Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 27 sierpnia 2014

Manufaktura apteczna.



Na sobotnim spotkaniu blogerek - o którym pisałam notkę wcześniej - jednym ze sponsorów była Manufaktura Apteczna -  pierwszy raz usłyszałam o niej dzięki dziewczynom ;) Z ciekawości weszłam na ich stronę aby zobaczyć jak się prezentuje i przepadłam - a dlaczego? Zapraszam dalej ;-) 

"Manufaktura apteczna to wynik poszukiwań alternatywy dla masowo produkowanych kosmetyków. Wychodzimy naprzeciw powiększającemu się gronu wymagających klientów, którzy są rozczarowani ofertą koncernowo wytwarzanych specyfików.
W oparciu sprawdzone receptury, najwyższą jakość surowców, 90-cio letnie doświadczenie w wytwarzaniu leków recepturowych i kosmetyków dostarczamy Państwu produkty najwyższej jakości! Każdy Nasz kosmetyk jest produktem przebadanym, zarejestrowanym, legalnym, a przede wszystkim bezpiecznym i o najwyższych właściwościach użytkowych. Dalecy jesteśmy od unifikacji, co zazwyczaj przekłada się na obniżenie jakości, a niestety staje się zjawiskiem powszechnym na rynku kosmetyków.Nasze kosmetyki zawsze poddajemy badaniom przez niezależne laboratoria tak by być pewnym przelania Naszych deklaracji z papieru na finalny produkt!
Wykwalifikowany personel, aptekarska dokładność, apteczna czystość wraz z tradycyjnymi metodami wspartymi filarem najświeższych doniesień naukowych to klucz do sukcesu, sukcesu Twojego piękna! "


Na stronie znajdziemy również dokładnie opisaną historię powstawania apteki, rodziny ale także istrukcje w jaki sposób możemy go używać. Świetnie sprawdzi się zarówno stosowany na twarz, włosy, ciało oraz paznokcie.  Do testów otrzymałyśmy 100ml buteleczkę 100% oleju arganowego którego recenzja powinna pojawić się za miesiąc. Otrzymywany jest z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzującego się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego - hamuje procesy starzenia się skóry, wspomaga leczenie trądziku, odżywia oraz poprawia elastyczność skóry ale także ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych. Jest  nierafinowany, organiczny z pierwszego tłoczenia na zimno - został pozbawiony intensywnego zapachu bez utraty substancji czynnych dzięki najnowszej technologii oczyszczania - niefiltrowany mechanicznie ale sądzony tylko przez papier w celu oczyszczenia stałych zanieczyszczeń. Osobiście będę stosowała go głównie na włosy w celu olejowania, jako oliwkę do skórek ale także zamiennik kremu pod oczy na noc - zobaczymy jak się spisze w tych kwestiach ;) Przykrą sprawą która mi się niestety przytrafiła jest fakt pęknięcia i połamania się zakrętki jednak sprawa ta została już załatwiona i zastąpiona inną.

Dajcie znać czy korzystacie z dobroczynnego olejku arganowego? :)
Zapraszam również serdecznie na fanpage.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



21 komentarzy
  1. Jeszcze nie mialam czystego oleju arganowego, ale w odzywkach bardzo dobrze sie sprawdzal :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam olej arganowy i był całkiem przyzwoity chociaż osobiście nie rozumiem jego fenomenu ;) Na mojej skórze i włosach lepiej sprawował się olej z konopii siewnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam produktów tej firmy, więc chętnie poczytam recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie używałam czystego olejku arganowego, ale jego działanie na włosy jest podobno rewelacyjne. Mam taki mały niby 'olejek arganowy' na końcówki, ale nawet go nie ma w składzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie przeczytam recenzję tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam olejek arganowy i stosowałam go tylko na rzęsy, spisywał się całkiem fajnie :) A o tej firmie nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek arganowy często używam na włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować ten olej.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Coś dla mnie!

    Oczywiście, że korzystam z tego olejku! Od lat! I bardzo go lubię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie używałam olejku arganowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bezpośrednio nie korzystam, ale został przemycony w kilku produktach, które ostatnio używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu kupić sobie jakiś olejek no..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że i w innych "kwestiach" się spisze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam olej arganowy z zsk i świetnie spełnia swoje zadanie. Moje włosy oraz cera go kochają <3

    OdpowiedzUsuń
  15. noo mam nadzieje ze fakt, ze zakretka zostala wymieniona nie zmieni wlasciwosci olejku ;< napisalam do marki ale cos cisza z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja korzystam z innej firmy, ciekawa jestem jak ten da radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba i ja powrócę do olejków ;>

    OdpowiedzUsuń