Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 26 sierpnia 2014

23 sierpnia '14 - Spotkanie blogerek w Lublinie.


Wracam do świata żywych po krótkiej przerwie z naładowanymi akumulatorami - mam nadzieję ;)) Miniony weekend był iście udany gdyż o 15 w Lublinie spotkałyśmy się z dziewczynami w Spinacz Cafe aby trochę poplotkować o kosmetykach ale i nie tylko, zjeść coś dobrego oraz wypić % które osobiście odpuściłam z racji późniejszej podróży na Chmielaki do Krasnegostawu :) ( to też było kolejnym powodem udanego weekendu - mimo fatalnej pogody ) Jeśli jesteście ciekawe relacji ze spotkania - zapraszam dalej :)



Spotkanie było zorganizowane przez Darię oraz Angelikę, którym serdecznie dziękuję za to, że mogłam w nim uczestniczyć :) Jak już wcześniej wspomniałam umówione byłyśmy na 15 jednak moja podróż na miejsce nie obyłaby się bez przygód! Przyjeżdżając na dworzec złapał mnie deszcz który był jeszcze do przeżycia jednak za jakieś 2 min zaczęło tak padać, że bez parasolki ani rusz - po przejściu kilkunastu kroków "mądry" łepek - podejrzewam, że nieźle podchmielony - stwierdził, że nie będzie moknął i próbował wyrwać mi parasolkę - oczywiście się nie udało :) jednak pierwszy raz mam styczność z czymś takim ... Wracając do spotkania - gdy w końcu dotarłam na miejsce cała przemoczona byłam oczarowana ścianą na której widniało menu - pisane kolorowymi kredami jak i ogólnie samym wystrojem  ;) 



Zdjęcia tradycyjnie pokradłam dziewczynom, żeby nie było ;) Oczywiście, nie mogłyśmy opuścić tego miejsca z pustymi rękami - dziewczyny już się o to postarały! Moje plecy Wam kiedyś za to podziękują! ;)) a ja w tym miejscu dziękuję również firmom: 


A do domu wróciłam z:



Dzięki spotkaniu mam również coś dla Was - jeśli tak samo jak ja kochacie kosmetyki będzie on dla Was  idealny -12% na cały asortyment do końca września ;-)) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. Czyli spotkanie udane .. i bardzo dobrze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie! Ślicznotki! :)
    Zawsze chciałam być na takim spotkaniu..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, dziewczyny wszystkie ucieszone... :)
    poza tym jestem zszokowana zachowaniem tego ,,mądrego" kogoś... ludzie chyba nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło Lubartowskiej także wiesz .. ;)

      Usuń
  4. Wystrój naprawdę meega :D Masz śliczny kolor włosów!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój! Taki sprany już, że ja nie wiem :DD

      Usuń
  5. widać, że spotkanie udane :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sa takir spotkania :) mozna poznac nowych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło Cię było poznać :) Mnie na szczęście deszcz złapał jeszcze, jak jechałam, ale Ty miałaś od razu "fajną" przygodę z tym małolatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Ciebie również ;)) W sumie to już nie był taki bardzo małolat ale faktycznie .. szkoda gadać :P

      Usuń
  8. Ojej widać ze świetnie sie bawilyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj widziałem już te wasze zdjęcia n blogach innych dziewczyn, super ze się organizujecie:) zazdroszczę wam spotkania i pogaduch! Życzę wielu więcej w przyszlosci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądacie :-) Zazdroszczę spotkania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę, jak pięknie wyglądacie! :) widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że mogłyście się spotkać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać po uśmiechniętych buziach, że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce spotkania magiczne :) Pięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jakie super klimatyczne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę spotkania :)
    udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne miejsce, a po zdjęciach widać, że spotkanie udane! Organizatorki trochę się natrudziły w organizowaniu spotkania. Super, że się podejmujecie takich spotkań :))

    OdpowiedzUsuń