Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 14 sierpnia 2014

Ultra-nawilżający krem z Clareny.


Wczoraj przedstawiłam Wam pierwsze wrażenie na temat maskary która nie wywołała zbyt pozytywnego wrażenia zaś dziś chciałam napisać co nieco na temat kremu który dostałam jakiś czas do przetestowania od firmy Clarena. Mimo, iż  produkt pochodzi ze współpracy mam nadzieje, że chętnie przeczytacie to, co mam Wam do przekazania bo warto ;) 



Od producenta: 
Zaawansowana technologia nawilżania w trójwymiarze! Krem EKSTREMALNIE NAWILŻAJĄCY polecany w szczególności dla skóry suchej, odwodnionej, dojrzałej. Receptura preparatu łączy w sobie siłę działania trzech unikatowych i całkowicie innowacyjnych składników aktywnych: czynnika stymulującego produkcję protein odpowiedzialnych za keratynizację EPIDERMIST 4.0. oraz dwóch form kwasu hialuronowego różnej wielkości. CRISTALHYAL znacząco poprawia żywotność komórek, redukuje zniszczenia DNA oraz hamuje procesy zapalne wywołane stresem oksydacyjnym, dodatkowo tworzy na powierzchni skóry barierę ochronną ograniczającą TEWL. HYACARE® FILLER CL ma niezwykłą zdolność do magazynowania wody, idealnie dopasowuje się do profilu zmarszczek, wypełnia je dając efekt promiennej, napiętej i wyraźnie młodszej skóry. 


Działanie:
HYACARE® FILLER CL - usieciowany kwas hialuronowy, który zaaplikowany na powierzchnię skóry stanowi idealny wypełniacz zmarszczek, lokuje się wzdłuż ich przebiegu po czym niczym „magnes wilgoci” przyciąga wodę z głębszych warstw dermy i „wypycha” skórę ku górze. 

EPIDERMIST 4.0 - morski egzopolisacharyd odpowiedzialny za tzw. hydro-pamięć. Hydro pamięć inicjuje mechanizm pompowania wody z rezerwuarów leżących w głębi skóry. 

CRISTALHYAL - wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, który ze względu na swój rozmiar nie penetruje w głąb skóry, ale przylega do niej tworząc jednolity film który ogranicza odparowywanie wody z powierzchni naskórka.


Opakowanie/pojemność:
Krem zamknięty jest w szklanym, solidnie wykonanym słoiczku o pojemności 50ml. Sam w sobie jest dość ciężki jednak ładnie prezentuje się na toaletce :) Szata graficzna nie jest przesadzona a bardziej ukierunkowana na prostotę którą ostatnio preferuję - nie jest to jednak aż tak bardzo istotną rzeczą. 

Cena /dostępność:
Możemy go dostać w sklepie { tutaj } gdzie cena jego równa jest 70 zł jednak jej ocenę pozostawię Wam po przedstawieniu działania :)  Ponadto w tej chwili możecie zamówić go ze sklepu Clareny nie płacąc kompletnie za przesyłkę, gdyż przy zakupach powyżej 50 zł jest ona całkowicie za darmo :) 


Dozowanie / konsystencja:
Jako iż krem zamknięty jest w słoiczku z zakrętką nie jest najbardziej higieniczny w użytkowaniu jednak jeśli chodzi o kremy to większość dostępnych na rynku jest właśnie w takiej formie - standardowej. Przechodząc do znacznie milszej kwestii - konsystencji - jest ona niezwykle lekka, szybko się wchłania oraz nie pozostawia tłustej powłoki na buzi a co za tym idzie świetnie nadaje się pod makijaż ;) Producent zaleca stosowanie go dwa razy - rano i wieczorem- jednak u mnie gościł jedynie rano z racji stosowania kuracji anty-trądzikowej która jeszcze bardziej przesusza moją buzię. 

Zapach/wydajność:
Następną  kwestią działającą na jego plus jest dla mnie zapach - przyjemny, nienachalny jednak niektórym może przeszkadzać, nie utrzymuje się zbyt długo zwłaszcza po nałożeniu podkładu. Muszę przyznać, że chętnie sięgałabym po balsam o takim właśnie zapachu :) Z wydajnością jest ciut gorzej bo przy stosowaniu  go przez miesiąc przez dwie osoby jedynie raz dziennie w opakowaniu pozostała 1/3 produktu czyli to tak, jakbyśmy stosowały go dwa razy dziennie - powinien wystarczyć na półtora miesiąca. Same oceńcie ;-) 


