Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 20 sierpnia 2014

Odmień swojego bloga! Vol 4.



Dawno nie było postu tego typu więc czas nadrobić ;) Dziś chciałam Wam pokazać metamorfozy dwóch blogów które miałam okazję robić - niestety tego pierwszego jak zwykle nie zrobiłam screena przed jednak mówi się trudno, za drugim razem już pomyślałam. Jeśli jesteście ciekawe jak to wyszło - zapraszam dalej ;-)






Karolina dobrze wiedziała, czego chce - miało być schludnie i przejrzyście ;) Kolory miały być stonowane a czcionki bez żadnych esów floresów. Po drobnych zmianach doszłyśmy do celu i szablon został w pełni zaakceptowany a ja mogłam osadzić go oraz dostosować do bloga. 

__________________________________________________________________________

 Przed

Po ;)

Kasia również chciała aby jej szablon nie był zbyt przeładowany i tak jak Karolina wiedziała czego chce ;) Takie pracę to ja lubię! Wszystko dokładnie mi opisała, wprowadzałyśmy drobne poprawki kosmetyczne i tego samego dnia został on osadzony na blogu. Jak widzicie kolorem przewodnim była zieleń która świetnie komponuje się z bielą.  Tutaj już możecie zobaczyć jak blog prezentował się przed oraz po.


Jeśli i Wy chciałybyście zmiany na blogu zapraszam do przeczytania postu tutaj, zapoznania się z galerią w zakładce zamów szablon oraz kontaktu mailowego ;-)) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



33 komentarze
  1. drugi szablon bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa szablony po metamorfozie bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba mi się podobają :)
    Ale najlepiej rzeczywiście się ogląda jak widzimy też wersję przed :)
    Zdolna bestio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są świetne! :). Zastanawiam się właśnie nad zmianą szablonu, ech :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba super ale chyba jednak pierwszy bardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zmiany! Drugi szablon po metamorfozie wygląda o niebo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne! widzę że ciągle się rozwijasz! pojawiło się menu z kategoriami!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie polecam :) ! Asia tworzy cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oba szablony bardzo mi się podobają, ale jednak pierwszy bardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zmiany, gratuluję talentu i wyczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu ile kosztuje zrobienie szablonu u Ciebie ;) ? podoba mi się ten pierwszy ale chciałabym zostawić swojego avatara i czcionkę taką " markerem pisaną " interesuje mnie kolorystyka biel, czern, szarość i czerwien ;) daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asia jeszcze raz dziękuję za dokonanie zmiany na moim blogu. :) I za to, że już po pomagałaś. Pełen profesjonalizm. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaa, chciałabym umieć tworzyć takie szablony, bo mój blog nie za bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń