Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 9 sierpnia 2014

Szampon Essence ULTÎME Omega Repair Schwarzkopf od Claudii Schiffer.


Nowości kosmetyczne w różnej dziedzinie zasypują nas falami i właśnie w tej przyszła seria Essence ULTÎME w skład której wchodzą szampony, maski, olejki, balsamy, odżywki i farby do włosów ;) Każda znajdzie coś dla siebie. Dziś natomiast trochę na temat szamponu Essence ULTÎME Omega Repair  do włosów zniszczonych i osłabionych. Jesteście ciekawe? 



Od producenta:
Szampon zawiera cenny kompleks Ultime - 4 - Complex, który stanowi wyjątkowe połączenie esencji perły, pantenolu, wzbogaconej proteiny i keratyny.  Szampon do włosów zniszczonych, osłabionych to wyjątkowa, bogata formuła z olejkiem omega, która regeneruje komórki zniszczonych włosów i przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek do 90% (w połączeniu z odżywką). Nadaje włosom żywy, naturalny, piękny i zdrowy wygląd. 

Skład:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, PEG-12 Dimethicone, Hydrolyzed Pearl, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Maris Sal, Citric Acid, Laureth-2, Polyquaternium-10, Parfum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Propylene Glycol, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Castor Oil, PEG-14M, Glycerin, Mica, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Sodium Acetate, Phenoxyethanol, CI 77891.


Cena / pojemność / dostępność:
Za pojemność 250ml w standartowej cenie musimy zapłacić ok. 22-25zł co jest dość wysoką ceną jak na takiej jakości i gramatury szampon jednak mi udało się go zdobyć w promocji w SP za 16,99zł co jeszcze jest do przełknięcia. Mówię, że jest dość wysoką ceną bo za 400ml Elseve w cenie regularnej płacimy ok. 16zł. Schwarzkopf dostępny jest w drogeriach typu Rossmann ale także na supermarketowych półkach. 

Opakowanie / dozowanie / konsystencja:
Opakowanie wykonane jest z dość twardego plastiku który daje się przeciąć aby wydobyć resztki lub wystarczy go porządnie wypłukać ;) Z dozowaniem nie ma najmniejszego problemu gdyż dziurka przez którą wylatuje szampon jest w sam raz - dzięki temu możemy kontrolować wylewaną ilość. Konsystencja nie jest ani za rzadka ani zbyt wodnista - nie przepływa przez palce. 


Zapach/kolor:
Zapach jest dość przyjemny, słodki, nienachalny, nie utrzymuje się wybitnie długo na moich włosach a kolor zaś jest perłowo-biały a nie przezroczysty czy też mleczny jak w przypadku większości szamponów drogeryjnych - bo z takimi zazwyczaj mam styczność ;)

Wydajność:
Z racji swojej małej pojemności nie jest on wydajny tak jak wcześniej wspomniany ulubieniec Elseve ale także daje sobie radę. Nie potrzeba go zbyt wiele aby umyć średniej długości włosy a jest to zasługa dobrze pieniącej się formuły ;) 


Moja opinia:
Nie wrócę więcej do tego szamponu z racji swej wysokiej ceny regularnej bo tak nie mam mu nic do zarzucenia. Dobrze myje a to jest najważniejsze - nie wierzę w żadne inne obietnice nawilżenia, odbudowy etc. gdyż od tego są olejki, maski czy odżywki ;)  Szampon sprawia, że po jego zastosowaniu włosy są miękkie w dotyku jednak przy codziennym stosowaniu może (nie musi) obciążyć włosy. Świetnie się po nim układają i błyszczą ;) Produkty do włosów są kwestią indywidualną każdej z nas i tak jak w przypadku kremów do twarzy trzeba wypróbować na własnej skórze, żeby się przekonać - jeśli chciałybyście to polecam polować na produkty z tej serii w promocji. Osobiście nie ciągnie mnie do wypróbowania reszty produktów z tej serii ;) 


Lubicie takie nowości kosmetyczne? Miałyście styczność z tą serią? 
Czy właściwości nawilżające, odżywcze mają dla Was znaczenie? ;-))



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Lubię nowości :-) Tej serii nie znam, ale chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie przetestowałam dwa razy, jest w porządku choć zapach mi nie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię nowości kosmetyczne, tego jeszcze nie dopadłam bo narazie mam swojego ulubienca:) no ale cena całkiem spora jak na taką ilość;)

    Pozdrawiam! i zapraszam do oceny mojego makijażu neonowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, trochę cena mnie odstrasza, a nie spodziewam się lepszych efektów od tańszych szamponów drogeryjnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście cena dość wysoka jak na tak małe opakowanko.

    OdpowiedzUsuń
  6. cena dość wysoka jak na szampon :(

    OdpowiedzUsuń
  7. cena jak dla mnie chyba jednak za wysoka ;-) poza tym skład do końca do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę jednak coś z lżejszym składem, na co dzień moje włosy nie wymagają aż tak agresywnego oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, cena trochę duża..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam bardzo ciekawa tego szablonu, więc z chęcią przeczytałam recenzję, która trochę rozwiała mój "pociąg" do wypróbowania tego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ale za drogi :( chyba, że trafi się na promocji :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej serii wybrać maskę do włosów, ale w ostateczności skusiłam się na czarnego glisskura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam maskę z tej serii i była bardzo kiepska. I miała okropny dla mnie zapach... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej serii balsam czy coś takiego i podoba mi sie zapach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tych nowości jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam próbkę tego szamponu jednak jeszcze jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam ale chodzi za mną ta seria więc może coś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Testowałam raz i mi nie przypadł do gustu, obciąża włosy ;)


    zapraszam do mnie : www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chwilowo muszę używać delikatnych szamponów. Inaczej na mojej skórze na głowie pojawia się łupież, a włosy lecą garściami :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie dość drogi jak na szampon, myślę że za niską cenę również osiągniemy taki efekt.

    OdpowiedzUsuń