Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 7 sierpnia 2014

Przegląd poczty w miesiącu lipcu.


Jeśli śledzicie mnie na instagramie to mogłyście dostrzec wysyp paczek z różnych stron ;) Dziś chciałam Wam co nieco przybliżyć i powiedzieć, czego możecie spodziewać się w najbliższym czasie. Będzie tutaj produkt ze współpracy - które nie koniecznie lubicie - ale także cudowne kwiatki ;) Jeśli jesteście ciekawe, co takiego kryło się w tych wszystkich kopertach i pudełkach - zapraszam dalej! ;-) 


Jakoś na początku lipca napisała do mnie Pani Alicja z pytaniem, czy nie zechciałabym przetestować kosmetyków marki Clarena, ucieszyłam się niezmiernie gdyż nigdy nie miałam styczności z tą firmą a co rusz na blogach widziałam perełki na które warto rzucić okiem ;) Zdecydowałam się na krem z serii Hyaluron 3D o którym na dniach powinien pojawić się post - czy polubiłam się z tą marką czy też całkiem odwrotnie ;)


U Marty na blogu z kolei udało mi się wygrać kultowy krem Embryolisse  Lait - Creme Concentre polecany przez wielu wizażystów. Nawet nie wiecie jak ogromna była moja radość gdy zobaczyłam wiadomość na skrzynce meilowej bo kilka dni wcześniej mocno zastanawiałam się nad jego zakupem jednak nie chciałam brać w ciemno kremu z nieco wyższej półki cenowej ;)  Na razie leży i czeka na swoją kolej :)


Tych kwiatuszków chyba nie muszę przedstawiać - nie pozostaje mi nic innego jak tylko testować, testować i jeszcze raz testować oraz tworzyć liczne makijaże, recenzje ;) Żeby nie było, że wszystkiego będę używała sama podzieliłam się - a co! ;) Muszę się teraz tylko zmusić do makijaży i robienia zdjęć lakierom jednak pogoda jest na tyle kapryśna, że gdy mam wenę z nieba leje się żar i od razu mój zapał do pracy maleje :( Też tak czasem macie? 


Dajcie znać, czy wpadło Wam coś w oko i o czym chciałybyście przeczytać jako pierwsze? ;-))

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. fantastyczne paczki, z clarena mam krem do rąk ale nigdy nie miałam od nich żadnego kosmetyku pielęgnacyjnego do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobroci :) Jestem ciekawa tego bronzera z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten francuski krem to cudo <3 Szczęściaro !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych testów, same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie mówiłam, że szalona ;-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajne! mnie ciekawi BB:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego. Udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tego! ;)

    Ja też dzisiaj miałam zasyp różnych paczek z produktami do przetestowania. Niebawem coś napiszę na blogu o tym. Jeeeej, też nie mam weny na tworzenie makijaży - buuu. ;( Wypaliłam się chyba, heh.

    OdpowiedzUsuń
  9. Inglota jestem ciekawa. Dawno nic od nich nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nawiązałam współpracę z Clarena ale ja do testów wyprałam peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super paczki, Ingloty bym bliżej obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrom wspaniałości :) Gratuluję współprac i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nowości, sama bym nimi nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamuniu ile tego, zazdroszczę *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie lakiery wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co to takiego fajnego z Inglota? Podasz szczegóły? Bo mnie ciekawość zżera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z Inglocika to pędzel oraz jasny puder do konturowania - rozświetlacz bezdrobinkowy HD który niedawno wyszedł ;)

      Usuń
    2. Oko, podobać mi się to :D Też taki chcieć :D
      Pędzel do tego pudru jest?

      Usuń
  17. Fajności ;) Czekam w takim razie na małe malu malu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super, same dobroci,
    jestem ciekawa jak się spiszą u ciebie kosmetyki Clarena, miałam krem od nich i fajnie radził sobie z moją kaprysną cerą 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Już się nie możemy doczekać Twojej recenzji :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dużo tego! Miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne rzeczy! Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ;) milego testowania!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. same cudeńka ;)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tegooo ! Czekam na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Embryolisse mam próbkę i aż muszę ją odkopać i spróbować, bo każdy zachwala :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam upały i gdy na dworze jest gorąco to wtedy nabieram energii do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu przez insta i na pewno będę tu wracać!
    Ile cudeniek miałaś w tych paczkach :o

    Obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Całe mnóstwo kolorówkowego dobra :D
    Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ile dobroci ;) świetny nowy wygląd bloga!!!

    OdpowiedzUsuń