Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 2 lipca 2014

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty czerwca.


Cześć Dziewczyny ;-)) Dziś miał być post z ulubieńcami minionego miesiąca czerwca bądź projekt denko jednak światło nie chciało ze mną współpracować i najzwyczajniej w świecie zdjęcia nie wyszły - postaram się to nadrobić ;)) Post z tej serii jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu, że mojego bloga czytają fajne kobitki a dlaczego ? 



Cześć Dziewczyny! Tak jak pisałam na Facebooku oraz obiecywałam na Instagramie pokażę Wam zawartość trzech pudełeczek które miałam przyjemność odebrać wczoraj z paczkomatu - uwielbiam ten moment gdy przychodzi sms ;) ale także zwykłe zakupy drogeryjne. Nie zdziwcie się, że będzie tego trochę więcej ale przecież urodziny ma się raz w roku - znalazła się między innymi pielęgnacja ale także kolorówka czy pędzle. Jeśli jesteście ciekawe co dokładniej wpadło w moje sidła - zapraszam dalej ;-))


 
Cześć Dziewczyny ! ;-) Dawno - bo ponad półtora roku temu - na blogu nie było notki z serii włosowej a właściwie samej aktualizacji i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że znów ufundowałam im straszną krzywdę! - jak to ja oczywiście bo która z nas nie lubi zmian ? Zdjęcie powyżej podkradłam z posta dodanego w styczniu 2013r tutaj zaś miesiąc później pojawił się kolejny tu. Czy coś się zmieniło w tym czasie ?


Cześć Dziewczyny! ;) Dzisiejszego posta nie mogę zacząć od niczego innego jak od informacji na którą czekałam z niecierpliwością a mianowicie: Jutro w końcu jadę odebrać moją dziecinkę ! ♥ Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę - do tego poczyniłam "malutkie" zakupy - jednak to pokażę w oddzielnym poście ;-)) Ostatnie dwa tygodnie minęły trochę burzliwie - dosłownie. Za oknem utworzyło się takie jezioro, którego nie widziałam jak żyję - pioruny również waliły jak oszalałe- zalane samochody, piwnice, garaże .. na szczęście obyło się bez gradu. Jeśli jesteście ciekawe co jeszcze się wydarzyło ... ;-)







Cześć Dziewczyny! ;) Jeśli dobrze pamiętacie to na blogu jakiś czas temu pojawiła się ankieta która miała pomóc mi w usprawnieniu prowadzenia bloga i w propozycjach na posty kilka razy pojawił się temat kodów. Lubię pomagać innym - chętnie wykonuję szablony na zamówienie - dlatego też podzielę się z Wami podstawami HTMLu ;-) Jeśli jesteście ciekawe co szykuję w najbliższym czasie ..



Cześć Dziewczyny! ;) Wczoraj pokazywałam Wam ogromy haul który notabene cieszył się ogromną popularnością - wywnioskowałam z tego, że nie tylko ja uwielbiam oglądać co nowego wpadło dziewczynom do koszyka - zaś dziś szybki, krótki i przyjemny post o podarunkach od dziewczyn i drobnych, drobniutkich zakupach - bo przecież nie można przepuścić takiej okazji ! ;-) Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam dalej.


I znów jak co miesiąc mam dużo planów związanych zarówno z blogiem jak i życiem prywatnym a czy wyniknie z tego coś więcej - czas pokaże! ;-)) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. świetne zestawienie, a to czego nie czytałam to wracam do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zajrzę do posta z numerem 4, bo chyba go przeoczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oby Twoje plany się powiodły :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś zmieniałaś na blogu? Jakoś przejrzyściej się tu zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na efekty na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne babeczki jesteśmy haha :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknego masz tego bloga <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej lubie aktualizacje wlosowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej się spodobał post nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam oglądac aktualizacje włosow, haule itd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie zestawienia :). Haule zaś uwielbiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na więcej postów z kodami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. każdego z nich czytałam :D Super zestawienie :d

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. hihi, post zakupowy w ścisłej czołówce ;) Sama też lubię je czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba i ja się skuszę na post z haulem, bo w tym miesiącu z okazji mojego starzenia dużo nowych rzeczy mi przybyło:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam wszystkie :) Ja również najbardziej lubię haule :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aktualizacja byla swietna, post nr 4 przeoczylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualizacje włosowe są świetne :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Idę nadrabiać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń