera sprawowała się u mnie bardzo dobrze :)
    Jestem ciekawa tych pędzli i maski Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie u mnie z Garnierem :)

      Usuń
  8. Poszalałaś :D Makeup revloution mnie kuszą, ale jeszcze sie wstrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle EcoTools bardzo lubię. A te paletki wszędzie dziś widzę i zaczynają mnie intrygować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam cerę naczynkową.i skłonną do wypysków.. z Flosleku stosowałam maseczkę na naczynka (jest recenzja na moim blogu), zastanawiałam się też nad tym peelingiem, ale nie wzięłam go bo ma parafinę w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w moje ręce też padł ten korektor z Nyx'a mam nadzieję, że się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na post o paletkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe nowości ! piękne odcienie paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości :-) Ciekawa jestem jak będzie sprawdzał się u Ciebie ten nowy krem z Cetaphil...

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne produkty wybrałaś, wiele z nich znam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Korektor z NYX jest świetny aczkolwiek trzeba dobrze trafić z kolorem, ja zamówiłam sobie najjaśniejszy...i to był błąd, maja bardzo jasną gamę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, najjaśniejszy jest wręcz biały ;) Przed zakupem pierwszego opakowania udałam się do Douglasa aby dobrze trafić z kolorem.

      Usuń
  17. Paletkę Mua mam i używam ;) przyznam ze większość jest mi obca. Jestem zwolenniczka stałych wyprobowanych juz na sobie kosmetyków ;)

    Asiu zapraszam Cie na konkurs! Do wygrania torebka z zawartością firmy Atmosphere;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletki Revolution śliczne kolory ;) pedzel Ecotools będziesz zadowolona uzywam ich i sa ok

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie nożyczk ito chyba nie jest zly pomysl :) nigdy o tym nie pomyslalam ;) widze, ze zakupy lipcowe bardzo owocne ;) calusy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie bardzo tę odżywkę z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi ;))

      Usuń
  21. Te paletki Revolution kuszą mnie z każdej strony..

    OdpowiedzUsuń
  22. paletki makeup revolution strasznie mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie fartem udało się dorwać Iconic3 ;) Bardzo się cieszę, bo kolorystyka dla mnie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero pojawił się jeden więc ciężko cokolwiek powiedzieć ;)) Które z nich posiadasz? :)

      Usuń
  25. Sporo nakupowałaś! :) Mnie ciekawi głównie firma Makeup Revolution, ale zrób też recenzję o tych pędzlach Sense&Body, po pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się o nich oddzielny post ;)

      Usuń
  26. Z tej serii Iwostin mam peeling i jestem mega zadowolona :) Bardzo fajne pędzle, a szkoda, że kolorowe cienie mają słabą pigmentację :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest to paletka na wzór Sleeka ale do niego jej daleko :(

      Usuń
  27. Trochę nie na temat, ale czym jest piękne tło do nowości? Szukam akurat podłogi w tym stylu, czy to może jest podłoga? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka Iconic 3 prezentuje się fantastycznie, początkowo zupełnie nie byłam nią zainteresowana, to był zdecydowany błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje rączki trafi jeszcze jedna i na pewno pojawi się post z ich udziałem ;)

      Usuń
  29. Ile nowości! <3
    Paletki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoje posty zakupowe, zawsze można tu dojrzeć coś ciekawego dla siebie ;) Ja oczywiście w makijażowym klimacie :D
    Świetne zakupy :)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)) Wiem wiem, że Ty w makijażowym klimacie gdyż śledzę Twe poczynania ;))

      Usuń
    2. Bardzo mi miło :-*
      Ja też staram się do Ciebie zaglądać, jak tylko mam chwilę, o co niestety ostatnio trudno :(

      Usuń
  31. Zaszalałaś z zakupami ;) Czekam na recenzje paletek Makeup Revolution.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na jeszcze jedną - tylko ciii .. :PP i na pewno pojawi się recenzja ;)

      Usuń
  32. To tło to chyba jakaś tapeta. Czy podłoga? Mnie najbardziej interesują włosowe rzeczy tj. maska Biovax i też po raz pierwszy kupiłam odżywkę Garnier i na razie czeka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka u mnie również czeka na swoją kolej a tło to deski ;))

      Usuń
  33. ja się nie polubiłam z tą odzywką Garniera :( nic nie robiła na moich włosach..
    zaciekawiłaś mnie tymi pędzelkami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby z moimi włosami się polubiła ;))

      Usuń
  34. kuszą mnie pędzelki Hani :) ale narazie oszczędzam na urlop :)
    koniecznie daj znać jak będzie spisywał się peeling z flosleku, też mam problem z naczynkami i jestem ciekawa czy by się i u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłużej go poużywam i na pewno dam znać ;))

      Usuń
  35. Ta paletka Iconic3 u mnie zagości w sierpniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz może, gdzie jest jeszcze dostępna ? :))

      Usuń
  36. Od mniej więcej dwóch tygodni zaczęłam stosować Skinoren, jednak w formie kremu. Poza tym łykam suplement diety 4Akne. Nie wiem, czy to kwestia duetu, czy kremu solo, ale powolutku skóra zyskuje coraz lepszy stan. Nie pojawiają się już nowe, duże niedoskonałości, jednak te już istniejące goją się dość powoli. Czytałam wiele dobrego nt. Skinorenu, mam nadzieję, że u mnie też zdziała cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już po 2-3 dniach od stosowania była znaczna poprawa jednak przyszły te dni w miesiącu i wszystko zepsuły ! :((

      Usuń
  37. Też ostatnio zamówiłam paletę Make Up Revolution, ale wersję cieni shimmers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dojdzie jeszcze jedna na dniach ale ciii ... :PP Daj znać, jak będzie się sprawowała ;)

      Usuń
  38. sporo cudownych nowości, oby dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trochę tego jest, ciekawią mnie paletki cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta kolorowa paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy Ty to wszysto zużyjesz? :P
    Piękne paletki ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja poluję na Iconic 3, ale wszędzie wyprzedana :< A glambrushe mnie niezwykle intrygują, ale nie wiem, czy nie lepiej zainwestować w pewniaki z Zoeva ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że neony są słabe, a może na białą kredkę będą lepsze?

    OdpowiedzUsuń