Moja opinia:
 Krem pochodzi z nowej linii firmy Clarena co mnie niezwykle cieszy, że mogłam wypróbować coś, co dopiero zostaje wprowadzane na rynek ;) Opakowanie cieszy oko, wygląda dość ekskluzywnie. Konsystencja również bardzo przypadła mi do gustu tak samo jak zapach. Najważniejszą jednak kwestią w ocenie kremu nie są te wszystkie dodatki a samo działanie - długo szukałam czegoś, co pozwoliłoby mojej przesuszonej skórze jako tako " stanąć na nogi " i w końcu się udało! Była ona na tyle zrujnowana, że jeszcze jakiś czas potrwa odbudowa jednak krem z serii Hyaluron 3D nastawionej na ekstremalne nawilżenie pomógł jej w znacznym stopniu. Jest on przeznaczony właśnie do skóry odwodnionej ale także suchej i dojrzałej - mimo to nie zaszkodził z racji braku posiadania cery dojrzałej  :) Po jego zastosowaniu skóra twarzy oraz szyi była doskonale napięta - nie mylić ze ściągniętą. Gdyby nie fakt, że uwielbiam testować nowości to z pewnością bym po niego sięgnęła ponownie gdybym miała adekwatną kwotę na jego wydanie :)  W serii tej znajdziemy również: 

  • Milk - Ultra-nawilżające mleczko do demakijażu z 3 rodzajami kwasu hialuronowego
  • Tonic - Ultra-nawilżający tonik z 3 rodzajami kwasu hialuronowego
  • Elixir - Ultra-nawilżający eliksir z 3 rodzajami kwasu hialuronowego

Ostatni punkt zaciekawił mnie na tyle, że byłabym chętna przetestować również jego aby zobaczyć czy działa tak samo dobrze jak krem ;) 

Opinia osoby trzeciej: 
Krem ten równolegle ze mną testowała mama która posiada już skórę nieco bardziej dojrzałą od mojej ale również odwodnioną. Oceniła opakowanie jako solidnie wykonane a cenę w miarę przystępną. Konsystencja również przypadła jej do gustu tak samo jak mi i jednogłośnie okrzyknęłyśmy ją jako bardzo przyjemną i odpowiednią dla kremów nawilżających. Zapach tak jak i w moim przypadku jest przyjemny i nie przeszkadza w żadnym stopniu. Dość długo szukała ona dobrze nawilżającego kremu, testowała głównie te drogeryjne - ale zdarzały się również apteczne - i żaden nie zadowolił jej na tyle co właśnie ultra-nawilżający z Clareny - o czymś to świadczy ;) Dodam jeszcze, że u Mojej mamy często występuje problem z uczuleniem - w tym wypadku nic takiego nie miało miejsca co jest kolejną pozycją na plus. Dodatkowo nie pozostawia tłustej warstwy której nie znosi tak samo jak ja oraz dostrzegła jego szybkie wchłanianie. 

Zarówno cera młoda jak i bardziej dojrzała dużo skorzystała na używaniu tego kremu jednak nie chciałabym, aby recenzja ta była postrzegana negatywnie z racji współpracy - jeśli miałabym się do czegokolwiek przyczepić mogłaby być to cena  ( chociaż i ona nie należy do najwyższych - rzekłabym, że raczej przeciętnych ) Czy polecam? Jeśli szukacie czegoś, co nawilża i nadaje się również pod makijaż to jak najbardziej. 


Sięgnęłybyście po niego czy raczej macie sprawdzone intensywnie nawilżające kremy
 bądź wcale takowych nie potrzebujecie? ;)  



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



21 komentarzy
  1. Lubię nawilżające kremy, które NIE natłuszczają przy okazji :)
    Clarena ma bardzo dobre kosmetyki, moja bratowa bardzo je chwali, ja mam ledwo drugi, ale drugi, z którego jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy wszechstronne recenzje i cieszymy się, że przypadł mamie do gustu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie bym go wypróbowała, jestem pozytywnie nastawiona do kosmetyków Clarena :) Moja mama przetestowała ich sporo i zawsze bardzo je chwaliła, może i dla mnie okazałyby się dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie, że mamie przypadł do gustu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chciałabym wiedzieć cóż to za lakier do paznokci na zdjęciu nr 4? Baardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Secret Hot Colors #183 Sea Shell - niedługo o nim napiszę :)

      Usuń
  6. hmm chyba kupię go mamie myślę, że jej się przyda coś takiego :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaden problem :D weź na spotkanie we wrześniu jakiś słoiczek, czy inne opakowanie to Ci go przesypię ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czeeemu ? :( jaka szkoda... to Ci i tak jakoś inaczej go podrzucę, wyślę itd. ;D ale szkoda, że Cie nie będzie ;<

      Usuń
    2. Wesele mam akurat tego dnia - niefortunnie wypadło :(

      Usuń
    3. ajajajaj to sie beznadziejnie zlozylo ;<<

      Usuń
  8. Ciekawy kremik ;) fajne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam go, ale lubie produkty Clarena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten kremik, skoro się sprawdza, to myślę, że jest wart swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kosmetyków tej firmy, ale recenzja zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie podałaś składu INCI tego kosmetyku. Tak naprawdę, to nie wiadomo ile tego kwasu jest w tym kremie a ile innych składników.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki tej firmy, więc może na ten tez się skuszę :)
    zapraszam do mnie, post rozdaniowy! http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię kosmetyki tej firmy. Tego jednak nie miałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli się sprawdza to można raz na jakiś czas wydać taką sumę na krem ;) osobiście nie miałam nic z tej firmy, ale kto wie, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń