Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 28 lipca 2014

Odmień swojego bloga! | Metamorfozy vol. 3.


Cześć! ;) Dzisiaj  kolejna porcja szablonów które udało mi się wykonać na życzenie dziewczyn - mam nadzieje są zadowolone w 100% i dzięki temu spełniłam ich oczekiwania ;) Przyznam szczerze, że data w kółeczku robi furorę - coś w tym musi być! :D Większość stawia na minimalizm który ostatnio  zagościł i u mnie - jeśli pamiętacie wszystkie lub chociaż część moich wyglądów - podejrzewam, że  jest to związane z lepszą czytelnością oraz chęcią posiadania schludnego bloga ;) Jeśli i Wy jesteście zainteresowane - zapraszam do tego postu ;)) 

 ________________________________________________________________________________
  ________________________________________________________________________________

  ________________________________________________________________________________

  ________________________________________________________________________________

  ________________________________________________________________________________

 ________________________________________________________________________________

Dajcie również znać, jak te wyglądy przypadły Wam do gustu ;)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



30 komentarzy
  1. świetne przemiany, kilka blogów czytam i od razu po ujrzeniu szablonu pomyślałam, że to chyba Twoja ingerencja i zawsze stopka potwierdzała moje podejrzenia:D świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopka musi być - obowiązkowo! :D

      Usuń
  2. Rewelacja, najbardziej podoba mi się ostatni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy "Kosmetyczno-Makijażowe" - boski :)
    Choć w sumie wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha z Ciebie :D
    Super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jeden to lepszy :D Jesteś moim szablonowym guru :D Jak mi się znudzi kolorystyka to się do Ciebię jeszcze pouśmiecham :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może tak bym się do Ciebie zgłosiła z prośbą o ingerencję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz śmiało jeśli tylko chcesz ;))

      Usuń
  9. Super:) ostatni najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super szablony ;) 2 przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można się do Ciebie zgłosić z ewentualną prośbą? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz dziękuję :* niesamowicie mi się podoba mój szablon! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega robota!! ;) Sama się zaczęłam w to zagłębiać, ale poirytowałam się nie umiejąc zrobić kilku rzeczy :P Ja bym chciała rozwijane kategoriami menu, ale jeszcze nie znalazłam dobrego opisu jak to zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie pewnie niedlugo juz znudzi moj wyglad to moze sie odezwe:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń